Η συμφωνία μεταξύ των εκπροσώπων της αντιπολίτευσης, να μην
ζητήσουν ποινικές ευθύνες από την έκπτωτη δημοτική αρχή του
Διαμαντόπουλου για το φαγοπότι στο όνομα των ηρώων της Εξόδου του
Μεσολογγίου, δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερα ερωτηματικά και ξεγυμνώνει το
ήθος όχι μόνο της συμπολίτευσης, αλλά και της αντιπολίτευσης.
Όπως όλοι γνωρίζουμε, η αντιπολίτευση κατέθεσε ερώτημα στο δημοτικό
συμβούλιο του Μεσολογγίου
για τα χρήματα και τις χορηγίες που κατασπαταλήθηκαν από τον
Διαμαντόπουλο και την παρέα του, ώστε όπως λέει ο ίδιος να τιμήσουν το γεγονός της Εξόδου και να βρουν
ανάπαυση οι ψυχές των ηρώων, που έδωσαν τη ζωή τους για να ζούμε εμείς
ελεύθεροι.
Λογικό ήταν ότι ο Διαμαντόπουλος δεν θα έδινε ποτέ αναφορά και
αποδείξεις από τα χρήματα, γιατί αυτά όχι μόνο κατασπαταλήθηκαν, όχι μόνο δημιούργησαν παραπάνω
προβλήματα στις υποδομές του Μεσολογγίου, όχι μόνο αφαίρεσε ζωτικά
κονδύλια από τα χωριά του υπόλοιπου δήμου, αλλά δημιούργησαν και νέο μονοπάτι διασπάθισης δημοτικού και κρατικού
χρήματος…
και βέβαια μη ξεχνάμε ότι δόθηκε η ευκαιρία ανάδειξης όλων των
ανώμαλων και περιφερειακών ατόμων, να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα πάνω
από το τάφο των νεκρών ηρώων.
Απέναντι σε αυτή τη πραγματικότητα το ερώτημα της αντιπολίτευσης φαίνεται να είναι από τα ποιο επιτυχημένα στη μέχρι σήμερα πορεία της, η εξέλιξη όμως αποδεικνύει ότι δεν ήταν κάτι παραπάνω από αυτό που τους φώναξε ο Βασλάρας στο τέλος της συνεδρίασης…
Ήταν ένα Καραγκιοζιλίκι του χειρίστου είδους, όπου στη καλύτερη
περίπτωση, αν δεν είναι συνένοχοι και συνεργοί και οι ίδιοι, είναι απλά
ανάξιοι να λέγονται δημοτικοί σύμβουλοι.
Με δεδομένο ότι ο Διαμαντόπουλος
δεν θα έδινε αποδείξεις και τιμολόγια, τι έκαναν οι εκπρόσωποι μας για να
διασφαλίσουν το δημοτικό χρήμα ;
Απλά σηκώθηκαν και έφυγαν.
Τι άλλο έκαναν;
Χρησιμοποίησαν ως αιχμή του δόρατος τον Καραπάνο,
ο οποίος είναι βουτηγμένος στο μαύρο χρήμα και τη διακίνηση, ο οποίος
είναι από τα πρωτοκλασάτα στελέχη της εγκληματικής οργάνωσης του
Διαμαντόπουλου, συνεργάτης του σε κάθε εγκληματική πράξη που του
διασφαλίζει μαύρο χρήμα… τα υπόλοιπα είναι συμφωνημένοι θεατρινισμοί
μεταξύ τους και σύντομα θα το αποδείξουμε…( τα τηλέφωνα μίλησαν
Κλασομπανιέρα !!! ).
Ήταν μια παράσταση για βλάκες όπου ο αρχηγός θα πετούσε τη μπάλα στην εξέδρα και οι υπόλοιποι παίχτες θα έκλεβαν τις εντυπώσεις.
Ποιο αποτέλεσμα της αποχώρησης ;
Νομιμοποίηση της παράνομης δημοτικής αρχής Διαμαντόπουλου μέσα από
αντιδημοκρατικές και συνοπτικές διαδικασίες
και την δήθεν αφελή μετακίνηση ενός τυχάρπαστου, σε ρυθμιστή μελλοντικών
δημοτικών εκλογών, προφανώς με αντάλλαγμα την μετατόπιση ψηφοφόρων στο
ψηφοδέλτιο των επίδοξων Ραδιομεγαριτών.
Η έκπληξη μεγαλώνει από την αποκάλυψη ότι για να κατατεθεί το κοινό
ερώτημα, προϋπόθεση ήταν να μην υπάρξει προσφυγή στη δικαιοσύνη και να
μην δοθεί κανένα στοιχείο από την αντιπολίτευση στην εισαγγελία
Μεσολογγίου. Από ποιον άραγε και με ποιο στόχο ;
Άρα προς τι όλος αυτός ο κουρνιαχτός;
Για να πάρει ο καθένας το μερίδιο της νίκης του και την αναγνώριση από το
σώμα των δημοτών, μιας και ήταν ανύπαρκτοι όλα αυτά τα χρόνια.
Καραγκιόζηδες τους αποκάλεσε ο Διαμαντόπουλος και δεν είχε άδικο, μας
διασκέδασαν ως δημότες, επέτρεψαν τελικά στο Διαμαντόπουλο να φάει
περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ και να γίνουν και αυτοί συνέταιροι σε αυτή
την αρπαχτή έστω και ηθικά, απαξιώνοντας την υποχρέωση τους να
καταγγείλουν στη δικαιοσύνη τη ρεμούλα, γιατί μάλλον προσδοκούν να
αρμέξουν κάνα ψιλό από τις τσέπες του Διαμαντόπουλου.
Στο κάδρο βάζουμε και τη Μπακοδήμου, η οποία ήταν ανάμεσα σε αυτούς που είχαν υπογράψει για το ερώτημα
της αντιπολίτευσης, μόνο που οι εξελίξεις την πρόλαβαν, μιας και ο αρχηγός
της εγκληματικής οργάνωσης του Ραδιομεγάρου, ο Διαμαντόπουλος, όταν είδε
ότι η Μπακοδήμου κινείται σε αντίθετη τροχιά από τα συμφέροντά του, την
καθάρισε εν μια νυκτί και αθόρυβα.
Εκείνος που έκανε θόρυβο με νταούλια και ζουρνάδες ήταν ο Κατσούλης…
στενός συνεργάτης του Διαμαντόπουλου και δευτερεύων στέλεχος της
εγκληματικής του οργάνωσης.
Εμείς Κατηγορούμε τη Μπακοδήμου, γιατί χωρίς μάχη και αντιπαράθεση,
έσκυψε το κεφάλι και δέχτηκε την έκπτωσή της από έναν έκπτωτο δήμαρχο.
Ρώτησε η κ. Μπακοδήμου γιατί και με ποιο τρόπο επανήλθαν οι επίσης
έκπτωτοι Φούντα και Τέγας;
Ζήτησε να της δοθεί αντίγραφο της δήθεν απόφασης του Άρειου Πάγου που
τους επαναφέρει;
Μήπως τότε θα ανακάλυπτε ότι ο
Άρειος Πάγος δεν επανάφερε κανέναν στη θέση του δημοτικού συμβουλίου, παρά μόνο έδωσε παράταση για την έκδοση τελικής απόφασης μέχρι να
τελεσιδικήσουν τα αστικά δικαστήρια
και μόνο για την ποινική τους δίωξη … αλλά σε καμιά περίπτωση δεν
τους έδωσε το δικαίωμα να επανέλθουν ως δημοτικοί σύμβουλοι ;
Το ξέρετε μήπως κ. Μπακοδήμου ότι αυτό έγινε με προσωπική εντολή και
έκδοση παράνομης προσωπικής απόφασης επαναφοράς τους από τον ίδιο τον
έκπτωτο Διαμαντόπουλο ;
Γιατί εσείς κ. Μπακοδήμου απαξιώσατε τελικά την παρουσία σας και τη
δυναμική σας, γιατί όλοι σας αρνείστε να καταγγείλετε ότι ο δήμος
Μεσολογγίου διοικείται αυτή τη στιγμή από μια εγκληματική οργάνωση, γιατί
φοβάστε τη πόρτα του εισαγγελέα;
Όμως το μεγάλο πανηγύρι έγινε από τα ρεντίκολα των τοπικών Μέσων
Ηλίθιας Ενημέρωσης όπου ο καθένας εκθείαζε τον δικό του ψωμοδότη για το
πόσο καλά στάθηκε στην συνεδρίαση και κατά πόσο αποστόμωσε τον
αντίπαλο.
Μέχρι και ο τυχοδιώκτης Καραπάνος έβγαλε ανακοίνωση
υπερτονίζοντας και κάνοντας κεντρικό θέμα τη λέξη Καραγκιόζης που
ακούστηκε από τον αρχικαραγκιόζη Διαμαντόπουλο.
Κουβέντα για το μάρμαρο, καμιά απαίτηση για επιστροφή χρημάτων, των χρημάτων που ανήκουν στους δημότες και αυτοί οι κύριοι και κυρίες θα έπρεπε να υπερασπίζονται.
Καμιά νύξη για δικαιοσύνη,
Την επόμενη φορά μη ξεχάσετε να χύσετε και ένα δάκρυ για τους ηρωικά πεσόντες προγόνους, εκπροσωπώντας το κόμμα ή τους ψηφοφόρους που σας τίμησαν, θα είναι πολύ συγκινητικό …




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου