Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

Εγώ δεν θα σχολιάσω τίποτα. Θα αφήσω εσάς, να βγάλει ο καθένας σας ότι συμπέρασμα θέλει.
Διαβάζω στο εγχειρίδιο βλακείας του Διονύση Χαριτόπουλου, (συγγραφέας, πρώην σύζυγος για λίγο, της συγχωρεμένης Μαλβίνας Κάραλη), τις διάφορες διαβαθμίσεις του ευφυούς και του βλάκα.
Φυσικά δεν θα ασχοληθώ με τον ευφυή διότι δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ, (αυτό ήταν αστείο, γελάστε ΤΩΡΑ), αλλά θα σας παραπέμψω στις διαβαθμίσεις του βλάκα όπως κατά τη γνώμη του τις όρισε ο συγγραφεύς.
Στη πρώτη κατηγορία βλακών (ευτυχώς για εμάς δηλαδή) και εντός εισαγωγικών υπάρχει μια διαβάθμιση που τη κολλάνε όλοι πάντα όταν μιλάνε για τον ένδοξο άρχοντά μας.
Εγώ όπως είπα δεν θα σχολιάσω, αλλά κι αυτός ο Χαριτόπουλος, λέτε να τον γνωρίζει;
Σας έχω τη σελίδα σκαναρισμένη για να μη λέτε ότι τα γράφω μόνος μου.




Τειρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: