Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Ανοιχτή Επιστολή προς τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Μεσολογγίου κ. Γεώργιο Κοντογιάννη

Κε Πρόεδρε, όπως γνωρίζεται στις 6 Φεβρουαρίου 2017 κατέθεσα στην ΔΕΥΑΜ, υπηρεσία στην οποία προΐσταστε, Αίτηση-Ένσταση για καταχώρηση χρημάτων, σε λογαριασμό μου που ΟΥΔΕΠΟΤΕ έλαβα απόδειξη ειδοποίησης, λογαριασμό, με στοιχεία 04/2016 – χρεωμένα κυβικά 0 και ποσό.... 39,00 Ευρώ, έκδοση 24/01/2017 και περίοδο κατανάλωσης από 23/11/2016 έως 22/01/2017.
Στην απάντηση που έλαβα από την υπηρεσία σας, καθυστερημένα - 19-4-2017, μετά από πολλές οχλήσεις μου στον αρμόδιο υπάλληλο, δεν υπήρχε επαρκής αιτιολόγηση, ήταν «ακαταλαβίστικη - τηλεγραφική» και σε στυλ «αποφασίζουμε και διατάσουμε». Στις 10-5-2017 με αίτησή μου, την οποία αυτοπροσώπως σας παρέδωσα, σας ζητούσα την ΑΜΕΣΗ χορήγηση αντιγράφων όλων των ...εγγράφων που αφορούσαν το αίτημά μου, έχοντας έννομο συμφέρον.

Με συνεχόμενες τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχα μαζί σας πάντα αποφεύγατε, να μου δώσετε μια απάντηση και με υπεκφυγές με παραπέμπατε στην επόμενη ημέρα, γιατί άραγε!!!, ώσπου τελευταία σε κάποια επικοινωνία μας μου λέτε, «δεν βρίσκω την αίτησή σου», μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει καμία απάντηση!!!

Κε Πρόεδρε, αναγνωρίζω την σύγχυσή σας περί των διοικητικών υποθέσεων της υπηρεσία σας και άλλων τινών προβλημάτων της ΔΕΥΑΜ που σε κάποια τηλεφωνική μας επικοινωνία μου είπατε πάρα πολλά. Επί τριάντα και πλέον χρόνια, ως Δημότης αυτής της πόλης, ΔΕΝ δέχομαι να με εμπαίζουν άνθρωποι που «περιστασιακά» υπηρετούν αυτή την πόλη!!!

Ουδέποτε καθυστέρησα τις υποχρεώσεις μου – λογαριασμούς - απέναντι των ταμείων του Δήμου, θεωρώ όμως μεγάλο εμπαιγμό – κοροϊδία μέσα από την «αμαρτωλή» υπηρεσία σας που προΐσταστε να πληρώνω τόσο εγώ όσο και οι συμπολίτες μου Μεσολογγίτες υπέρογκους λογαριασμούς για νερό!!! (μένω σε διαμέρισμα, είμαστε δύο άτομα και τον περισσότερο χρόνο απουσιάζουμε) επιπλέον να επιβαρυνόμαστε με το μεγαλύτερο ποσοστό των 80%, όπως εσείς μου είπατε και δεν μπορώ να ακούω από εσάς να λέτε ότι υπάρχουν Δημότες που δεν πληρώνουν καθόλου νερό και ποτίζουν όχι μόνο τον μπαξέ τους, τα κηπευτικά τους αλλά ακόμα και αμπέλια!!!

Κε Πρόεδρε, ο αείμνηστος Δήμαρχος Παλκογιάννης έφερε το νερό στο Μεσολόγγι για να «ξεδιψάσουμε» και όχι να το σπαταλάμε ασύδοτα. Είμαστε η μόνη πόλη ίσως σε όλη την Ελλάδα που πληρώνουμε το ακριβότερο νερό και φυσικά τους καλοκαιρινούς μήνες, εμείς που μένουμε στην πόλη πάνω από τον 3ο όροφο, λέμε το νερό νεράκι!!!

Τις προάλλες διάβαζα στον τοπικό τύπο ότι κάποιες υπηρεσίες - οργανισμοί χρωστάνε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στην ΔΕΥΑΜ και τα χρέη σας είναι υπέρογκα, μήπως, λέω μήπως θα πρέπει να «μαζέψετε» αυτά τα χρήματα πρώτα από τις υπηρεσίες του Δήμου και μετά να «κυνηγάτε» τους συμπολίτες σας για μερικά ευρώ οι οποίοι τα τελευταία χρόνια δέχονται μεγάλη οικονομική αιμορραγία - εξαθλίωση από την Κεντρική εξουσία και τώρα προστίθεστε και εσείς; Δεν μπορείτε να χρεώνετε σε δυάρι διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης και ακατοίκητο από τον Οκτώβριο του 2016, 34.00 ευρώ χωρίς καμία αιτιολόγηση. Αυτό είναι μία πράξη δεοντολογικά και ηθικά απαράδεκτη και μη μας πείτε ότι ο λογαριασμός γράφει ΕΝΑΝΤΙ!!! Έλεος πια… μέσα στην οικονομική κρίση, δυστυχώς, βαδίζετε και εσείς στα αχνάρια της εισπρακτικής πολιτικής!!!

Τελειώνοντας κε Πρόεδρε θα πρέπει μια μέρα να καθίσετε έξω από το ταμείο της υπηρεσία σας για να αφουγκραστείτε τους συμπολίτες σας που με πόνο ψυχής φωνάζουν «δυνατά» και λένε: «εγώ το έχω κλειστό το σπίτι μου γιατί να πληρώνω τόσα χρήματα για νερό, πότε κατανάλωσα τόσα κυβικά!!! Διαρροή δεν έχω στις σωληνώσεις ύδρευσης κ.τ.λ.». Αλήθεια, κ. Πρόεδρε, κάθε πότε γίνονται, ΑΝ γίνονται, οι μετρήσεις…

Αν και αυτό ΔΕΝ μπορείτε να το ελέγξετε, τότε δυστυχώς, καλά κάνουν οι συμπολίτες μας και διαμαρτύρονται και θα διαμαρτύρονται συνεχώς!!!

Υ.Γ. Με την παρούσα μου δημόσια – ανοιχτή επιστολή σας ζητώ, αν μπορείτε, δημοσιεύστε ονόματα μεγαλοοφειλετών, οργανισμών και φυσικών προσώπων, για να γνωρίσουν και οι συμπολίτες μας τι ακριβώς συμβαίνει και γιατί πληρώνουν υπέρογκα ποσά για νερό που είναι είδος πρώτης ανάγκης.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός…

Χρήστος Γερ. Σιάσος Καθηγητής

Δεν υπάρχουν σχόλια: