Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΗΜΟΤΗ ΜΑΣ.

Αν και η επιστολή έχει υπογραφή, εμείς πιστοί πάντα στις αρχές μας περί ψευδωνυμίας "κόψαμε" την υπογραφή και στη θέση της βάλαμε το ψευδώνυμο "ο ψηλός με το πούρο" που του κόλλησε λίγο καιρό πριν μέσα από εδώ "το φάντασμα του γαλάνη" σε σχόλιο που δημοσίευσε.
Γράφει λοιπόν ο ψηλός με το πούρο.

Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Διάβασα στα «Νέα του Αιτωλικού» μια καινούργια επιστολή του Κώστα Σταυρόπουλου, η οποία σαφώς δεν αφορά εμένα αλλά κλείνει με αναφορά στο όνομά μου, τονίζοντας και πάλι την εμμονή του ανθρώπου αυτού με το άτομό μου.
Αν και στη τελευταία μου επιστολή στα «Γεφύρια» είχα γράψει ότι δεν θα ασχοληθώ πάλι μαζί του, δυστυχώς οι εμμονές του με αναγκάζουν να το κάνω.
Επιλέγω να δημοσιεύσω την απάντηση μου στα ηλεκτρονικά μέσα και όχι στα έντυπα για τρείς λόγους,
1ον γιατί θέλω να είναι άμεση
2ον γιατί ξέρω καλά ότι έχουν μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα από «Τα Νέα του κ. Κοτσάφτη» και
3ον γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι θα τύχει η επιστολή μου, της «φιλοξενίας» των Νέων.
Πριν όμως, θα σχολιάσω το δημοσιογραφικό ατόπημα του κ. Κουτσάφτη να δεχτεί να λάβει, να διαβάσει και τέλος να δημοσιεύσει μια ιδιωτική επιστολή, με το σκεπτικό ότι ο Σταυρόπουλος είναι της άποψης «ότι όλα πρέπει να δημοσιεύονται για να ενημερώνονται οι πολίτες και να βγάζουν τα συμπεράσματα τους».
Ξεχνάει βεβαίως εδώ ο κ. Κουτσάφτης πως ξεκίνησε η «ευτυχής» γνωριμία εμού και του Σταυρόπουλου.
Γι αυτό επιτρέψτε μου να σας το ενημερώσω εγώ.
Τον Οκτώβριο του 2007 ο………. κ. Κουτσάφτης δημοσίευσε μια «συνέντευξη» του Σταυρόπουλου όπου μέσα από πολλά ΕΓΩ, κατέληγε ο Σταυρόπουλος ότι αυτός ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ.Κατηγορούσε τους πάντες και τα πάντα, άφηνε αιχμές για κακοδιαχείριση, επέκρινε το Αιτωλικό και τους Αιτωλικιώτες και άλλα διάφορα φαιδρά.Έστειλα αμέσως επιστολή απάντηση που σχολίαζα όλους αυτούς τους ισχυρισμούς του Σταυρόπουλου, αλλά με τη δικαιολογία ότι ουδέποτε ο κ. Κουτσάφτης την έλαβε αλλά βρισκόταν στα χέρια κάποιου συνεργάτη του, δεν τη δημοσίευσε. Τελικά μετά από συνάντηση μας στην Αθηνά τον Φεβρουάριο του 2008, μου ανακοίνωσε ότι θα την δημοσιεύσει τελικά, ΑΛΛΑ με το όρο ότι στο ίδιο φύλλο θα υπήρχε και η απάντηση του Σταυρόπουλου. Δηλαδή θα δημοσίευε μια επιστολή μου μετά από 4 μήνες καθιστώντας την ουσιαστικά άκυρη διότι θα ήταν εκτός χρόνου και χωρίς να δώσει την ευκαιρία στους αναγνώστες του να την σχολιάσουν γιατί θα δημοσίευε ταυτοχρόνως και την απάντηση του Σταυρόπουλου. Παρόλα αυτά εγώ δεν αρνήθηκα τον όρο γιατί δεν είχα τίποτα να φοβηθώ και τίποτα να κρύψω.Λίγες ημέρες όμως πριν τις γιορτές του Ντολμά του 2008 δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από το Δήμαρχο κ. Νίκο Γαλάνη, ο οποίος μου ζήτησε πιεστικά να αποσύρω την επιστολή και να ζητήσω από τον κ. Κουτσάφτη να μην τη δημοσιεύσει. Στην ερώτηση μου γιατί μου ζητάει κάτι τέτοιο ενώ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕ ΚΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ, (το περιεχόμενο γνώριζαν μόνο τρία άτομα, εγώ, ο κ. Κουτσάφτης και ο Σταυρόπουλος) μου είπε έλα μετά από το γραφείο μου να σου εξηγήσω. Επικοινώνησα με το κ. Κουτσάφτη, του ανακοίνωσα το τηλεφώνημα του κ. Δήμαρχου, και ύστερα από μια σειρά τηλεφωνημάτων (στα οποία ενεπλάκη άθελά και ένας ευγενέστατος κύριος , ο κ. Σαπλαούρας τον οποίο δεν γνωρίζω αλλά έμαθα ότι είναι ο τυπογράφος του κ. Κουτσάφτη), απειλών εκατέρωθεν και διαπραγματεύσεων στις οποίες (δυστυχώς για μένα) έκανα το μεσολαβητή υπήρξε η εξής συμφωνία. Ο κ. Κουτσάφτης δέχτηκε να μην τη δημοσιεύσει, ΑΛΛΑ επειδή η εφημερίδα ήταν ήδη στο τυπογραφείο και είχαν γίνει οι απαραίτητες εργασίες για την έκδοση, ζήτησε να πληρωθεί για το κόστος που θα είχε η διαδικασία απόσυρσης και έκδοσης νέας σελίδας της εφημερίδας. Το κόστος αυτό προσδιορίστηκε από τον ίδιο στα 300€. (δεν είμαι σε θέση εγώ προσωπικά να γνωρίζω ποιο είναι το κόστος αυτής της εργασίας, όσοι γνωρίζουν ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους εάν το ποσό ήταν το σωστό ή όχι και παρακαλώ πολύ να ενημερώσουν δημόσια για μάθουμε όλοι). Το ανακοίνωσα στο κ. Δήμαρχο ο οποίος μου είπε να πάω από το γραφείο του να πάρω τα χρήματα και να του δώσω. Λίγο αργότερα την ίδια ημέρα πήγα στο Δημαρχείο να ζητήσω εξηγήσεις τις οποίες ουδέποτε έλαβα (θα μου εξηγούσα άλλη ώρα, πράγμα που ποτέ δεν έγινε), πήρα τα χρήματα, παρόντος του αντιδήμαρχου κ. Σαμαντά και έφυγα. Φεύγοντας, ποιόν πιστεύεται ότι συνάντησα στην αυλή του Δημαρχείου να αλυχτάει σαν το δαρμένο σκυλί (επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς που μου καταλόγισε ), περιμένοντας με αγωνία το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων. ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟ. Βγάλτε λοιπόν σας παρακαλώ μόνοι σας τα συμπεράσματα σας.
Υπάρχει μια επιστολή που αναφέρεται στο Σταυρόπουλο, της οποίας ο Δήμαρχος ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ και στο κάτω κάτω δεν τον αφορά.
Υπάρχω εγώ που την έγραψα και ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ.
Και υπάρχει και ο κ. Κουτσάφτης ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Την ημέρα που είναι εδώ ο Σταυρόπουλος και συγκεκριμένα στο Δημαρχείο, ο Δήμαρχος με παίρνει τηλέφωνο και μου ζητάει να μην δημοσιευτεί αυτή η επιστολή.
Το ερώτημα είναι: ποιος ζήτησε να μην δημοσιευτεί η επιστολή, ποιός επέβαλλε τη λογοκρισία, και ποιός είναι αυτός που τώρα καμώνεται «όλα στο φως», «όλα να δημοσιεύονται», προφανώς όμως είναι της άποψης, όσα δεν με αφορούν.
Ποιος είναι αυτός ο μεγάλος δημοκράτης, ο μεγάλος αριστερός, ο μεγάλος διανοητής που λειτουργεί σαν σκοτεινός ιεροεξεταστής και κριτής των πάντων; Ο ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ.
Για την ιστορία γράφω και αυτό. Την ημέρα της Γιορτής του Ντολμά, Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2008, συνάντησα τον κ. Κουτσάφτη εμπρός στο ξενοδοχείο Αλεξάνδρα και ενώπιον μαρτύρων, (γιατί έτσι είχε απαιτήσει να γίνει η συναλλαγή ο κ. Δήμαρχος), του έδωσα τα χρήματα, τα οποία με ρώτησε είναι η αλήθεια εάν τα έδινα εγώ ή ο Δήμαρχος. Τον διαβεβαίωσα για το δεύτερο και έτσι ολοκληρώθηκαν τα γεγονότα. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας επικοινώνησα με το κ. Δήμαρχο, του ανακοίνωσα ότι έδωσα τα χρήματα, με ρώτησε εάν είχα μάρτυρες τον βεβαίωσα πως ναι και κατέληξε, «να θυμάσαι Χρίστο, τα τριάντα αργύρια σταύρωσαν το Χριστό» και κλείσαμε το τηλέφωνο. Συγχωρείστε με όσοι είχατε την υπομονή να διαβάσετε μέχρι εδώ για την έκταση της επιστολής μου, αλλά ήθελα τα γεγονότα να είναι όσο πιο σαφή γίνεται, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤ’ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.

Επιτρέψτε μου τώρα να καταχραστώ λίγο ακόμη την υπομονή σας και να απαντήσω στην εμμονή του Σταυρόπουλου προς το άτομό μου.Ζητάει φασιστικά, επεμβαίνοντας στις διαδικασίες του Πολιτιστικού Συλλόγου,(αλλά και γενικότερα στα του Αιτωλικού πράγματα) να στείλει άλλον εκπρόσωπο, εκτός εμού στο Δ.Σ. του Μουσείου.
Λέει ο Σταυρόπουλος «όλοι χωρούν στο Μουσείο, αλλά υπάρχουν ΟΡΟΙ και ΟΡΙΑ». Και αναρωτιέμαι, γιατί υπάρχουν ΟΡΟΙ και ΟΡΙΑ σε κάτι που υποτίθεται ότι στηρίζεται στη δημοκρατική διαδικασία, όπως είναι το Δ.Σ. ενός Μουσείου που έχει σκοπό την λειτουργία και ανάπτυξη του όπως του αξίζει;
Και εάν υπάρχουν, ποιος είναι αυτός που τα ορίζει; Ο Σταυρόπουλος; Ως τι; Ποιος τον εξουσιοδότησε; Πως βρέθηκε αυτός ο άνθρωπος στο Δ.Σ. του Μουσείου; Ποιος τον όρισε; Και για πόσα χρόνια;
Λέει ακόμα ο Σταυρόπουλος, «δεν έχει Λάτσινος, κατά τη γνώμη του, εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει κάποιος για να είναι μέλος του Δ.Σ. αυτού του Μουσείου».
Κατ’ αρχήν δεν ζήτησε κανείς τη γνώμη του αλλά αυτό θα το ξεπεράσω.
Παραμένει όμως το ερώτημα, και φαντάζομαι δεν είναι μόνο δικό μου, ποια είναι τα χαρακτηριστικά και ποιος τα ορίζει.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, η ανικανότητα να είσαι πέντε χρόνια στο Δ.Σ. ως αντιπρόεδρος μάλιστα και να μην έχεις καταφέρει να τηρείται Βιβλίο πρακτικών Δ.Σ. & Βιβλίο ταμείου; Γιατί άραγε δεν θέλουμε να καταγράφονται αυτά που συζητάμε αλλά και τα οικονομικά μας;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να παίρνεις 30.000€, από μια φίλη σου για σκοπούς του Μουσείου, να «ξεχνάς» να τα γράψεις στο βιβλίο ταμείου και όταν σε ρωτούν να απαντάς ότι «αξιοποιήθηκαν εμπνευσμένα και νοικοκυρεμένα».
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να ζητάς 4.000 έως 10.000€, για την κατασκευή ενός site, όταν όλοι γνωρίζουν ότι το πλέον αξιοπρεπές κοστίζει 300-500€.
Που θα πάνε άραγε τα υπόλοιπα χρήματα;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να αρνείσαι προσφορά από πολιτικό κόμμα για την εγκατάσταση, του πρέποντος για το πολύτιμο περιεχόμενο του Μουσείου, κλιματισμού επειδή δεν έδιναν το χρήμα στο χέρι (γιατί άραγε) αλλά αναλάμβαναν τις εργασίες οι ίδιοι;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να ονομάζεις ενοραματική πολιτική, τη πολιτική που το οδηγεί σε κλείσιμο και απαξίωση;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, το να λέει κάποιος, «ξέρετε είχαμε 128000€, αλλά δεν ξέρουμε που είναι, ρωτήσαμε αλλά δεν μας είπανε και δεν μπορέσαμε να βρούμε ορκωτούς λογιστές να κάνουν έλεγχο και δεν ξέραμε που μένει ο εισαγγελέας;»
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, 5 χρόνια μετά να μην έχεις καταφέρει να εκτιμήσεις και να ασφαλίσεις το περιεχόμενο του;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να διαχειρίζεσαι αυτό που ονομάζεις «θηριώδη προίκα του Αιτωλικού» σαν το μπακαλικάκι της γειτονιάς, σαν οικογενειακή επιχείρηση, ονομάζοντας αυτή τη διαχείριση «ενοραματικό προσανατολισμό;».
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, όταν έρχεται ένα καινούριο μέλος στο Δ.Σ. να απαιτείς να φύγει γιατί ζήτησε να ενημερωθεί για τις αποφάσεις του Δ.Σ. για το Ταμείο και για το ισχύον καταστατικό;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να μοιράζεις βεβαιώσεις «εμπειρικού συντηρητή έργων τέχνης» στους φίλους;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε, να ονομάζεις κάποιον αμειβόμενο με 20000€ το χρόνο, ότι διακατέχεται από «ιερό πείσμα προσφοράς»;
Αυτό το χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ.
Είναι χαρακτηριστικό για να συμμετάσχεις στο Δ.Σ. του Μουσείου «Βάσω Κατράκη» άραγε,………………………..
Υπάρχουν δεκάδες ακόμα χαρακτηριστικά του ιδίου ύφους που απαιτεί ο Σταυρόπουλος από τον οποιοδήποτε, για να μπορεί να κάτσει στο ίδιο τραπέζι μαζί του.
Όχι αγαπητοί μου, πράγματι δεν τα έχω, έχω μόνο τα χαρακτηριστικά της ανιδιοτελούς προσφοράς, της ομαδικότητας, της συλλογικής εργασίας, της διοίκησης και της οργάνωσης, πράγματα που το διδάχθηκα στη πολύχρονη επαγγελματική μου καριέρα σε διοικητικές θέσεις διάφορων πολυεθνικών εταιρειών που δρουν στη χώρα μας και όχι μόνο (επειδή ρώτησε τι δουλειά κάνω), αλλά και της αγάπης για τον τόπο που ΕΠΕΛΕΞΑ να ζήσω.
Μήπως τελικά προσπαθεί να ζήσει από το Μουσείο ο Σταυρόπουλος και κάποιοι του χαλάμε τη σούπα;
Να είναι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε να το κάνουμε.
Ζητάω λοιπόν (είτε υπάρχω είτε δεν υπάρχω στο Δ.Σ. του Μουσείου), από τα μέλη του Δ.Σ. να ορίσουν με σαφήνεια τις θέσεις τους και τους προσωπικούς και συλλογικούς στόχους τους, να ζητήσουν να ενημερωθούν εγγράφως για όλα αυτά, να απαιτήσουν την απομάκρυνση του Σταυρόπουλου από το Δ.Σ. και να εργαστούν αποφασιστικά για τη σωτηρία του, αλλιώς φοβάμαι ότι η ιστορία του Μουσείου θα τους εγγράψει στους συνενόχους). Ο λαός και οι φορείς του Αιτωλικού, είμαι σίγουρος, ότι θα είναι παρόντες εφόσον ζητηθεί η προσφορά τους.
Και κλείνω με το εξής: μας ανακοίνωσε σε προηγούμενη παραληρηματική επιστολή του, ότι είναι Μεσσήνιος, απόγονος του σοφού βασιλιά Νέστορα. Είναι προφανές ότι το γονίδιο της σοφίας καταστράφηκε στην πορεία των ετών, γιατί αυτός δεν κληρονόμησε τίποτα από αυτό. Δεν διακατέχεται ούτε καν από την αναμενόμενη σοφία της ηλικίας του. Αντιθέτως διακατέχεται από ένα αυθορμητισμό μικρού παιδιού, που ανοίγει το στόμα του και δεν σκέφτεται τι λέει, πράγμα που είναι συγχωρητέο σε ένα παιδί, αλλά όχι σε ένα γέροντα της ηλικίας του.

Αιτωλικό 5 Αυγούστου 2009
ο Ψηλός με το πούρο κατά κόσμο (Χ.Λ.)
Ευχαριστώ τα blogs για τη φιλοξενία και ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές της επιστολής.
Εύχομαι και ελπίζω να δω και άλλες επιστολές από τους θιγόμενους της συγκεκριμένης επιστολής στα «Νέα του Αιτωλικού»



Για την αντιγραφή
Ο Γραμματοσυλλέκτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: