skip to main |
skip to sidebar
Άλλη μια επέτειος έλαβε τέλος, η μνήμη, ο σεβασμός και η αξιοπρέπεια έγιναν ακόμη μια φορά, βορά στους Καλλικρατικούς νέο-Έλληνες, ώστε να αναδειχθούν ή ακόμη και να εδραιωθούν κοινωνικά.
Μάθαμε επιτέλους από την εκπρόσωπο των εν Αθήναις Αιτωλικιωτών, ότι οι πρόγονοί μας ήταν δειλοί, καλοπερασάκηδες και το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν η συναλλαγή και το χρήμα. (λίγο ντροπή ρε παιδιά, αξίζει κάτι καλύτερο η γυναίκα, βοηθήστε την να αποχωρίσει)
Είδαμε, ιεροπολίτες (συνδημότες πλέον), να συναγωνίζονται στον αριθμό, τους παρευρισκόμενους στις εκδηλώσεις.
Ανατριχιάσαμε με την ευκολία που κάποιοι κατέθεσαν στεφάνια στο μνημείο των πεσόντων του Ντολμά, αγνοώντας ή παραβλέποντας τον αγωγό που θα ρίχνει τα λύματα από το βόθρο τους πάνω στο τάφο των πεσόντων, και όλα αυτά μόνο και μόνο γιατί θέλουν έστω και για μια στιγμή στη ζωής τους, με κάθε κόστος, να τους δοθεί η δημοσιότητα που προσδοκούν. Είδαμε και γνωρίσαμε του χειροκροτητές και τους απαραίτητους κόλακες της νέας δημοτικής αρχής, οι οποίοι δεν θα άφηναν την ευκαιρία να τους ξεφύγει, σε καμιά περίπτωση. Μάλιστα εικάζεται ότι κούρδισαν τουλάχιστον επτά ξυπνητήρια ο καθένας, μη τυχόν και τους πάρει ο ύπνος και χάσουν το σόου.
Ακούσαμε και κάποιους άλλους να δηλώνουν αποχή, λόγω του αποτροπιασμού τους από τη πράξη της πολιτείας να σαπίσει με απόβλητα βιολογικού καθαρισμού, τον τόπο θυσίας και τη μνήμη των νεκρών. Αναρωτιέμαι όμως αν αυτή η αποχή οδηγήσει στον ευτελισμό ή την κατάργηση της επετείου, Τι θα πούνε τότε; Αν βρε καλόπαιδα σέβεστε τη θυσία των προγόνων μας, γιατί δεν διοργανώνετε δικές σας ποιοτικές εκδηλώσεις, ώστε να σας ακολουθήσει όλο το Αιτωλικό; Από την άλλη, εξηγήστε μου σας παρακαλώ, πως γίνετε να απέχετε περιστασιακά; Πώς ένα τμήμα διοργάνωσε επετειακή εκδήλωση και τα άλλα του πολιτιστικού όχι; Αν ένα τμήμα σας μπορεί, γιατί όχι και τα άλλα; Ακόμη και χωρίς τη συμμετοχή ή την ευλογία της εκάστοτε δημοτικής αρχής! Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό για εσάς, το εφαρμόσατε και το καλοκαίρι με τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Μήπως τελικά γίνεστε ένα από τα αμερικάνικα μπικιόνια στο όχημα και τις επιδιώξεις του γαμπρού που γράφει στην ταμπέλα στα όπισθεν του οχήματός του, just married ή μεταφράζοντας το ελληνιστί ΄΄ το όμορφο Αιτωλικό ΄΄; Σε μια πορεία σύγκρουσης με την όποια Αρχή, εσείς ποιος λέτε ότι θα την πληρώσει τη νύφη; Σίγουρα όχι ο γαμπρός, αυτός επιτέλεσε το έργο του στο ακέραιο! Εεε δε γίνετε και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη. Απέχουμε αλλά συμμετέχουμε, θέλουμε να είμαστε εμείς αλλά όχι οι άλλοι, καταδικάζουμε αλλά τροφοδοτούμε.
Είδαμε και τους ψαράδες να συμμετέχουν με την αποχή τους και να μοιράζουν προκηρύξεις κατά την διάρκεια της κατάθεσης στεφάνων από τους επίσημους χλευαστές της Ιστορίας μας. Γιατί βρε παιδιά δεν μπήκε σε κανέναν η ιδέα, να βρεθείτε ως σύλλογοι οι διαφωνούντες και να εκφράσετε την διαμαρτυρία σας με τον Α ή τον Β τρόπο, όλοι μαζί; Τι σαράκι είναι και τούτο;
Στα απόνερα των εκδηλώσεων θα θέλαμε να επισημάνουμε ένα γεγονός που μας προκάλεσε έκπληξη. Από τα περίπου 100 άτομα ( ο αριθμός είναι κατά προσέγγιση), οι 40 ήταν Αιτωλικιώτες, οι εν Αθήναις παντογνώστες, οι 10 κάτοικοι Αιτωλικού, οι 15 ήταν ιεροπολίτες και όλοι οι υπόλοιποι ασφαλίτες. Την στιγμή που μοίραζαν οι ψαράδες τις προκηρύξεις, οι ασφαλίτες πήραν θέση, τα περιπολικά στο δρόμο για το Κατράκειο άναψαν τις μηχανές τους και οι της ομάδας Δίας πήρε το δρόμο της τελετής.
Αυτά είναι τα νέα ήθη ιερέ δήμαρχε;
Μετά από όλα αυτά, ίσως καταλάβατε γιατί σας ονομάσαμε γενίτσαρους. Αν παρ' ελπίδα κάποιος θερμόαιμος ασφαλίτης ή κυανόκρανος ολύμπιος, προκαλούσε την αντίδραση των ψαράδων τι θα γίνονταν στη φιέστα που διοργανώσατε εσείς οι γενίτσαροι με τους συνεργάτες σας καιροσκόπους εν Αθήναις; Ποιες θα ήταν οι επιπτώσεις σε κοινωνικό επίπεδο;
Καλοί είναι οι κωλογλύφτες δήμαρχε της ιερής πόλης, μέτρησες όμως μέχρι που μπορούν να φτάσουν και τι μπορούν να κάνουν ώστε να δικαιολογήσουν το μισθό τους και να κερδίσουν μέρος της εκτίμησής σου;
Η ΓΛΥΝΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου