Τρίτη 19 Μαΐου 2009

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΜΑΤΑ

Πάει και τελείωσε, εγώ δεν ασχολούμαι ξανά, διότι και που ασχολούμαι ποιο το αποτέλεσμα; Κανένα.
Στέλνω, ξαναστέλνω μηνύματα, άλλοι τα διαβάζουν άλλοι τα διαχειρίζονται, άλλοι απαντάνε.
Και όχι μόνο αυτό, απαντάνε και ως το φάντασμα του παραλήπτη, δηλαδή προσέξτε, στο λέμε φίλε, είσαι το φάντασμά σου, εμείς οι ίδιοι οι δικοί σου, σε έχουμε καταδικάσει, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ.
Εεεε, πόσο πια και εγώ να ασχοληθώ, πόσο να αντέξω ό άνθρωπος; Είδα κι απόειδα, και είπα τέλος. Θα γράφω μια κοσμική στήλη από εδώ και εμπρός.(θα καταλάβετε σύντομα τι εννοώ)
Και γιατί....; Διότι κύριε σου στέλνει ο κουμπάρος π.χ. χαιρετίσματα, αντί όμως να τα διαβάσεις εσύ τα διαβάζει ο παραγιός σου.
Δεν καταλαβαίνει όμως(γιατί είναι και ολίγον άντε να μη το χαρακτηρίσω τώρα), ότι είναι ο κουμπάρος και νομίζει ότι είναι ο μπατζανάκης που δεν τον γουστάρει.
Και σκέφτεται, τώρα θα τον κάνω με τα κρεμμυδάκια. Θα του απαντήσω με πολύ σοβαρά επιχειρήματα, πως ότι λέει είναι βλακείες, και θα του αποδείξω το αντίθετο.
Και λέει (γιατί είναι και λίγο κομπλεξικός) δεν σε γουστάρω γιατί π.χ μασάς τσίχλα μέντας και εμένα η μέντα μου φέρνει φτάρνισμα, ή γιατί δεν μου αρέσουν οι κάλτσες σου ή γιατί καπνίζεις πούρα και εμένα μου βρωμάνε.
Ε! παιδιά καλά, τέτοια υπερασπιστικά επιχειρήματα, είχαν να ακουστούν από την Δίκη της Χούντας. Τέτοια ευφράδεια λόγου, ούτε ο φιλόσοφος Σωκράτης. Τέτοια υπερασπιστική τακτική δηλαδή, δεν την έχει σκεφτεί ούτε ο Λυκουρέζος.
Αφού μέχρι και ο Παλαιοκώστας μαθαίνω, ότι σκέφτεται να παραδοθεί και να εμφανιστεί στο δικαστήριο με δικηγόρους εδώ τους δικούς μας. Και είναι βέβαιος ότι με τέτοια υπερασπιστική γραμμή θα αθωωθεί και μετά θα γίνει και αντιδήμαρχος στο χωριό του.
Αλλά τέτοια ωραία είπανε και στο δικαστήριο και ακόμα ακούνε την καμπανιά να βουίζει στα αυτιά τους.

Υ।Γ. Με αυτό το ψευδώνυμο που γράψανε «φάντασμα του Νίκου Γαλάνη», τι θα μπορούσε να γράψει κανείς, τι κράξιμο θα μπορούσε να ρίξει.
Μετά φταίμε εμείς που τους κράζουμε.
Αυτοί δεν έχουν φαντασία στα ψευδώνυμα, θα έχουν στη διοίκηση της πολης;
Είναι το πιο αποτυχημένο ψευδώνυμο από υπάρξεως ψευδωνύμων. Είναι πιο βλακώδες ακόμα και από το Μπερδόβουλος, μετά παπακίων κλπ.



Τειρεσίας (ο πραγματικός)
στην ωραία φωτό που μου έβγαλε ο paparazzi είμαι εγώ με μια παλιά στολή φαντάσματος που την είχα φορέσει το 1973 στο Πολυτεχνείο για να κρυφτώ απο αυτούς που με κυνηγούσαν, όταν πάλι τότε, είχα την ίδια λογική με σήμερα. Του ανόητου Ρομπέν, και την θυμήθηκα τώρα, μια και είναι ξανά στη μόδα τα φαντάσματα, και το κυνηγητό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: