Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018

Το νέο τραίνο του Βερελή ακούει στο όνομα, ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα νησιά του Ιονίου ή μήπως είναι σανίδα σωτηρίας του κουρουμπλή στο καραπάνο ;


Ένα φάντασμα πλανάτε πάνω από το Μεσολόγγι και αυτό δεν είναι άλλο από το ψεύτικο τείχος που βρίσκεται στην είσοδο της πόλης και υποτίθεται ότι αυτό το αμηντικό έργο συγκράτησε τις ορδές των Τούρκων και άλλων Αγαρηνών που ήρθαν να το κουρσέψουν.

Αυτή η ψευδαίσθηση, αυτή η ηθελημένα ψεύτικη ιστορία, έθαψε την πραγματικότητα τόσο βαθιά, που οι κάτοικοι πλέον έχουν γίνει ένα με τα παραμύθια που τους πουλά κάθε γυρολόγος πολιτικάντης, ώστε να τους εξουσιάζει απομυζώντας  το βιός και τον ιδρώτα τους, στο όνομα του ένδοξου παρελθόντος των προγόνων.

Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι τους Τούρκους και τους λοιπούς αλλόθρησκους τους σταμάτησε η λάσπη, ο αγνός και ιαματικός βούρκος της λιμνοθάλασσας και όχι το τείχος που είναι μεταγενέστερη κατασκευή του Όθωνα.

Αντί λοιπόν οι Μεσολογγίτες να αναδείξουν το στοιχείο που δίνει πλουσιοπάροχα η φύση στη περιοχή μας, οι διάφοροι γυρολόγοι πολιτικάντηδες, έπεισαν τους ντόπιους και προσπαθούν με νύχια και με δόντια να πείσουν και τους περαστικούς τουρίστες, ότι αυτές οι πέτρες δεν θρυμματίζονταν από τα κανόνια γιατί ήταν εμποτισμένες με το δίκαιο, το αίμα και την θέληση για Λευτεριά.

Μετά από όλα αυτά ήταν θέμα χρόνου πότε θα εμφανιζόταν κάποιος βερελής και θα κατασκεύαζε ολόκληρη σιδηροδρομική γραμμή για να ενώσει το Μεσολόγγι με το Αγρίνιο και το Ρίο-Αντίρριο.
Μια επένδυση που την πλήρωσε εξολοκλήρου ο Ελληνικός λαός, μιας και η Ευρωπαϊκή Ένωση όταν είδε την πρόταση, θεώρησε ότι μάλλον πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο.

Ποια ήταν η τύχη αυτής της επένδυσης όλοι ξέρουμε, ποια ήταν όμως και η αποδοχή των κατοικούντων την περιοχή, επίσης ξέρουμε και όσο και αν φανεί παράξενο δεν κακιώνουμε απέναντι στους κατοίκους, πολεμάμε με όλη τη δύναμη της ψυχής μας, τους ανήθικους γυρολόγους πολιτικούς και όσους χρησιμοποιούν τέτοιου είδους ψυχοτροπικά τεχνάσματα για να πλουτίσουν εις βάρος μιας ολόκληρης κοινωνίας.

Το νέο τραίνο που ακούγεται σήμερα δεν είναι άλλο από την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα νησιά του Ιονίου και βέβαια ποιος άλλος θα μπορούσε να αντικαταστήσει ένα άξιο τέκνο όπως ο βερελής; μα και βέβαια ο διορατικός ταχυμετρητής κουρουμπλής.

Ο συγκεκριμένος κύριος, αφού προανήγγειλε την ... άρση του δρόμου Κατράκειο-Πόρος, χωρίς μελέτη και χωρίς πρόβλεψη πρόσβασης στο βιολογικό καθαρισμό του Αιτωλικού, αφού ενέκρινε λιμενικά έργα (εκβάθυνση διαύλου Μεσολογγίου) χωρίς μελέτη και δημοπρασίες, αφού προώθησε έργα μέσω της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τη λιμνοθάλασσα τα οποία έχουν γίνει ή έχουν παραδοθεί στο παρελθόν, αφού προώθησε ότι μαλακία μπορεί κανείς να φανταστεί, αλλά έχει σχέση με θαλασσινό νερό, αυτός ο κύριος με συνεργάτη τον καραπάνο και τη τριανταφύλλου του ΣΥΡΙΖΑ, συμφώνησαν να προωθήσουν το νέο μύθο, το νέο θαλάσσιο τραίνο, ώστε να μοιραστούν χρήμα και ψήφους.

Θα έχουμε ειδικό αφιέρωμα στην ανίερη συμμαχία των τριών.
Εμείς ρωτάμε υπάρχει μελέτη σκοπιμότητας αυτής της επένδυσης;
Αν υπάρχει, τότε γιατί ο διορατικός κουρουμπλής λέει ότι θα γίνει πραγματικότητα όταν βρεθεί επενδυτής ή ενδιαφερόμενος που να έχει σκάφος; Ξέρετε κάποιον επιχειρηματία που έχει μπροστά του το κέρδος και αυτός δεν θέλει να το πάρει;

Υποθέτουμε ότι το όλο σκεπτικό της επένδυσης είναι η αύξηση του τουρισμού στο Μεσολόγγι, άντε και στη γύρω περιοχή. Με ποιες υποδομές κύριε κουρουμπλή θα προσελκύσετε τον τουρίστα να διανυκτέρευση στο πολύπαθο Μεσολόγγι;

Εάν υποθέσουμε ότι ο τουρίστας φτάνει στη πατρίδα μας αεροπορικός, πως θα τον πείσετε να μην κατέβει απευθείας στο νησί του Ιονίου, αλλά σε κάποιο αεροδρόμιο κοντά στο Μεσολόγγι και να μπει στο κόπο και στα έξοδα να νοικιάσει αυτοκίνητο και να έρθει εδώ ώστε να ταξιδέψει με το πλεούμενο τραίνο ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ;

Εάν αυτός ο τουρίστας κατέβει στην Αθήνα, γιατί να κάνει την παράκαμψη και να έρθει Μεσολόγγι, αφήνοντας την Πάτρα πληρώνοντας και τη γέφυρα του κ. Δυστυχώς Επτωχεύσαμεν;

Τελικά ποιο είναι το μερίδιο αγοράς, που διεκδικεί αυτή η επένδυση από την ισχύουσα πραγματικότητα και όχι από τις καραπανέικες και κουρουμπλέικες ηλιθιότητες ;

Ποιος από εσάς θα πήγαινε σε ένα τόπο χωρίς υποδομές, μόνο και μόνο για να πάρει κάποιο μέσο συγκοινωνίας; Αλλά ακόμη και αν πήγαινε, ποιο θα ήταν το όφελος του απλού δημότη της περιοχής;
Μήπως το όλο κέρδος αλλά και η σκοπιμότητα είναι για άλλη μια φορά η εξαπάτηση, ώστε να ενθυλακώσουν κάποιοι ψήφους, χρήμα και επιρροή;

Πότε οι κύριοι με τη συγκεκριμένη κυρία δημιούργησαν τις συνθήκες ώστε ολόκληρη η κοινωνία να αγωνιστεί προς αυτή την κατεύθυνση και το είδος της ανάπτυξης και δεν το πήραμε χαμπάρι;


Μα και βέβαια ποτέ, διότι σε αυτή την ανάπτυξη δεν χωράνε οι πληβείοι, ούτε οι μη άριστοι και αρεστοί της κυρίας τριανταφύλλου του ΣΥΡΙΖΑ του ταχυμετρητή κουρουμπλή και του ηλίθιου καραπάνου.


Είναι απλά μια επένδυση για να πέσει χρήμα ώστε να φτιάξουν το νέο τείχος του Μεσολογγίου, το νέο τραίνο του βερελή, το νέο τζάκι των κουμπάρων.
Η ΓΕΚΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: