Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Ο "κύριος" ΤΣΙΛΙΜΙΓΚΡΑΣ

Δεν έχω καμία μα καμία όρεξη να γράψω σήμερα. Είναι και αυτή η διαδικασία να στείλεις την ανάρτηση αλλού και να ανέβει από εκεί, καααλά καθυστέρηση μεγάλη. Έτσι λοιπόν αποφασίζω να περιπλανηθώ στο διαδίκτυο. Τι να ψάξω; Τι να κοιτάξω; Χτυπάω "καταλήψεις για να δω γενικώς τι παίζει με το θέμα. Διαπιστώνω, ότι η πλειοψηφεία των σχετικών με το αναρτήσεων, καταφέρεται των καταλήψεων. Προφανώς, αυτό που ονομάζουμε "κοινή γνώμη", βαρέθηκε όλο αυτό το νταβαντούρι, και οι δημοσιογράφοι φυσικά, είναι πάντα με την κοινή γνώμη, γιατί εμείς, η κοινή γνώμη δηλαδή, είμαστε οι πελάτες τους. Και φυσικά, κανείς δεν θέλει να είναι οι πελάτες του στεναχωρημένοι. Εν' πάσει περιπτώσει, αυτό συμβαίνει. Και εκτός αυτού, παίζει πάρα πολύ και αυτό με την εισαγγελική παρέμβαση. Παρεμπιπτόντως εδώ να σημειώσω, ότι αυτή την θέση, την υιοθέτησε από πέρυσι το ΛΑ.Ο.Σ. αλλά φυσικά η κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν τόλμησε να την εφαρμόσει, πράγμα που ζητάει τώρα ο αντιδήμαρχος μας, Νίκος Σαμαντάς, ψηφοφόρος κατά δήλωση του, των Σοσιαλιστών του ΠΑ.ΣΟ.Κ. να τον χαίρεστε παιδιά τον ψηφοφόρο σας. Και αυτό συμβαίνει πιθανότατα, γιατί.......... " τα παιδιά δεν κατάφεραν, (και πως να καταφέρουν άλλωστε, όταν πρέπει να πείσεις τους αρτηριοσκληρωτικούς, βολεμένους ενήλικες), να πείσουν για το αιτιολογημένο των αιτημάτων τους. Διάβασα πολλά, έκατσα πολύ ώρα και έψαξα τα σχετικά άρθρα και μεταξύ αυτών ξεχώρισα δύο. Το δύο βρίσκονται σε ένα μαθητικό blog εδώ & εδώ όπου βρήκα πολύ συγκινητική και αυθόρμητη την προσπάθεια των παιδιών (μας) να πείσουν για το δίκιο τους. Από το πρώτο μάλιστα (για όσους βαρέθηκαν να μπουν) αντιγράφω:
ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ...
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ,ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ;;;
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΟΛΑΣΙΜΗ Η "ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ",ΟΠΩΣ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ,ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ;;;
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ;

ΑΛΛΑ, το πιο ενδιαφέρον βρίσκεται εδώ.
Εάν το διαβάσατε, ίσως να ΜΗΝ συμφωνείτε μαζί του, ίσως όμως κάποιοι, να καταλήξατε στο δικό μου συμπέρασμα, της αλόγιστης χρήσης βλακειών με σκοπό να συγγραφεί ένα άρθρο.
Οι πρώτοι σταματήστε εδώ, δεν χρειάζεται να διαβάσετε παρακάτω, για μένα είναι απολύτως σεβαστή η άποψή σας.
Για τους λίγους υπόλοιπους (φαντάζομαι) που μείνατε,τώρα που μείναμε μεταξύ μας, ας πάμε παρακάτω.
Λέει λοιόν αυτός ο κύριος:
"Οι καταλήψεις αποτελούν αντικείμενο μικροπολιτικής εκμετάλλευσης. Οι ίδιοι οι καταληψίες δήλωσαν στα ΜΜΕ πως μέλη από τις νεολαίες της Αριστεράς τους παρέχουν αλυσίδες, λουκέτα και υλικά για να φτιάξουν πανώ".
Εγώ λοιπόν εδώ, αυθαίρετα, φαντάζομαι τον Κώστα τον Γκοργκόλη, ή τον Νώντα τον Σκόντρα ή τον Σταύρο τον Γκίζα, όλη νύχτα να έχει μυστικές διαβουλεύσεις με τους μαθητές και να τους κάνει μαθήματα περί συνομωσίας και ανταρτοπόλεμου. Μπράβο ρε φίλε, το βρήκες, είσαι γάτα.
Συνεχίζω, όχι εγώ, αυτός ο μ... τέλος πάντων.
"Βέβαια, στην πλειονότητα τους οι μαθητές του λυκείου παραδέχονται ότι οι καταλήψεις αποτελούν τρόπο χαλάρωσης από το φροντιστήριο, ενώ οι μικρότεροι βρίσκουν ευκαιρία να χαθεί μάθημα και να κάνουν «χαβαλέ»".
1ο μάθημα απαξίωσης των μαθητικών αιτημάτων.
Λίγο μετά:
"πρακτικά ο μαθητής, δεν έχει τις υποχρεώσεις αλλά ούτε και τα δικαιώματα των ενηλίκων".
Απαντώ: όχι ρε, φυσικά δεν έχει τις ίδιες υποχρεώσεις, αλλά είναι ισότιμος πολίτης και έχει, όχι απλώς τα ίδια δικαιώματα αλλά επειδή είναι μαθητής, δηλαδή παιδί, έχει πολύ περισσότερα από όλους τους άλλου.
Πιό κάτω:
"Σε καμιά ευνομούμενη χώρα, δεν θα επιτρεπόταν ανήλικα παιδιά να καταλαμβάνουν ένα σχολείο και να παραμένουν μέσα κλειδωμένα, ανεξέλεγκτα και απροστάτευτα".
Είναι φανερό, ότι αυτός ο κύριος κόπτεται για την ασφάλεια των παιδιών. Ξέχασε όμως να γράψει, ότι σε καμιά ευνομούμενη χώρα, τα σχολεία δεν υπολειτουργούν, όπως αυτής της χώρας, ότι 2 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, δεν έχουν έλθει όλα τα βιβλία, ενώ υπάρχει τεράστια έλλειψη σε καθηγητές και ότι το επίπεδο της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΨΗΛΟ, ΩΣΤΕ Η ΛΕΞΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ.
Λίγο πιο κάτω:
"Αυτό αποτελεί κατάντια του κράτους: οι μαθητές βάζουν αλυσίδες στα σχολεία"
Απαντώ, όχι αγαπητέ μου, η κατάντια του κράτους, είναι η παιδεία που προσφέρει στα παιδιά μας.
Ακόμα πιο κάτω:
"Όμως αν καθίσει κανείς να το σκεφτεί νηφάλια, θα δει ότι πρέπει να εφαρμοστεί αμέσως ο νόμος".
Δεν είχαν όμως την ίδια πρεμούρα να εφαρμοστεί ο νόμος στα σκάνδαλα του Βατοπεδίου, της Siemens κλπ.
Ο νόμος ισχύει και εφαρμόζεται μόνο εκεί που μας παίρνει.
Και λίγο πριν το τέλος, υπάρχει και η ερώτηση παγίδα:
"Οφείλει π.χ. να επέμβει η αστυνομία ή όχι σε μία συμπλοκή μεταξύ καταληψιών μαθητών και μαθητών που εφορμούν για να ανοίξουν το κλειστό τους σχολείο;"
Προσέξτε το πονηρό (π.χ.), δεν ρωτάει όμως αν πρέπει π.χ. να επεμβεί η αστυνομία σε μία συμπλοκή μεταξύ οικονομικών μεταναστών και ευυπόληπτων πολιτών που εφορμούν λέγοντας θα σε φάω κολοαλβανέ ή κολοαράπη ή οτιδήποτε άλλο θέλετε.
Και ξέρετε γιατί; Γιατί στη θέση του ευυπόληπτου πολίτη είναι οι μαθητές που εφορμούν (προσέξτε λέξη που χρησιμοποιεί) και οι καταληψίες είναι στη θέση του "κολοαλβανού" που θα δηλητηριάσει την υπέρ πάντων όλων φυλή μας.
Και καταλήγει:
"γιατί η χρήση των οργάνων της τάξης σε μια ευνομούμενη πολιτεία δεν θα έπρεπε να αποτελεί ταμπού".
Ανοίξτε την πόρτα των σχολείων και σπάστε τα κεφάλια των καταληψιών μαθητών, προστάζει ο υποψήφιος βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. ο οποίος όπως διαβάσατε στην κορυφή του άρθρου του δηλώνει οτι λέγεται: Γιάννης Τσιλιμίγκρας"
και είναι: "καθηγητής - ιστορικόςμέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΛΑ.Ο.Σ."
αλλά πηγαίνοντας στο προφίλ του στο σημείο που σκάει το παραμύθι για το τι δουλειά κάνει διαπιστώνουμε ότι ΕΠΕΛΕΞΕ να είναι καθηγητής σε ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Αυτός λοιπόν ο κύριος, δεν άντεξε να είναι δάσκαλος στο δημόσιο σχολείο, απαιτεί όμως από τα παιδιά μας, ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
Καλή μας νύχτα,
Αυτή η χώρα θα συνεχίσει για πολλά ακόμα χρόνια να κοιμάται βαθειά, γιατί πάντα θα υπάρχουν τέτοιοι αξιοθρήνητοι τύποι, που εμείς δυστυχώς τους δίνουμε το βήμα.



Τειρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: