Το μοιραίο αεροσκάφος Airbus-321 της ρωσικής αεροπορικής εταιρείας «Kogalymavia», ενώ πραγματοποιούσε την πτήση από το θέρετρο Σαρμ ελ-Σέιχ προς την Αγία Πετρούπολη χθες το πρωί, 23 λεπτά μετά την απογείωση του εξαφανίστηκε από τα αιγυπτιακά ραντάρ .
Λίγες ώρες μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους, η αιγυπτιακή πλευρά επιβεβαίωσε την πτώση του αεροσκάφους. Τώρα είναι υπό διερεύνηση τα αίτια που προκάλεσαν την συντριβή. Και ενώ δεν υπάρχει ακόμα επίσημη εκδοχή, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης έχουν αρχίσει μια πραγματική υστερία, αναφέρει σχετικό δημοσίευμα .
Οι εκδοχές είναι πολλές. Ορισμένες πηγές αναφέρουν ότι πριν από την συντριβή, ο πιλότος του αεροσκάφους, ζήτησε από το Διεθνές Αεροδρόμιο του Καΐρου άδεια για να μπορέσει να κάνει αναγκαστική προσγείωση λόγω ... βλάβης μιας σειράς οργάνων επί του σκάφους. Σύμφωνα με μια εκδοχή, το αεροσκάφος πετούσε ανεξέλεγκτα σε κατακόρυφη πορεία και συνετρίβη στο έδαφος.
Όπως λένε, υπάρχουν πολλές εκδοχές και άλλες τόσες απόψεις.
Γεγονός №1. Το αεροσκάφος που συνετρίβη πρωτοπέταξε το 1997, δηλαδή πριν από 18 έτη και έξι μήνες. Για ένα τέτοιο αεροσκάφος δεν παίζει ρόλο η «ηλικία». Δηλαδή, κανένας παράγοντας που να οφείλεται στην παλαιότητα δεν διαμόρφωσε οποιοδήποτε σενάριο πτώσης.
Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα, Ρώσο πιλότο Oleg Smirnov, επί του σκάφους θα μπορούσε να υπήρξε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης:
«Κάτι συνέβη με την μορφή έκτακτης ανάγκης, ή ένα φυσικό φαινόμενο, όπως εμφανίστηκε σε ένα Tu-154 πριν από λίγα χρόνια, ή κάποια παρεμβολή στην πτήση του αεροσκάφους από εξωτερικούς παράγοντες .»
‘‘Φυσικό φαινόμενο … χμμ. Δεν υπήρχαν ενδείξεις προειδοποιήσεων έκτακτης ανάγκης. Ναι, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη, και δεν υπήρχε η παραμικρή απειλή για το επιβατικό αεροσκάφος. Απομένει μόνο η δεύτερη εκδοχή της παρέμβασης στο αεροπλάνο από εξωτερικούς παράγοντες‘‘, κατέληξε ο πιλότος.
Γεγονός №2. Χθες, τα ρωσικά μέσα μαζικής ενημέρωσης δημοσίευσαν μια πολύ ενδιαφέρουσα έκθεση, η οποία μιλά για την πιθανή συμμετοχή της Ουκρανίας στην προμήθεια φορητών συστημάτων αεράμυνας στην Συρία. Τηλεοπτικά δίκτυα δημοσίευσαν μια καταγεγραμμένη συζήτηση του Μιχαήλ Σαακασβίλι, του Νταβίντ Κεζερασβίλι (πρώην επικεφαλής του γεωργιανού υπουργείου Άμυνας) και του Συμβούλου του Υπουργού Εσωτερικών της Ουκρανίας Anton Gerashchenko.
Σύμφωνα με την συζήτηση, υπήρχε σχέδιο σύμφωνα με το οποίο θα ¨καταρρίπτονταν‘’ (για κάπιο λόγο) ένα αμερικανικό αεροπλάνο και το βάρος των κατηγοριών θα έπεφτεεξολκλήρου στο ρωσικό στρατό ( ομοιάζει με το τουρκικό σχέδιο Βαριοπούλα και την πτώση τουρκικού αεροσκάφους ). Η κατάρριψη του αεροσκάφους θα γίνονταν με αντιαεροπορικά συστήματα MANPADS. Σε αντάλλαγμα, οι Κούρδοι θα κατέρριπταν ένα ρωσικό αεροπλάνο. Και όλα αυτά, αν κρίνουμε από τη συνομιλία, είχαν εγκριθεί από την Γερουσία των ΗΠΑ και είχαν την συμμετοχή της CIA, αναφέρει το άρθρο.
