Nέα δεδομένα στα Τέμπη δύο χρόνια μετά. Τα νέα δεδομένα έρχονται με το πόρισμα του κατ΄εξοχήν επίσημου κρατικού φορέα διερεύνησης ατυχημάτων το οποίο εντοπίζει καύσιμη (!;) ύλη στο βαγόνι του κυλικείου της επιβατικής αμαξοστοιχίας.
By Pendulum
Σας θυμίζουμε ότι τα αρχικά προ διετίας ρεπορτάζ είχαν εντοπίσει την καύσιμη ύλη στην επιβατική αμαξοστοιχία.
Η υπόθεση αποκτά πλέον και στρατιωτικό ενδιαφέρον καθώς μια φωτογραφία απο
το σημείο η οποία δημοσιεύθηκε στη σελίδα των συγγενών των θυμάτων εμφανίζει
τουλάχιστο 3 αξιωματικούς της Αεροπορίας στο σημείο, ο ένας μάλιστα εξ αυτών
κρατάει και σημειωματάριο άρα βρίσκεται εκεί με αποστολή.
Από ποια μονάδα προέρχονται οι αξιωματικοί; Ποιος τους έδωσε εντολή να βρεθούν στο σημείο;
Η παρουσία τους προκάλεσε ένα εκρηκτικό σχόλιο από τον πρώην υπ. Άμυνας κ. Πάνο Καμμένο.
-Μιά ερώτηση, τι ακριβώς αποστολή έχουν Αξιωματικοί της ΠΑ την επομένη των Τεμπών με σημειωματάριο; Ο μόνος που δικαιολογείται είναι ο Πτέραρχος Δριτσάκος της επιτροπής διερεύνησης που όμως ως απόστρατος δεν μπορεί να είναι ένστολος.
Aκολουθεί βόμβα (καύσιμος ύλη) από την Eφημερίδα των Συντακτών και τον δημοσιογράφο Αρη Χατζηγεωργίου καθώς το σχετικό ρεπορτάζ μεταφέρει την εκρηκτική ύλη (άγνωστη καύσιμη ύλη) και στην επιβατική αμαξοστοιχία!
Εδώ όπου εμφανίζεται το βαγόνι του εστιατορίου να καίγεται για 1 έως 6 ώρες!
Η Εφημερίδα των Συντακτών παρουσιάζει τμήματα του εμπιστευτικού προσχεδίου (Confidential Draft) πορίσματος που είναι γραμμένο στα αγγλικά και φέρει τις υπογραφές των διερευνητών του επίσημου κρατικού φορέα ΕΟΔΑΣΑΑΜ (Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών. Πρόκειται για τους Βέλγο Μπαρτ Ακό, τον Ιταλό Φαμπρίτζιο Καρπινέλι (στελέχη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων – ERA) και τον Έλληνα Κώστα Καπετανίδης (προϊστάμενος μονάδας διερευνήσεων του ΕΟΔΑΣΑΑΜ).
Οι 3 τους δεν δείχνουν να μασάνε τα λόγια τους-σημείωνει η Εφημερίδα.
-Η «Εφ.Συν.» έλαβε γνώση του περιεχομένου μερικών από τα κομμάτια αυτά που θα πρέπει τις επόμενες εβδομάδες να λάβουν την τελική τους διαμόρφωση. Προφανώς, είναι άγνωστο αν θα περιλαμβάνονται στο τελικό κείμενο όλες οι διαπιστώσεις που παραθέτουμε.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από την ώρα που έγινε γνωστό το περιεχόμενο, ασκούνται ήδη ασφυκτικές πιέσεις κυρίως από κυβερνητικούς παράγοντες προκειμένου να απαλειφθούν κάποια αιχμηρά σημεία που σχετίζονται με τον συρμό των ψεμάτων που επί δύο χρόνια τώρα εκστομίζουν η κυβέρνηση και προσωπικά ο πρωθυπουργός Κυρ. Μητσοτάκης στην προσπάθειά τους να μεταθέσουν τις ευθύνες για όσα συνέβησαν στα Τέμπη.
Πάντως, στο κείμενο που έχει ήδη συνταχθεί, οι τρεις διερευνητές, ο Βέλγος Μπαρτ Ακό, ο Ιταλός Φαμπρίτζιο Καρπινέλι (στελέχη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων – ERA) και ο Κώστας Καπετανίδης (προϊστάμενος μονάδας διερευνήσεων του ΕΟΔΑΣΑΑΜ) δεν δείχνουν να μασάνε τα λόγια τους. Το ερώτημα είναι εάν θα πιάσουν τόπο οι πιέσεις που ασκούνται από πολιτικά πρόσωπα και ποιος θα είναι ο ενδιάμεσος ρόλος που θα παίξει η διοίκηση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Η άγνωστη καύσιμη ύλη και οι δύο μετωπικές συγκρούσεις
Οι ερευνητές κάνουν σαφείς αναφορές σε μεγάλη ποσότητα άγνωστης καύσιμης ύλης, επισημαίνοντας ότι για τα πιθανά αίτια και τις συνέπειες της πυρκαγιάς μετά τη σύγκρουση ζήτησαν εξωτερική πραγματογνωμοσύνη από τους φορείς του εξωτερικού που προαναφέραμε.
Επίσης, καθιέρωσαν ειδική συνεργασία με έναν από τους εμπειρογνώμονες της ομάδας έρευνας ΕΔΑΠΟ, η οποία διορίστηκε από συγγενείς των θυμάτων.
Μιλούν για δύο μετωπικές συγκρούσεις.
Την αρχική που προκαλεί σοβαρές ζημιές στις δύο μηχανές της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας και τη μηχανή και το βαγόνι πρώτης θέσης της επιβατικής.
Η δεύτερη μετωπική είναι ανάμεσα στο βαγόνι εστιατορίου, το τρίτο της επιβατικής και το τρίτο της εμπορικής που μεταφέρει λαμαρίνες.
Για να εξετάσουν την πυρκαγιά, χρησιμοποιούν το διαθέσιμο υλικό από τις τρεις κάμερες που κατέγραψαν το ατύχημα.
Στα 2 πρώτα δευτερόλεπτα όπου καταγράφονται αναφλέξεις, σπινθήρες από τα φρένα και ηλεκτρικά τόξα από το ξήλωμα των καλωδίων τροφοδοσίας, δημιουργείται η πρώτη πύρινη σφαίρα που φθάνει σε διάμετρο τα 42 μέτρα.
Αμέσως μετά, μπορεί να παρατηρηθεί ένα νέο σύννεφο φωτιάς που βγαίνει από έναν όγκο άγνωστης καύσιμης ύλης και τροφοδοτεί την αρχική πύρινη σφαίρα μέχρι να φτάσει στο διπλάσιο σχεδόν μέγεθος (80 μέτρα), περίπου 4 δευτερόλεπτα μετά την ανάφλεξη. Η πύρινη σφαίρα σβήνει έπειτα από περίπου 12 δευτερόλεπτα, ενώ το ύψος και η τροφοδοσία της δείχνουν ότι στο στάδιο αυτό εμπλέκεται σημαντική ποσότητα καυσίμου.
Οπως μπορεί να παρατηρηθεί από άλλη κάμερα, η φωτιά δεν σβήνει αλλά συνεχίζει να καίγεται ως «λίμνη φωτιάς» (pool fire) βάζοντας φωτιά στο βαγόνι-εστιατόριο ενώ σύντομα προκύπτει και δεύτερη πυρκαγιά pool fire κοντά στις μηχανές της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
Το πιθανότερο είναι ότι αυτή η φωτιά θερμαίνει κάποια στιγμή το λάδι σιλικόνης στο εσωτερικό του μετασχηματιστή της πρώτης εμπορικής μηχανής που τρέχουν από τις ρωγμές του περιβλήματος του μετασχηματιστή.
Μιά ερώτηση, τι ακριβώς αποστολή έχουν Αξιωματικοί της ΠΑ την επομένη των Τεμπών με σημειωματάριο; Ο μόνος που δικαιολογείται είναι ο Πτέραρχος Δριτσάκος της επιτροπής διερεύνησης που όμως ως απόστρατος δεν μπορεί να είναι ένστολος. pic.twitter.com/CYrylP0BPw
— Panos Kammenos (@PanosKammenos) February 4, 2025
Η άλλη πυρκαγιά αρχίζει να καίει τα συντρίμμια του εστιατορίου και συνεχίζει να καίει έντονα για τουλάχιστον 60 λεπτά μετά τη σύγκρουση. Η πρώτη προσπάθεια πυρόσβεσης από ένα πυροσβεστικό όχημα στις 00.02 (43 λεπτά μετά την έναρξη της πυρκαγιάς) έχει ελάχιστα έως αμελητέα αποτελέσματα. Εξι ώρες αργότερα, στις 11:33 το πρωί της 1ης Μαρτίου, φαίνεται καπνός να βγαίνει από τα απομεινάρια του Restaurant Car όταν ένας γερανός προσπαθεί να σηκώσει ένα τμήμα σε αυτό ακριβώς το σημείο, υποδεικνύοντας ότι η φωτιά σιγόβραζε στο εσωτερικό του.
Αλλη πυρκαγιά εκδηλώθηκε στο πρώτο βαγόνι της B’ θέσης πίσω από το εστιατόριο, δεν θεωρείται απειλητική από τους επιβάτες που διέφυγαν αλλά συνεχίζει να το καίει με αργό ρυθμό, τρεφόμενη από την ταπετσαρία και τα εξαρτήματα του βαγονιού, χωρίς την προφανή παρουσία οποιουδήποτε επιταχυντή.
Δορυφόροι πάνω από τα Τέμπη;
Η υπόθεση γίνεται ακόμη πιο ενδιαφέρουσα καθώς ένας παρατηρητικός λογαριασμός στο Χ. αφήνει να εννοηθεί ότι κάμερες από δορυφόρους, drones, κλπ, δλδ κάμερες από ψηλά θα μπορούσαν να έχουν καταγράψει τόσο τις διαδρομές των δύο αμαξοστοιχιών όσο και πιθανές κομβικές λεπτομέρειες. Γύρευε για παράδειγμα να υπήρχαν δορυφόροι του Elon Musk ή άλλων δυνάμεων που να έχουν καταγράψει τα συμβάντα>
Μπορεί οι επίγειες κάμερες να μην κατέγραψαν την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχείας.
Υπάρχουν όμως πιό άγρυπνες κάμερες..
Υπάρχουν οι δορυφόροι της SpaceX, υπάρχει το δίκτυο “Starshield” κατασκοπευτικών δορυφόρων σε χαμηλή τροχιά υπό την επίβλεψη του National Reconnaissance Office (NRO) των ΗΠΑ, όπως δορυφόρους κατασκοπευτικούς και επιτήρησης έχει και ο Πούτιν.
Και μην ξεχνάτε ότι εκεί είναι το στρατηγείο του ΝΑΤΟ στη Λάρισα, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό κέντρο για την επιτήρηση και την ασφάλεια της ευρύτερης περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου και του Αιγαίου.
Το στρατηγείο αυτό χρησιμοποιεί drones για την παρακολούθηση και την προστασία της περιοχής 24 ώρες το 24ωρο.
Η επιτήρηση από δορυφόρους συμπληρώνει αυτή τη δυνατότητα, καθώς οι δορυφόροι μπορούν να καλύπτουν μεγάλες περιοχές και να προσφέρουν λεπτομερείς πληροφορίες ακόμα και σε συνθήκες που οι drones δεν μπορούν να λειτουργήσουν.
Είναι δυνατόν να μην έχουν πληροφορίες, αν τους ζητηθούν, για την 28η Φεβρουαρίου του 2023, όταν τα 2 τρένα συγκρούστηκαν και είχαμε και αυτήν την τεράστια έκρηξη? Για την εμπορική αμαξοστοιχεία? Για το τι κουβαλούσαν τα 2 τρένα? Είναι δυνατόν να μην τα έχουν καταγράψει?
Μπορεί οι επίγειες κάμερες να μην κατέγραψαν την πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχείας.
Υπάρχουν όμως πιό άγρυπνες κάμερες..Υπάρχουν οι δορυφόροι της SpaceX, υπάρχει το δίκτυο “Starshield” κατασκοπευτικών δορυφόρων σε χαμηλή τροχιά υπό την επίβλεψη του National Reconnaissance… pic.twitter.com/jMsVkCDYXz
— Celesta MS (@Celesta91883911) February 3, 2025
Τι πραγματικά συνέβη εκείνο το βράδι της 28ης Φεβρουαρίου 2023;
«Μαύρος Κύκνος» εννοείται η εκδήλωση ενός γεγονότος που θεωρείται έκπληξη για κάποιους, πιθανώς προδιαγεγραμμένο συμβάν για πιο προσεκτικούς παρατηρητές. Το απρόβλεπτο γεγονός που λαμβάνει χώρα σε μια οποιαδήποτε σειρά πιθανών και συνηθισμένων γεγονότων σε κάθε δραστηριότητα μιας κοινωνίας, και ανατρέπει δραματικά προς το χειρότερο ή το καλύτερο τη δομή της. Ο όρος «Μαύρος Κύκνος» αποδίδεται στον Λιβανοαμερικανό Nassim Nicholas Taleb δοκιμιογράφο και αναλυτή κινδύνων. Το έργο του αφορά προβλήματα τυχαίας, πιθανότητας, πολυπλοκότητας και αβεβαιότητας.
Θα μπορούσε το Συμβάν των Τεμπών να έχει χαρακτηριστικά ΜΑΥΡΟΥ ΚΥΚΝΟΥ;
Διαβάστε τη συνέχεια για ένα Συμβάν που ίσως σφραγίσει (μπαζώσει) το Τέλος της Μεταπολίτευσης.
Πριν συνεχίσουμε ας ρίξουμε μια ματιά στα Γεγονότα>
Τον Απρίλιο του 2022 επαναπροσλαμβάνεται στον ΟΣΕ ο συνταξιούχος Παναγιώτης Τερεζάκης ως Σύμβουλος της Διοίκησης.
Την Νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου 2023 οι συμβουλές του αποδεικνύονται θανάσιμες.
Ο Παναγιώτης Τερεζάκης προάγεται σε CEO.
To απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου 2023 στον Σταθμός Παλαιοφάρσαλος κόβεται με ανεξήγητο τρόπο ένα καλώδιο 25.000 volts ενώ ένα τρένο είναι σταματημένο στο Σταθμό.
(Από εκείνη την ώρα οι Σταθμάρχες έπρεπε να αντιμετωπίσουν μια κατάσταση που απαιτούσε εγρήγορση καθώς θα έπρεπε να αλλάζουν τα κλειδιά ώστε δύο τρένα αντίθετης κατεύθυνσης να μην βρεθούν στην ίδια γραμμή)
-Αυτό δεν είχε ξανασυμβεί…Να κοπεί καλώδιο 25.000 volts ενώ το τρένο είναι σταματημένο…,
είχε πει στη μαρτυρία του σχολιάζοντας το αναπάντεχο κόψιμο των καλωδίων στον Σταθμό Παλαιοφάρσαλος ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Κωνσταντίνος Χρυσάγης.
Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης περίπου ένα μήνα μετά το Συμβάν των Τεμπών σκοτώνεται με τη μοτοσικλέτα του στην Αθηνών-Σουνίου σε ένα τροχαίο με ερωτηματικά.
Μετά την αποκάλυψή του για την Μονταζιέρα των Τεμπών ο Βασίλης Λαμπρόπουλος ξαναχτύπησε την ώρα που ο πρωθυπουργός έδινε συνέντευξη στον Alpha.
Σύμφωνα με την αποκάλυψη του Mega 40 μέρες μετά το συμβάν δόθηκε εντολή να καταστραφεί βιολογικό υλικό των θυμάτων.
Την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου καταγράφεται στη δικογραφία μία ανεξήγητη στάση στο πουθενά της επιβατικής αμαξοστοιχίας για 11-13′.
Η ανεξήγηση στάση συνέβη μετά τον Σταθμό Λαρίσης. Σύμφωνα με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας έχουν εξαφανισθεί οι συνομιλίες πoυ θα μπορούσαν να εξηγήσουν την δυστοπική αυτή στάση.
Πολλοί επιβάτες είχαν τρομάξει και απορούσαν για την αιφνίδια στάση μέσα στη παγωμένη νύχτα στο πουθενά. Όταν θα ξεκινούσε εκ νέου η αμαξοστοιχία ο προορισμός θα ήταν ο θάνατος. Το Τούνελ καραδοκούσε να καταπιεί εκατοντάδες (νεκρούς).
Για κλάσματα δευτερολέπτου δεν συνέβη αυτό. Είχαμε 57 επίσημα καταγεγραμμένους θανάτους και 56 σώματα νεκρών.
Θα ακολουθούσε το πρωτοφανές μπάζωμα του σημείου παρότι και ένα ανήλικο παιδί που βλέπει για πρώτη φορά αστυνομική ταινία θυμάται τις κιτρινόμαυρες κορδέλες που βάζουν οι αστυνομικοί ώστε να κάνουν απροσπέλαστο το σημείο για να μην υπάρξει αλλοίωση στοιχείων.
Από τον τόπο του Εγκλήματος παρήλασαν και συνεισέφεραν στην αλλοίωση των στοιχείων οι εκπρόσωποι σχεδόν όλων των πολιτικών θεσμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου