Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

Εγκλωβισμένοι δημοτικοί υπάλληλοι εντός του Ραδιομεγάρου, έζησαν σκηνές Ψυχώ του Χίτσκοκ, από έναν δήθεν δήμαρχο.



Σκηνές τρόμου έζησαν δημοτικοί υπάλληλοι του δήμου Μεσολογγίου, όταν ο ίδιος ο δήμαρχος κλείδωσε τη πόρτα όπου τους είχε συγκεντρώσει.

Η πόρτα θα άνοιγε και θα μπορούσαν να γυρίσουν στα σπίτια τους, μόνο αν και εφόσον, αυτοί οι υπάλληλοι υπέγραφαν μια παράνομη σύμβαση έργου με κάποιον ιδιώτη, ώστε ο τελευταίος να παίζει το ρόλο του Επιθεωρητή Εσωτερικού Ελέγχου.

Υπενθυμίζουμε ότι η απόφαση αυτή του δημάρχου πριν λίγες μέρες είχε απορριφθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στο Μεσολόγγι και στη Πάτρα, ως  μη σύννομη.

Έλα όμως που ο χαζοΛύρος, έλαβε συμβουλή από τα σαΐνια νομικούς συμβούλους που διαθέτει … με  τον ευρύπορδο Αθανασίου στη μετόπη,  ως λύση στο πρόβλημα και μάλιστα από την πίσω πόρτα, αλλά και ως πρόκληση για την ικανοποίηση του αρρωστημένου ΕΓΩισμού του  !!!

...

Να βάλεις δήμαρχε τους υπαλλήλους να υπογράψουν τη σύμβαση με τον ιδιώτη με κάθε θυσία, γιατί έρχεται ΚΥΑ από το Υπουργείο που λέει ότι ναι μεν είναι παράνομη η πρόσληψη ιδιώτη Επιθεωρητή, αλλά σε όποιο δήμο της χώρας υπάρχει ήδη σύμβαση, αυτή θα εκτελεσθεί μέχρι τη λήξη της.

Τώρα βέβαια κάποιος θα αναρωτηθεί, πως θα κάλυπτε ο χαζοΛύρος το χρονικό χάσμα, ανάμεσα στην επίσημη απόρριψη από την αποκεντρωμένη και τη σύμβαση που θα φανέρωνε, με τον ιδιώτη, μεταγενέστερα ;

Εδώ μπορεί η επιστήμη να σηκώνει τα χέρια ψηλά, γιατί ο χαζοΛύρος, αποφάσισε να δράσει και όπως είπε στην ομιλία του στην ΚΕΔΚΕ, πότε ένας γάιδαρος κουράζεται περισσότερο, όταν είναι φορτωμένος, στη ανηφόρα ή στην κατηφόρα;;; Ο γάιδαρος απάντησε… δεν κουράζομαι όταν δεν είμαι φορτωμένος.

Μάλιστα αυτά λέει και δυστυχώς  τα εννοεί ο γιδοβοσκός Λύρος, και γι’ αυτό κλείδωσε τους υπαλλήλους στο γραφείο του Ραδιομεγάρου (δημαρχείο δεν το λες).

Οι υπάλληλοι βεβαίως και αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτό το παράνομο έγγραφο που τους πάσαρε ο γνωστός πλαστογράφος και συνέταιρος του Λύρου – Καραπάνου στην εγκληματική οργάνωση (δικάζεται αυτές τις μέρες στο Αγρίνιο).

Κάπου εκεί ξύπνησε ο αρρωστημένος εγωισμός του χαζοΚώστα και έδωσε ένα σόου ως γνήσιος ψυχάκιας, που θέλουν να του περάσουν ζουρλομανδύα οι γιατροί.

Έσπασε ότι βρήκε μπροστά του και απειλούσε τους υπαλλήλους ότι δεν θα βγουν από το γραφείο, έως ότου υπογράψουν τη σύμβαση του πλαστογράφου, ευρύπορδου Αθανασίου.

Ειδοποιήθηκε ο πρόεδρος των εργαζομένων του δήμου κ. Μπαρμπετάκης, ο οποίος πήγε αμέσως στο Ραδιομέγαρο και απείλησε τον φερόμενο ως δήμαρχο, ότι εάν δεν αφήσει ελεύθερους τους υπαλλήλους, θα ειδοποιήσει την αστυνομία και θα το καταγγείλει στον εισαγγελέα..

Κάπου εκεί, άρχισε να λούζει κρύος ιδρώτας τον ψυχάκιας Λύρο, μιας και εάν γίνονταν κάτι τέτοιο, θα ήταν η αφορμή να κρατηθεί στα κρατητήρια του Αγρινίου, μέχρι να τελειώσει η δίκη του για την συμμετοχή στη εγκληματική οργάνωση Υψηλών Προσώπων.  

Αποτέλεσμα όλης αυτής της απίστευτης ιστορίας, ήταν κάποιοι υπάλληλοι να καταλήξουν με νευρικό κλονισμό στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου (κάποιοι μίλησαν ακόμη και για εγκεφαλικό, ενός από αυτούς) και οι υπόλοιποι να γυρίσουν σπίτι τους, δοξάζοντας το Θεό που τους γλύτωσε από τον επικίνδυνο ψυχασθενή χαζοΛύρο.

 Τελικά ο εμμονικός χαζοΚώστας, βρήκε κάποια υπάλληλο, η οποία για να αποφύγει τα παρατράγουδα του δημάρχου, υπέγραψε τη παράνομη σύμβαση για τον ιδιώτη Επιθεωρητή, πιστεύοντας ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα.

Σημειώνουμε ότι όλα αυτά έγιναν νύχτα, σε ώρες μη εργάσιμες και σχεδόν αστραπιαία ανέβηκε στο διαδίκτυο, στη Διαύγεια.

 Είναι λογικό ότι τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για τον χαζοΛύρο, τον ευρύπορδο Αθανασίου και βέβαια για την υπάλληλο που απλά ήθελε να βρει την ησυχία της.

Βρε χαζοΚώστα, ξέρεις ότι είσαι με το ένα πόδι στη ψειρού, στις εκλογές δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβεις… μόνο η ανακοίνωση από το δικαστήριο λείπει για να τελειώσεις και από δήμαρχος… τι κάθεσαι και ακούς τον κάθε τυχάρπαστο δικηγορίσκο του κομματικού σωλήνα που θέλει να φανεί χρήσιμος;

Όμως δεν είναι υπεύθυνος μόνο ο δήμαρχος για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, υπεύθυνη είναι και η αντιπολίτευση του δήμου που απλά κοιτάζει έναν άρρωστο άνθρωπο να παιδεύει υπαλλήλους και να έχει κάνει ρεντίκολο το δήμο μας.

Πότε περιμένετε κύριοι να παρέμβετε;

Ο Λύρος δεν θα είναι ο αντίπαλό σας στις δημοτικές εκλογές, για να περιμένετε τον απόλυτο εξευτελισμό του και  να κερδίσετε από την εικόνα του.

Τελικά γιατί σας ψηφίσαμε, ποιος είναι ο ρόλο σας;


Ο ΔΡΑΚΟΣ 

 

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2022

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

ΈΚΤΑΚΤΟ : Βρέχει εντάλματα σύλληψης, η δίκη για την εγκληματική οργάνωση Υψηλών Προσώπων στον ιερό δήμο.






Απρόβλεπτες διαστάσεις παίρνουν οι εξελίξεις στη δίκη για την εγκληματική οργάνωση Υψηλών Προσώπων, που γίνετε αυτές τις μέρες στο Αγρίνιο.

Όχι μια , ούτε δυο, αλλά δεκατέσσερις συλλήψεις έχει διατάξει η εισαγγελία, για τα καλόπαιδα της εγκληματικής οργάνωσης με έδρα το Ραδιομέγαρο Μεσολογγίου. 

Το σίγουρο είναι ότι το Ραδιομέγαρο από τις επόμενες μέρες, εάν εφαρμοστεί η εντολή και δεν σταματήσει από κάποιο ανάχωμα της κεντρικής εξουσίας, με κάποιο μαγικό τρόπο...  θα χάσει τα βασικότερα στελέχη του, με πρωτοπόρους τον ίδιο το δήμαρχο και τον συνεταίρο του στις κομπίνες... αρχηγό της μείζονος αντιπολίτευσης, ( οχτρό , δεν τον λες ) 
...

Ο εν ενεργεία  Υπουργός της κυβέρνησης, δείχνει να την γλιτώνει για την ώρα, αλλά μάλλον η φιλενάδα του η Καϊλή, ήδη του έχει κρατήσει δωμάτιο στον πύργο των Βρυξελλών που εισήχθη πριν λίγες μέρες.

Κατά τα άλλα, τα γνωστά πρόσωπα από την εποπτεία αλιείας του νομού μας και κάποιοι από το παραδικαστικό του Μεσολογγίου, δεν αποτελούν έκπληξη, γιατί από καιρό είναι φορτωμένοι με καταδικαστικές αποφάσεις, που υπερβαίνουν το 10 χρόνια. 

Ες αύριον τα σπουδαία με περισσότερες λεπτομέρειες. 


Μ.Ε.Π 
Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022

“Ενημερωτική εκδήλωση για το μεγάλο έργο των 20 εκ.€ αναζωογόνησης της λιμνοθάλασσας” ζητά η ΛΕΣΧΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕΣΟΛΟΓΓΊΟΥ.



Τη διεξαγωγή ενημερωτικής εκδήλωσης σχετικά με το μεγάλο έργο των 20 εκ.€ για την αναβάθμιση της λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου – Αιτωλικού ζητούν με ανοιχτή τους επιστολή στον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριο Φαρμάκη, μέλη της ΛΕΣΧΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΩΝ ΜΕΣΟΛΟΓΓΊΟΥ.

Αναλυτικά η επιστολή:

Τα έργα: Λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου – Αιτωλικού, οι είσοδοι της Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου Παπαδιαμαντοπούλου, Ναυπάκτου και Τουρλίδος, είναι ζωτικής σημασίας και θα καθορίσουν απολύτως το μέλλον της περιοχής.

Επειδή είναι της αρμοδιότητός σας, θα πρέπει να διοργανώσετε άμεσα μια ημερίδα στο Μεσολόγγι (κτίριο Περιφερειακής Ενότητος), να ενημερώσετε σχετικά και να ακούσετε τους φορείς προκειμένου τα κονδύλια να κατευθυνθούν σε χρήσιμα έργα, όσον αφορά τη λιμνοθάλασσα και να επανεξεταστούν οι άτολμες και ατελείς μελέτες, ώστε να προκύψουν λειτουργικοί δρόμοι.

...

Ιερά Πόλη Μεσολογγίου, 5 Δεκεμβρίου 2022

Για την Λέσχη

Η Επιτροπή Διαχείρισης

Δημήτρης (Τζίμης) Αλευράς – Μέλος Δ.Σ. συνταξιούχων Ο.Τ.Ε. Αιτ/νέας Λευκάδας

Θεοδόσης (Σάκης) Ζαρκαδούλης – πρώην Πρόεδρος  ιχθυοτροφείων λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου – πρώην Πρόεδρος σωματείου ελεύθερων Αλιέων Μεσολογγίου

Γιάννης Κανής – πρώην Πρόεδρος Ναυτικού Ομίλου Ι.Π. Μεσολογγίου

Βασίλης Μητσόπουλος – Επιχειρηματίας

Περίανδρος Παπανικολάου – Πολιτισμολόγος


 https://messolonghinews.gr/%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%ae%ce%bb%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bf-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%bf-%ce%ad%cf%81/

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022

Pfizer: Με 170 δοκιμές έβγαλε το σκεύασμα κατά COVID-19 για δισεκατομμύρια ανθρώπους




Δημήτρης Γάκης: «Είναι μύθος ότι το εμβόλιο προφυλάσσει, γι΄αυτό και διώκεται ο Μπουρλά»







Λίγοι άνθρωποι συνειδητοποιούν ότι η Άδεια Χρήσης Έκτακτης Ανάγκης (EUA) του σκευάσματος Pfizer/BioNTech Covid-19/BNT 162b2 χορηγήθηκε με βάση τα δεδομένα αποτελεσματικότητας 170 ασθενών!

Οι 162 που έλαβαν το εικονικό φάρμακο και οι 8 ασθενείς που εμβολιάστηκαν αποτέλεσαν τη βάση των ισχυρισμών της 95% αποτελεσματικότητας του σκευάσματος.

...

Ίσως δεν είναι τυχαίες οι δηλώσεις του χειρουργού και πρώην διοικητή του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, Δημήτρη Γάκη που ανέφερε:

“Το τελευταίο αφορά τα λεφτά που μαζεύει η Pfizer, θυμάστε τις καταγγελίες του Ρουμάνου ευρωβουλευτή Cristian Terhes, οτι προ-αγοράστηκαν 10 δόσεις για κάθε ευρωπαίο. Το ποσό το οποίο χρεώθηκε η Ε.Ε. είναι της τάξεως των 74 δισ. Το κόστος του εμβολίου υπολογίζεται από πολύ σοβαρή μελέτη σε 2,3 δολάρια ανα δόση, μαζι με τη διανομή. Η Pfizer εμφάνισε όντως μια εκτόξευση των εσόδων της το 2021 της τάξης των 40 δισ. Όταν μόνο η Ε.Ε. δίνει 70 δισ, πως είναι δυνατόν η εταιρία να εμφανίζει μόνο 40 δισ. αυξηση το 21; Που πήγαν τα υπόλοιπα; Επομένως μιλάμε για μαύρο χρήμα. Μήπως έτσι εξασφαλίζεται η ομοφωνία των ΜΜΕ; Οι διώξεις κάθε αντίθετης φωνής;” αναρωτήθηκε.

“Κανένας δε σκέφτεται ότι προαγοράστηκαν 10 δόσεις, αυτό τι σημαίνει; Γνώριζαν ότι το εμβόλιο θα χρειαστεί να επαναληφθεί πάρα πολλές φορές. Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι, πρόκειται για το μόνο εμβόλιο στην ιστορία της ανθρωπότητας που χρησιμοποιείται αυτούσια η τοξίνη, δηλ. η ακίδα. Και τη χορηγούμε μέσω παραγωγής της από το κύτταρο”, σημείωσε ο κος Γάκης.

“Είναι μύθος ότι το εμβόλιο προφυλάσσει, γι΄αυτό και διώκεται ο Μπουρλά ο οποίος αρνήθηκε για 2η φορά να παραστεί για να δώσει διευκρινίσεις στην ερευνητική επιτροπή του ευρωκοινοβουλίου. 450.000.000 πολίτες μας γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του”, υπογράμμισε.

Πίσω στο πως πήρε άδεια το σκεύασμα της Pfizer και πως μεταδίδει η Jeyanthi Kunadhasan («Spectator Australia») δεν έχει γίνει πολλή συζήτηση για αυτούς τους ασθενείς. Από πού προέρχονται; Θα μπορούσαμε να είχαμε ένα κατά προσέγγιση χρονοδιάγραμμα ως προς το πότε θα έπρεπε να είχαν συγκεντρωθεί όλοι αυτοί οι ασθενείς;

Το τελικό στάδιο της δοκιμής Pfizer/BioNTech ήταν η μόλυνση από Covid-19 τουλάχιστον επτά ημέρες μετά τη δεύτερη δόση και η αποτελεσματικότητα του εμβολίου μετρήθηκε υπολογίζοντας τον κίνδυνο ασθένειας μεταξύ εμβολιασμένων και μη εμβολιασμένων ατόμων και προσδιορίζοντας το ποσοστό μείωσης του κινδύνου ασθένειας μεταξύ εμβολιασμένων ατόμων σε σχέση με τα μη εμβολιασμένα άτομα.

Οι 170 ασθενείς βρέθηκαν, θαμμένοι βαθιά ανάμεσα στις εκατοντάδες χιλιάδες σελίδες και η ύπαρξη των οποίων διατέθηκε μόνο κατόπιν δικαστικής απόφασης.

Σε μία ανάλυση που δημοσιεύτηκε στο dailyclout.io, οι συνεργάτες μου και εγώ (αναφέρει η δημοσιογράφος από την Αυστραλία) εξετάσαμε τις λεπτομέρειες του τρόπου με τον οποίο βρέθηκαν αυτοί οι ασθενείς. Επίσης, διασταυρώσαμε τη λίστα μας με δημογραφικά δεδομένα που είναι διαθέσιμα στο κοινό, τα οποία ταίριαξαν απόλυτα.

Ως εκ τούτου, είμαστε βέβαιοι ότι η λίστα μας με τους 170 ασθενείς, που είναι δημόσια διαθέσιμη στο άρθρο μας σε μορφή εγγράφου excel, είναι στην πραγματικότητα οι 170 που αποτέλεσαν τη βάση των ισχυρισμών περί «αποτελεσματικότητας» και «ασφάλειας» του εμβολίου.

Σύμφωνα με το επιστημονικό πρωτόκολλο της δοκιμής, μια σημαντική απόκλιση πρωτοκόλλου αποτελεσματικότητας στον αξιολογήσιμο πληθυσμό θα απέκλειε έναν συμμετέχοντα από την τελική ανάλυση μετά τη δοκιμή. Αυτό είναι λογικό, εάν πρόκειται να δηλώσε κάποιος ότι ένα φάρμακο είναι αποτελεσματικό.

Θα ήθελε να το κάνει με βάση έναν πληθυσμό που θα είχε περάσει σωστά το πρωτόκολλο δοκιμής και δεν θα πληρούσε κανένα από τα κριτήρια αποκλεισμού που θα είχαν οριστεί εκ των προτέρων στο πρωτόκολλό.

“Τι βρήκαμε στους 170 ασθενείς;”

Ένας από τους 170 δεν έλαβε τη σωστή δόση του υπό έρευνα προϊόντος, ένας άλλος έλαβε ένα προϊόν αίματος εντός 60 ημερών που αποτελεί σημαντική απόκλιση από το πρωτόκολλο. Άλλοι δύο αποσύρθηκαν από τη δοκιμή πριν από την ημερομηνία έκδοσης της EUA (Εξουσιοδότηση χρήσης έκτακτης ανάγκης), αλλά εξακολουθούσαν να περιλαμβάνονται στους 170 (ένας από αυτούς διαφώνησε με τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκε ιατρικά στη δοκιμή).

Σημειώσαμε επίσης πώς το μεσοδιάστημα δοσολογίας (που δηλώθηκε στο πρωτόκολλο ότι ήταν 21 ημέρες, με επιτρεπόμενο όριο 19-23 ημερών μεταξύ της δόσης 1 και 2) διευρύνθηκε περιέργως σε 19-42 ημέρες.

Δείχνουμε στην εργασία μας, πώς τουλάχιστον 1.410 ασθενείς που διαφορετικά θα θεωρούνταν ως «αποκλίσεις πρωτοκόλλου» λόγω αποτυχίας χορήγησης του φαρμάκου εντός του μεσοδιαστήματος δοσολογίας των 19 έως 23 ημερών θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν σε μια τελική ανάλυση εάν διευρυνόταν σε 19-42 ημέρες. Το πιο σημαντικό, αυτό περιελάμβανε 5 από τους 170 ασθενείς.

Το σχέδιο στατιστικής ανάλυσης επιτρέπει τροποποιήσεις στο πρωτόκολλο, όπου αυτό κρίνεται σκόπιμο. Αλλά δηλώνει παράλληλα ότι σημαντικές τροποποιήσεις θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται εμφανέστατα σε μια τροποποίηση πρωτοκόλλου.

Ποτέ δεν υπήρξε επίσημη τροποποίηση πρωτοκόλλου, και στις 14 εκδόσεις του, που να επισημοποιεί ένα διάστημα δοσολογίας 19-42 ημερών. Στην πραγματικότητα, η τροποποίηση του πρωτοκόλλου 5, (στις 24 Ιουλίου 2020), που έγινε 3 ημέρες πριν από την επίσημη έναρξη των τμημάτων της φάσης 2/3 της δοκιμής, αναφέρει ρητά το διάστημα 21 ημερών μεταξύ των 2 δόσεων.

Τίθεται το ερώτημα γιατί ήταν σκόπιμο να διευρυνθεί το διάστημα δοσολογίας ενός νέου φαρμάκου και πως τα κλινικά δεδομένα υποστηρίζουν αυτή την κίνηση; Δεν θεωρείται σημαντική τροποποίηση η διεύρυνση του διαστήματος δοσολογίας ενός νέου φαρμάκου στην πρώτη δοκιμή αυτού του φαρμάκου;

Οι προηγούμενες φάσεις αυτής της δοκιμής χρησιμοποιούσαν επίσης ένα μεσοδιάστημα δοσολογίας 21 ημερών.

Επιτρεπόταν σκόπιμη ασάφεια στο πρωτόκολλο με τον μη καθορισμό αριθμού στις λέξεις «προκαθορισμένο παράθυρο ημερομηνιών» για το διάστημα δοσολογίας. Το παράθυρο 19–42 ημερών εμφανίστηκε μόνο στην τεκμηρίωση ως προς την Εξουσιοδότηση χρήσης έκτακτης ανάγκης.

Και πλέον ποιος άλλος ξέρει τι θα αποκαλυφθεί στο μέλλον για τα σκευάσματα που κανείς ακόμα δεν ξέρει τι προσέφεραν (εκτός από το να πλουτίσουν οι εταιρείες που τα δημιούργησαν) αλλά και κατά πόσο ήξεραν οι ιθύνοντες που λαμβάνουν αποφάσεις.


Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2022

Στέρεψαν και οι τελευταίες ελπίδες του Λύρου για αθώωση στη δίκη για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης. Η υπόθεση Εύας Καϊλή, έβαλε τέλος στις ψευδαισθήσεις τους






Κρύος ιδρώτας έλουσε τα παλικάρια του Ραδιομεγάρου, που αυτές τις μέρες δικάζονται στο κακουργιοδικείο Αγρινίου για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.

Η Εύα μας ως γνωστό, διώκεται από τις αρχές του Βελγίου για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, γιατί έπαιρνε μίζες από το Κατάρ για να εκπροσωπεί τα συμφέροντα του συγκεκριμένου κράτους, εις βάρος της ίδιας της  χώρας, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σακούλες με πετροδολάρια είχαν πλημυρίσει το σπίτι της για να περνά το Ευάκη μας καλά και να μην αγχώνετε με την αύξηση της βενζίνης, που ήρθε ως συνέπεια της επέμβασης  του κακού Πούτιν στην Ουκρανία.

Ορμητήριο αυτής της θεάρεστης επιδρομής, δεν θα μπορούσε να ήταν άλλο από ΜΚΟ αποτελούμενη από πρόσωπα υπεράνω κάθε υποψίας και πρόσωπα που στελεχώνουν την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στο Μεσολόγγι έχουμε μια πανομοιότυπη υπόθεση με τον Δήμαρχο Λύρο, να δικάζετε αυτές τις μέρες στο Αγρίνιο για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης, ώστε να αποσπά χρήματα από τραπεζικούς λογαριασμούς ανύποπτων καταθετών και  να κάνει υπεξαιρέσεις εγγράφων από υποθέσεις και φακέλους, για να μπορεί να δημιουργήσει ένα καθωσπρέπει παρακράτος, ώστε να διοικεί και να ελέγχει την τοπική κοινωνία.

...

Συνέταιροι  σε αυτή τη προσπάθεια του χαζοΛύρου εκτός από τον Καραπάνο (μπανιέρας ) και τον  Δημητρίου, είναι και μια πλειάδα δικηγόρων, συμβολαιογράφων, επιχειρηματιών και Πολιτικών προσώπων που αγγίζουν ακόμη και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό.

Το φιάσκο με την Καϊλή έβαλε ταφόπλακα στις χίμαιρες των ποντικών του Ραδιομεγάρου στο Μεσολόγγι, της Εποπτείας Αλιείας και του παραδικαστικού του Μεσολογγίου, για κουκούλωμα της υπόθεσης, διότι αποδείχθηκε ότι όσο ψηλά και αν έχεις φτάσει, εάν πέσεις, κανείς δεν θα ρισκάρει να σε βοηθήσει και δεύτερον ότι ο κρότος θα είναι εκκωφαντικός, ώστε να επιβιώσουν αυτοί που έδιναν πολιτική στέγη μέχρι σήμερα.

 Τα νέα δεν είναι καλά για την παρακρατική εγκληματική οργάνωση του Λύρου – Καραπάνου, μιας και από τις επόμενες μέρες χάνουν την ιδιότητά τους και για κάποιους έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης, διότι έχουν στη πλάτη τους αρκετά χρόνια, από άλλες δίκες.

Όπως σας είχαμε πει σε άλλες αναρτήσεις, η τοπική κοινωνία αγνοεί πλήρως  την υπόθεση, μιας και τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, φοβούμενα τις επιπτώσεις από τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης, κάνουν πως δεν είδαν ή δεν ξέρουν τίποτα.

Η αντίστροφη μέτρηση για κάποια από αυτά έχει ήδη αρχίσει, όπως αυτή της χουντιφυλλάδας ΑΙΧΜΗ, η οποία ήδη  διώκεται για συκοφαντικές δημοσιεύσεις εναντίον δημοτών, με πρόσφατο παράδειγμα του αστυνομικού και δημοτικού συμβούλου Τέγα.

Τα δε υπόλοιπα μέλη του δημοτικού συμβουλίου, συνεχίζουν να κάνουν και αυτά πως δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν έμαθαν κάτι, γιατί προφανώς πολλοί από αυτούς είναι μπλεγμένοι ή συνδεδεμένοι με την εγκληματική οργάνωση του Λύρου-Καραπάνου, με αποκορύφωμα τα φωτοβολταϊκά του κάμπου της Κατοχής.

Αναμένουμε εξελίξεις τις επόμενες μέρες, όπως προφυλακίσεις και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων, για τις οποίες θα σας ενημερώνουμε.

 

 

Μ.Ε.Π


Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022

Οι Έλληνες δεν ήταν ειδωλολάτρες αλλά ιδεολάτρες




Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, στο «Μετά τα Φυσικά, 1049a.26, 1029a.20, 1036a.23», η αρχική κοσμική ύλη είναι αγέννητος, άφθαρτος, αόριστος, άγνωστος καθ’ αυτήν, νεκρά, άμορφος και έξωθεν κινούμενη. Τα τέσσερα αρχικά κοσμικά στοιχεία των φιλοσόφων της κοσμολογικής περιόδου, και δη του Εμπεδοκλέους, είναι οι εκδηλώσεις της αρχικής κοσμικής ουσίας.

...

Συμφώνως με τον Αριστοτέλη, στο «Φυσικά, 192a.16, 192b.18», «Μετά τα Φυσικά, 1072b.3», η σκόπιμος κίνηση προκαλεί μορφοπλασματική ενέργεια, δια της οποίας η κοσμική ύλη μεταβαίνει εκ της δυνατότητας «δυνάμει» εις την πραγματικότητα «ενέργεια», δια της οποίας λαμβάνουνε υπόσταση τα πράγματα δια της επί της ύλης κυριαρχίας του Είδους (Ιδέα), όπερ αποτελεί την έννοια, την ουσία, τον τελικό σκοπό και την δύναμη, ήτις πραγματοποιεί τον σκοπό αυτόν.

Στην Γη κυριαρχεί δύναμη δημιουργός των τελικών μορφών της ύλης, η Εντελέχεια (βλ. Αριστοτέλης «Μετά τα Φυσικά, 1092a.3, 1050a.22»), η οποία εξωτερικώς εκδηλώνεται κατά την σχέση των συστατικών στοιχείων προς άλληλα και εσωτερικώς ως ψυχή των έμβιων όντων. Θρεπτική εις τα φυτά, αισθητική και κινητική στα ζώα και νοητική στον άνθρωπο, στον οποίο αθάνατος και θείος είναι ο ποιητικός νους, όστις προέρχεται, ως θείον δώρο, έξωθεν (θύραθεν) και είναι αληθώς θείος : είναι το καθαρό Λογικό, ο Νους. Ο θείος ούτος ξένος παρέχεται αφ’ εαυτού στον άνθρωπο, κατά την διάρκεια της ζωής και όταν το σώμα διαλύεται μετά την κυρίως ειπείν ζωή επιστρέφει προς τον καθολικό Νου, όστις είναι ο θεός και εν τω οποίο απορροφάται, κατά τον Αριστοτέλη στο «Περί ψυχής, 430a.17», «Περί γενέσεως και φθοράς, 736b.27»!

Εν τη λειτουργία του σύμπαντος σκοπός της κοσμικής ύλης είναι το Είδος και του σώματος η ψυχή, ήτις είναι εντελέχεια η πρώτη σώματος φυσικού δυνάμει ζωή έχοντος.

Ο Κόσμος είναι ενιαίο και καλώς διατεταγμένο σύνολο και μεταβαίνει ολονέν σε ανώτερα στάδια εξέλιξης. Η προϊούσα αυτή εξέλιξη αποτελεί τον σκοπό της φύσεως, στον οποίο υπηρετούν όλοι οι επιμέρους σκοποί, διότι έκαστον ον δεν είναι μόνον σκοπός εαυτού, αλλά και μέσο προς πραγματοποίηση ανώτερων σκοπών, επί των οποίων πάλι στηρίζονται άλλοι έτι υψηλότεροι, ούτως ώστε πάντες συνεργάζονται προς πραγματοποίηση του ενός μεγάλου σκοπού, όστις είναι ο Κόσμος ως όλον. Ούτω ολόκληρο το σύμπαν αποτελεί ιεραρχία σκοπών, εν τη οποία τόσο και επί μέρους όσον και το όλον τελεί εις διαρκεί εξέλιξη προς αεί ανώτερους σκοπούς.

Αλλά ποιος είναι ο ύψιστος και έσχατος σκοπός, προς τον οποίον κατατείνει ο Κόσμος;;

Τούτο μανθάνουμε, λέγει ο Αριστοτέλης, εάν εξετάσουμε την σχέση Είδους και Ύλης κατά τα διάφορα στάδια της προς ανώτερους σκοπούς εξελίξεως.

Η ύλη υποχωρεί ολονέν περισσότερο όσο ανώτεροι είναι οι εκάστοτε πραγματοποιούμενες μορφές!

Συμβαίνει ότι και περί το έργο του καλλιτέχνη. Η ύλη από την οποία πλάττει τον ανδριάντα ή το άγαλμα, υποχωρεί αναλόγως προς το βαθμό της εμφανίσεως της μορφής/είδους/ιδέας, έως ότου δεν βλέπουμε πλέον εν τω μάρμαρο την ύλη, αλλά το καθαρό Είδος/Ιδέα/Μορφή!!

http://theseus-aegean.blogspot.gr/2011/12/blog-post_30.html


Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Καρκίνος: Θετικά νέα για θεραπεία που τροποποιεί το DNA





Όπως αναφέρει το bbc.comη θεραπεία αναπτύχθηκε από ερευνητές που κέρδισαν το βραβείο Νόμπελ Χημείας το 2020. Έτσι, στην πειραματική μελέτη που έχει χαρακτηριστεί ως «άλμα προς τα εμπρός» και «δυναμική» εφαρμογή της συγκεκριμένης τεχνολογίας συμμετείχαν 16 ασθενείς για τους οποίους αναπτύχθηκε μια προσωποποιημένη θεραπεία η οποία έβαζε στο στόχαστρο τα αδύναμα σημεία των όγκων που είχαν διαγνωστεί.

...

Η τεχνική αυτή επικεντρώνεται στα Τ-κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος, τα κύτταρα, δηλαδή, που «περιπολούν» στο σώμα και «επιθεωρούν» άλλα κύτταρα για προβλήματα. Τα συγκεκριμένα κύτταρα χρησιμοποιούν πρωτεΐνες-υποδοχείς για να ανιχνεύσουν σημάδια μόλυνσης ή κύτταρα που έχουν εξελιχθεί σε καρκινικά.

Δεδομένου, όμως, ότι αρκετές φορές οι καρκίνοι μπορεί να «κρυφτούν» από τα Τ-κύτταρα, η συγκεκριμένη θεραπεία στοχεύει στην ενίσχυση των επιπέδων αναγνωρισιμότητας των καρκινικών κυττάρων, εξ ου και είναι προσωποιημένη για κάθε ασθενή καθώς κάθε καρκινικός όγκος είναι μοναδικός.

Σύμφωνα με το BBC η εν λόγω θεραπεία εξελίσσεται ως εξής:


-Οι ερευνητές εξετάζουν το αίμα του ασθενή για σπάνια Τ-κύτταρα που έχουν ήδη υποδοχείς για να ανιχνεύουν καρκίνους

-Στη συνέχεια «καλλιεργούν» αλλά Τ-κύτταρα που δεν μπορούν να εντοπίσουν καρκινικά κύτταρα και τα ανασχεδιάζουν

-Οι αρχικοί υποδοχείς τους που εντόπιζαν μολύνσεις ή άλλα προβλήματα αντικαθίστανται με αυτούς των Τ-κυττάρων που είναι αποδοτικότερα στην ανίχνευση καρκινικών κυττάρων.

-Τελικά τα ανασχεδιασμένα Τ-κύτταρα τοποθετούνται ξανά στον ασθενή για να αναζητήσουν τον όγκο.

«Αποτελεί ένα άλμα προς τα εμπρός»


Ο ανασχεδιασμός του συγκεκριμένου τύπου κυττάρων σε τέτοια που να μπορούν να «κυνηγήσουν» τον καρκίνο απαιτεί σημαντική γενετική αναμόρωση ώστε να αφαιρεθούν οι γενετικές «οδηγίες» για την ανάπτυξη παλαιών υποδοχέων και να αντικατασταθούν από τις νέες. Όλο αυτό έγινε εφικτό με την ανάπτυξη της τεχνολογίας Crispr που λειτουργεί σαν μοριακό «ψαλίδι» επιτρέποντας στους επιστήμονες να μετατρέψουν με εύκολο τρόπο το DNA.

Στη μελέτη συμμετείχαν ασθενείς με καρκίνους στο έντερο, το στήθος και τον πνεύμονα που δεν είχαν ανταποκριθεί σε προηγούμενες θεραπείες και αυτό που έδειξε είναι ότι τα ανασχεδιασμένα κύτταρα βρήκαν τον δρόμο τους μέχρι τον όγκο που στόχευαν.

AD
AD
AD
AD
AD
AD

Όπως ανακοινώθηκε η κατάσταση με τον καρκίνο επιδεινώθηκε για 11 από τους ασθενείς αλλά σταθεροποιήθηκε στους υπόλοιπους πέντε και γι’ αυτό θα απαιτηθούν μεγαλύτερης κλίμακας έρευνα για να καταλήξουν οι ερευνητές στο ποια είναι η κατάλληλη δόση «παρέμβασης» και πόσο αποτελεσματική είναι αυτή.

«Αποτελεί ένα άλμα προς τα εμπρός για την ανάπτυξη προσωποιημένης θεραπείας για τον καρκίνο» δήλωσε ο Άντονι Ρίμπας, ο ένας από τους ερευνητές που συμμετείχαν στη μελέτη τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν σε συνάντηση της Society for Immunotherapy of Cancer και δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Nature.


https://www.pentapostagma.gr/ygeia/7130558_karkinos-thetika-nea-gia-therapeia-poy-tropopoiei-dna



Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Η λάμπα της Ντέντερα στην Αίγυπτο – To μυστήριο που συναρπάζει! (φώτο – βίντεο)



Εκεί στο βάθος των πυραμίδων, που το σκοτάδι σκεπάζει τα πάντα, υπάρχουν σχέδια μεγάλης ακρίβειας, τα οποία έχουν να μας πουν πολλά για το παρελθόν των λαών








Ίσως θα έχετε ακούσει ή διαβάσει κάπου τη φράση πως εκεί που σταματούν να μιλούν οι άνθρωποι, μιλούν οι πέτρες.

Πρόκειται για νόημα πέρα για πέρα αληθινό, που έχει να κάνει με τα κάθε μορφής και τύπου αρχαιολογικά ευρήματα, τα οποία μας δείχνουν πράγματα και γεγονότα που αλλάζουν τα όσα πιστεύαμε έως τώρα, τα όσα ήθελε η συμβατική ιστορία να πιστεύουμε.

...

Κλασσικό και μέγιστο παράδειγμα αποτελούν οι τοιχογραφίες και οι λιθογραφίες.

Όπως αυτές που συναντάμε στην Αρχαία Αίγυπτο. Εκεί στο βάθος των πυραμίδων, που το σκοτάδι σκεπάζει τα πάντα, υπάρχουν σχέδια μεγάλης ακρίβειας, τα οποία έχουν να μας πουν πολλά για το παρελθόν των λαών.

Τα ευρήματα στην Τέντυρα

Τα ευρήματα στην πανάρχαια Ελληνική πόλη Τέντυρα (Ντέντερα) της Αιγύπτου, νότια της Αβύδου είναι εντυπωσιακά. Στα υπόγεια του ναού Χαθόρ βρέθηκαν λιθογραφίες όπου αναπαρίστανται τεράστιες λυχνίες, τροφοδοτούμενες από καλώδια που καταλήγουν σε τεράστια τροφοδοτικά (ή τεράστιες μπαταρίες) φτιαγμένα με τη βοήθεια ηλεκτροδίων μέσα σε πολύ μεγάλα πιθάρια. Οι λιθογραφίες και οι τοιχογραφίες είναι πολλές και ιδιαίτερα λεπτομερείς.

Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν ανθρώπους να κρατούν λαμπτήρες και φωτεινές μπάλες στα χέρια τους ή συσκευές με λαμπτήρες. Μάλιστα με κάποιες φωτίζουν, προκειμένου να κάνουν κάποια εργασία, όντα πολύ πιο ψηλά και δυνατά από αυτούς (γίγαντες).

Μέσα στους λαμπτήρες υπάρχουν μεγάλα φίδια σε κυματιστές γραμμές. Η ουρά των φιδιών βγαίνει μέσα από λωτούς. Κάποιες λιθογραφίες δείχνουν συστήματα πολλαπλών λυχνιών. Στις λιθογραφίες υπάρχουν και άλλες συσκευές ηλεκτρικού ρεύματος, λιγότερο ή περισσότερο περίεργες, που είτε κάποιοι τις κρατούν ή προσπαθούν να τις θέσουν σε λειτουργία ή τις έχουν τοποθετήσει στο κεφάλι τους.

Πως όμως, συνέβη αυτό στην αρχαιότητα. Προσέξτε, σε δωμάτια χωρίς παράθυρα έχουμε χαραγμένα και λαξεμένα θέματα, χωρίς να υπάρχει ίχνος κάπνας ακόμα και στις σχισμές των τοίχων. Μιλάμε φυσικά για υπολείμματα κάπνας και αιθάλης, που να χρονολογούνται εκείνη την περίοδο, καθότι τα κατοπινά χρόνια ερευνητές, επισκέπτες, συντηρητές, ακόμα και ληστές χρησιμοποίησαν και δαυλούς και λάμπες λαδιού και κεριά.

Άλλωστε, αυτό αποδείχθηκε και στην πράξη, αφού στους ναούς και τις κρύπτες που ανοίχθηκαν πιο πρόσφατα για να εξερευνηθούν, δεν βρέθηκε το παραμικρό ίχνος κάπνας ή καύσης. Εδώ πρέπει να συνυπολογίσουμε και δύο ακόμα παράγοντες.

Όσο σπουδαίοι καλλιτέχνες και να ήταν αυτοί που έφτιαξαν τις λιθογραφίες, δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τέτοιες λεπτομέρειες και χρωματισμούς, αν δεν είχαν στη διάθεση τους πλούσιο και σταθερό φως, επί ώρες. Επιπλέον, η χρήση δαυλών ή λαμπών λαδιού και κεριών, θα ξόδευε μεγάλες ποσότητες οξυγόνου και θα τους εξασθενούσε εμποδίζοντας την προσπάθεια τους.

Αρχικά δόθηκε η εξήγηση των πολλαπλών ανακλαστικών επιφανειών, αλλά σύντομα αποδείχτηκε πως δεν ισχύει. Βλέπετε, ακόμα και τα πιο σύγχρονα κάτοπτρα δεν μπόρεσαν να βοηθήσουν. Αυτό λόγω του ποσοστού απορρόφησης της έντασης της ηλιακής ακτινοβολίας και του μεγάλου αριθμού των απαιτούμενων ανακλάσεων δεν θα επέτρεπε στο φως να φτάσει σε τέτοιο βάθος. Έτσι, το φως μέσω των ανακλάσεων έφτανε το πολύ μέχρι τη μισή απόσταση και φυσικά ήταν εξασθενημένο.

Αλλά υπάρχουν και τεχνικές δυσκολίες που παραβλέπονται. Θα χρειαζόταν μια σειρά από κάτοπτρα, τα οποία κάποιοι τεχνίτες θα έπρεπε να κρατούν ή να τοποθετούν διαρκώς, αλλάζοντας συχνά πυκνά γωνία.

Έτσι, μια πιθανή απροσεξία η ζημιά θα μπορούσε να σπάσει την αλυσίδα και να βυθίσει τους πάντες στο σκοτάδι. Τέλος, θα έπρεπε να επιλέγουν μόνο ηλιόλουστες μέρες, όπου δεν θα υπήρχε συννεφιά και σκόνη ή άλλες ουσίες στην ατμόσφαιρα. Εμείς, απλώς θα αναφέρουμε ότι έχουν διακοσμηθεί με σχολαστικό τρόπο περίπου 400 υπόγειοι ναοί και τάφοι.

Αρκετοί Αιγυπτιολόγοι έσπευσαν άμεσα να υποβαθμίσουν και αυτό το θέμα, τονίζοντας πως πρόκειται απλώς για συμβολικές εικόνες από τη μυθολογία των Αιγυπτίων. Σύμφωνα με αυτούς, ο στυλοβάτης στις εικόνες αντιπροσωπεύει ένα σύμβολο σταθερότητας και αναπαριστά κατά κάποιον τρόπο τη σπονδυλική στήλη του θεού Όσιρι.

Αυτό που κρατούν οι άνθρωποι στους ώμους τους είναι φίδι μέσα σε φύλλα λωτού. Αυτό συμβολίζει τη γονιμότητα και σχετίζεται άμεσα με τις πλημμύρες του ποταμού Νείλου. Τα γιγαντιαία όντα που κρατούν μαχαίρια ερμηνεύονται ως ένα είδος αμυντικής και προστατευτικής δύναμης.

Η απλή λογική οδηγεί συνήθως στην αλήθεια

Τα πράγματα είναι απλά. Εφόσον δεν υπάρχουν ανοίγματα στις πυραμίδες για να μπαίνει από κάποιο σημείο το φως και εφόσον δεν έχουν βρεθεί ίχνη από κάπνα που θα δικαιολογούσαν τη χρήση δαυλών, με κάποιο τρόπο οι αρχαίοι Αιγύπτιοι ή αυτοί που κατοικούσαν τότε στην Αίγυπτο μπορούσαν να παράγουν φως. Ο πιο πιθανός τρόπος είναι μέσω του ηλεκτρισμού και σε αυτό συνηγορούν και οι αρχαίες μπαταρίες που βρέθηκαν.

Οι μπαταρίες αποτελούνταν από πήλινο δοχείο στο οποίο έβαζαν έναν κούφιο μεταλλικό κύλινδρο. Στον κύλινδρο εισερχόταν μια μεταλλική ράβδος, χωρίς να έρχεται σε επαφή μαζί του. Έτσι, δημιουργούσαν δύο ηλεκτρόδια. Στη συνέχεια γέμιζαν το δοχείο με ηλεκτρολυτικό υγρό, που δημιουργούσε στα άκρα των ηλεκτροδίων την απαιτούμενη τάση. Η διαφορά είναι πως η μπαταρία του Ιράκ είναι μικρού μεγέθους (χωράει σε ανθρώπινη παλάμη), ενώ της Αιγύπτου είναι πολύ μεγάλες (μοιάζουν με τεράστια πιθάρια).

