Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

ΈΡΓΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

Εκλογές έρχονται και το μεγάλο κτήριο στη πλατεία αρχίζει να παίρνει φωτιά. Έργα
ακούγονται, εργολάβοι μπαινοβγαίνουν, μελετητές συσκέπτονται για το μέλλον μας και τέλος πάντων κάθε διαμαρτυρόμενος, αποκλεισμένος και παραμελημένος πολίτης της πόλης μας, επιτέλους μπορεί να δικαιωθεί. Τι σημαίνει αυτό; Πολύ απλά σημαίνει ότι εκεί που δεν είχε δει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια θα το δει τώρα. Aκόμη και εάν του λείπουν τα χρήματα για να φτιάξει την αυλή του. Tώρα έφτασε η ώρα να απολαύσει το θερμό σφιχταγκάλιασμα των ανθρώπων που μας διοικούν. Να δικαιωθεί και η ψήφος βρε αδερφέ που τους έριξε στις προηγούμενες εκλογές.
Πήρα και εγώ τους δρόμους, αναζητώντας τα έργα που γίνονται σε κάθε γειτονιά.
Ανακάλυψα πράγματι οργασμό έργων, έργα παντού. Έργα με όραμα, με όραμα μάλιστα που δείχνει ότι ο πολίτης και οι ανάγκες του είναι σε πρώτη θέση.
Η πρώτη photo δείχνει ένα δρόμο που οδηγεί σε αδιέξοδο και έχει καλυφθεί κατά το ήμισυ με άσφαλτο. Ρωτώντας μου είπανε ότι σε αυτό το σπίτι μένει ο συνεργάτης της Μαρίτσας, ο οποίος είναι οδηγός σε νταλίκα και χάριν της ημιτελούς στρώσης του αδιέξοδου δρόμου με άσφαλτο, μπορεί ο άνθρωπος και αράζει το φορτηγό του. Κακόβουλος γαρ, αρχίζω και ψάχνω τα τοπικά blog. Βρίσκω αυτή εδώ την ανάρτηση που στο τέλος της αναφέρεται στα εικονικά τιμολόγια της Μαρίτσας. Με την απειλή μάλιστα ότι θα δημοσιευτούν, υπό τη μορφή παραμυθιού (βλέπε Βεζυροπούλα).
Φεύγω από εκείνο το μέρος και κατευθύνομαι αντίθετα. Χώνομαι, όπως το συνηθίζω, λόγο γενετικής προδιάθεσης που έχω, ως κουμπάνος και βρίσκομαι πάλι σε αδιέξοδο δρόμο. Τι βλέπουν οι κεραίες μου και δεν τις βγάζω; Κι άλλη άσφαλτος, ορέ τι θα κάνω ο έρμος; Θ
α πεθάνω της πείνας σκέφτηκα. Καθαριότητα τάξη ασφάλεια, πολιτισμός. Που είναι οι ακαθαρσίες βρε παιδιά να τραφώ και εγώ ο έρμος; Ρωτάω πάλι τίνος είναι αυτό το σπίτι με τον αδιέξοδο δρόμο και την φρέσκια άσφαλτο; Και τι μου απαντάνε; Του κουμπάρου του Φραγκούλη μου λένε. Τι λέτε ορέ παιδιά; Και εγώ τι θα απογίνω; Α, μην ανησυχείς μου λένε, από βρωμιές έχει πληθώρα γύρω-γύρω. Όλα τα στενά και οι δρόμοι είναι εγκαταλειμμένα στη τύχη τους και στη δημόσια απαξίωση όλα αυτά τα χρόνια. Και πράγματι είχαν δίκιο, στη τελευταία photo φαίνετε η εγκατάλειψη, διότι οικολογική αντίληψη να την πω δεν μπορώ.
Είναι αλήθεια όλα αυτά κ. δήμαρχε και κύριε αντιδήμαρχε;

Τι παίζετε με τα τιμολόγια της Mαρίτσας όπως τα αποκαλεί ο Διονύσης στο προσωπικό του ιστολόγιο;
Η άσφαλτος στην αυλή των ημετέρων, είναι προϊόν οράμ
ατος για ένα καλύτερο αύριο; Ή μια πραγματικότητα που στερεί τους υπόλοιπους συμπολίτες από το στοργικό σας άγγιγμα;
Και εγώ που έχω ήδη κουμπάρο, τι να κάνω κ. Φραγκούλη;

Μαζέψτε τα και φύγετε το συντομότερο. Αν είναι δυνατόν τέτοιος εξευτελισμός και ευτελισμός των θεσμών και των αξιών που κληθήκατε να υπηρετήσετε!
Αυτές είναι οι υπογραφές που μαζέψατε από δεξιούς κ. Οραματιστή; Με αυτές πάτε να πείσετε τον κόσμο ότι θα ξανακατέβετε στις εκλογές;


Ο ΚΟΥΜΠΑΝΟΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κόκκινοι σταυροί στις πόρτες
μπάτσοι και φρικιά στις κόντρες
και χιλιάδες παπάκια
με βενζίνα στην άσφαλτο

Γκόμενες όλο καμάρι
όλοι οι άντρες πρώην φαντάροι
μια ζωή θητεία,
ξεφτίλα και βόλεμα

Γαμάτε γιατί χανόμαστε

Φυλακές ψυχιατρεία,
εργοστάσια νεκροταφεία
και το βράδυ στις ταβέρνες
ρετσίνα κι αντάρτικα

Καταναλωτικά γουρούνια
μας κρεμάσανε κουδούνια
αν δεν μπεις στο κοπάδι,
πίσσα και πούπουλα...
Γα....
Απο Am...
Φιλακια Πολλα!!!