Ο Λουκιανός

Σε απόσπασμά έργου του ο Λουκιανός ο Σαμοσατεύς αναφέρεται σε έναν συριακό ναό στον Ευφράτη, τον 2 αιώνα μ.Χ., όπου φυλασσόταν άγαλμα θέας. Η θεά έχει στο κεφάλι της ένα αντικείμενο. Πρόκειται για πέτρα με στρογγυλό σχήμα, την οποία αποκαλεί λαμπτήρα και εξηγεί πως παίρνει το όνομα αυτό χάρη στη λειτουργία της. Η συγκεκριμένη πέτρα λάμπει τόσο πολύ όλη τη νύχτα, που φωτίζει όλο το ναό, όπως θα συνέβαινε με τη χρησιμοποίηση πολλών λαμπτήρων λαδιού. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, η πέτρα λάμπει λιγότερο, αλλά διατηρεί έντονη φλογερή πτυχή.

Ορισμένοι επιστήμονες κάνουν λόγο για ύπαρξη, γνώση και χρήση του άνθρακα εκείνη την εποχή, που θα μπορούσε να επιφέρει τη χρησιμοποίηση ενός απλού λαμπτήρα ηλεκτρικών τόξων με άνθρακα και πιστεύουν πως παρόμοια συστήματα υπήρχαν σε διάφορες περιοχές εκείνης της περιόδου.

Ίχνη ρεύματος στη «Μεγάλη Πυραμίδα»

Πέρυσι το καλοκαίρι βγήκαν στη δημοσιότητα νέες εικόνες από το εσωτερικό του άξονα, της «Μεγάλης Πυραμίδας». Σ αυτές υπάρχουν στοιχεία ηλεκτρικών ακροδεκτών, καλώδια, διαγράμματα συνδεσμολογίας. Η ύπαρξη καλωδίων, συνδέσμων και ηλεκτρικών επαφών δεν «αγγίζονται» μέχρι στιγμής από τους Αιγυπτιολόγους.

Σχετική αναφορά για τέτοια θεωρία υπάρχει στο βιβλίο «Giza Power Plant: Τεχνολογίες της Αρχαίας Αιγύπτου», που εκδόθηκε το 1998. Πλέον, οι επιστήμονες στέλνουν ρομπότ για να εξερευνήσουν περισσότερα στοιχεία στους άξονες, ψάχνοντας ενδείξεις και αποδείξεις που θα επιβεβαιώσουν και θα εδραιώσουν τη θεωρία αυτή.

Η φαντασία δημιουργεί σενάρια

Αν αφήναμε τη φαντασία μας να καλπάσει θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε πως στην αρχαιότητα υπήρχαν άνθρωποι ή όντα με υπερφυσικές δυνάμεις που μπορούσαν να παράγουν μόνοι τους φως ή να βλέπουν απολύτως καθαρά στο σκοτάδι, αλλά επειδή δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη για κάτι τέτοιο, δεν έχουμε την όποια διάθεση να μπούμε σε παρόμοιες αναλύσεις. Το μόνο που μπορούμε να καταθέσουμε και το οποίο θα αναφέρουμε πάντα, είναι πως κανένας μα κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει με λεπτομέρειες, πως ζούσαν, πως σκέπτονταν και πως λειτουργούσαν ανά πάσα στιγμή οι αρχαίοι πρόγονοι σε κάθε σημείο της γης.

Πετυχημένη αναπαράσταση στο σήμερα

Κάποιοι κατασκεύασαν πανομοιότυπες λυχνίες και τις τροφοδότησαν με πανομοιότυπες μπαταρίες σαν και αυτές που βρέθηκαν στο Ιράκ και την Αίγυπτο. Στο μουσείο της σύγχρονης Τέντυρας, υπάρχει αναπαράσταση της αρχαίας λυχνίας, η οποία τίθεται σε λειτουργία με τις αρχαίες μπαταρίες. Όπως αποδεικνύουν και τα σχετικά βίντεο που κυκλοφορούν, αλλά και όπως μπορούν να δουν όσοι επισκεφτούν το μουσείο, το όλο σύστημα λειτουργεί κανονικά.

Κάποιοι μηχανικοί ισχυρίζονται πως έχουμε να κάνουμε ουσιαστικά με έναν πρωτόγονο σωλήνα Crookes. Ο σωλήνας Crookes υπήρξε πρόδρομος του σύγχρονου τηλεοπτικού σωλήνα.

Αρχαία πόλη της Αιγύπτου. Βρισκόταν στη δεξιά όχθη του Νείλου, στη θέση της σημερινής πόλης Ντέντερα και κοντά στην πόλη Κένα. Η Τ. ονομαζόταν στα αρχαία αιγυπτιακά και Ενετεντορέ (= Ενέτ της θεάς). Η πόλη ανάγεται στην προδυναστική περίοδο και στην εποχή της 6ης Δυναστείας ήταν πρωτεύουσα νομού.

Στην πόλη υπήρχε ναός της Αθώρ, θεάς του χορού, της μουσικής και του έρωτα, η οποία ταυτιζόταν με την Αφροδίτη. Θεωρείται ένας από τους πιο καλοδιατηρημένους αρχαίους ναούς της αρχαίας Αιγύπτου και αρχιτεκτονικό αριστούργημα χάρης και συμμετρίας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η αρχική κατασκευή του ναού πραγματοποιήθηκε στην εποχή της 4ης Δυναστείας.

Τα τμήματα, ωστόσο, που σώθηκαν, ανάγονται στην εποχή των Πτολεμαίων, με προσθήκες που έγιναν στα χρόνια του Τιβέριου. Σε αυτόν λατρευόταν η θεά με τον σύζυγό της Ώρο και τον γιο της Εχί ή Χαρσεμτεονέ. Μετά την εκστρατεία του Ναπολέοντα στην Αίγυπτο, ανακαλύφθηκαν δύο παραστάσεις ζωδιακών κύκλων, που βρίσκονταν στην οροφή του ναού, στους οποίους μπορεί κανείς να διακρίνει τα ελληνικά σημεία συνταιριασμένα με τους αιγυπτιακούς αστερισμούς: η μία παράσταση αναφέρεται στη γέννηση του Καίσαρα (100 π.Χ.) και η άλλη στη βασιλεία του Τιβέριου (14-37 μ.Χ.).Πίσω από τον ναό της Άθωρ υπήρχε και ένας μικρότερος ναός αφιερωμένος στην Ίσιδα.

Ναός Αθώρ

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!



Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...