Ο Anton Gerashchenko δήλωσε :»Ο Avakov μετέφερε απο εκεί (Ουκρανία ) MANPADS « verba »και« Igla-S «, τα οποία ήταν πλήρης πυρομαχικών και εξοπλισμού. Τόσα αντιαεροπορικά όπλα στο δρόμο. Πώς θα περνούσαν τα σύνορα. Τα όπλα θα αποστέλλονταν στην αποκαλούμενη μετριοπαθή αντιπολίτευση της Συρίας, μέσω Γεωργιανών μισθοφόρων που θα ταξίδευαν από την Γεωργία στην Μέση Ανατολή, διά μέσου Τουρκίας .
Γεγονός №3. Η Ουκρανία αποσύρθηκε από την συμφωνία με την Ρωσία σχετικά με την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με την αγορά και την πώληση των φορητών αντιαεροπορικών πυραύλων «Igla» και «Strela» σε τρίτες χώρες. Στην πραγματικότητα, όλη η σοβιετική (ή επίκτητη) ποσότητα αντιαεροπορικών συστημάτων στην Ουκρανία μπορεί με ασφάλεια να μεταπωληθεί χωρίς ρωσική έγκριση ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ στον κόσμο. Δηλαδή, σύμφωνα με Ρώσους ειδικούς εμπειρογνώμονες έχουμε μια κατάσταση στην οποία η Αμερική ενεργεί έμμεσα, παρέχοντας προηγμένα όπλα σε διάφορες αμφιβόλου ποιότητας παρατάξεις, όπως οι μετριοπαθής αντιπολίτευση, η οποία με την σειρά της πιθανότατα να μεταπώλησε τα συστήματα αυτά στον ΙSIS, και από εκεί να έφτασαν στην Αίγυπτο!!. Το αποτέλεσμα ήταν σύμφωνα με τους ίδιους, ένα μέρος της όπλων να έπεσε στα χέρια του «ισλαμικού κράτους» του Σινά.
Όσο για τον ‘’γνωστό‘‘ σε όλους Σαακασβίλι, εργάζεται εδώ και πολύ καιρό για την Ουάσιγκτον, ενώ η Ουκρανία είναι ταγμένη να υπηρετεί τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών, τονίζουν οι εμπειρογνώμωνες .
Γεγονός №4. Το 2013, αναφέρθηκε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες άρχισαν να παρέχουν στις ένοπλες της αποκαλούμενης συριακής αντιπολίτευσης όπλα, συμπεριλαμβανομένων φορητών αντιαεροπορικών πυραύλων και αντιαρματικών. Είναι γνωστό ότι η συριακή αντιπολίτευση έχει ζητήσει επανειλημμένα να κατέχει φορητά αντιαεροπορικά συστήματα MANPADS από τις ΗΠΑ, για τα οποία όμως φέρεται να έλαβε αρνητική απάντηση, για ευνόητους λόγους .
Ως εκ θαύματος όμως , ο Λευκός Οίκος βρήκε εναλλακτικούς τρόπους αντιμετώπισης του αιτήματος αυτού μέσω Ουκρανίας .
Γεγονός №5. Στην χερσόνησο του Σινά, όπου το ρωσικό επιβατηγό αεροπλάνο συνετρίβη, ο αιγυπτιακός στρατός για πάνω από ένα χρόνο πραγματοποιούσε εκτεταμένες στρατιωτικές επιχειρήσεις εναντίον των ισλαμιστών μαχητών, οι οποίοι είχαν καταφύγει στην έρημο του Σινά. Είναι γνωστό ότι οι ισλαμιστές τρομοκράτες δεν ρησιμοποίησαν πυραύλους αυτού του τύπου ενάντια στο αιγυπτιακό Ναυτικό .
Αποδεικνύεται έτσι στην πραγματικότητα, ότι τίποτα δεν θα μπορούσε να επιτρέψει μια επίθεση με αντιαεροπορικά συστήματα των Τζιχαντιστών σε ένα επιβατικό αεροσκάφος; Λοιπόν, δεν είναι η πρώτη φορά που οι ισλαμιστές σκοτώνουν οποιουσδήποτε αθώους πολίτες.
Αλλά τι ακριβώς μπορεί να συνέβη ;
Οι μαχητές του Ισλαμικού κράτους, και της «Al-Nusra» δεν είναι σε θέση να χειριστούν από μόνοι τους περίπλοκο τεχνικό στρατιωτικό εξοπλισμό, ωστόσο, ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν αποστείλει εδώ και πολύ καιρό στην Συρία «στρατιωτικούς εμπειρογνώμονες» οι οποίοι εκπαιδεύουν την «συριακή αντιπολίτευση» στον χειρισμό στρατιωτικού εξοπλισμού.Πιθανόν τέτοιοι να συμετείχαν και στην προεκιμένη περίπτωση, που αφορά την πτώση του ρωσικού αεροσκάφους.
Σε ανάλυση από την ιστοσελίδα μας pentapostagma.gr, ισραηλινά σενάρια εμφανίζουν σοβαρά το ενδεχόμενο χρήσης αντιαεροπορικών συστημάτων . Το αεροσκάφος από τα συντρίμμια του και από το μαύρο κουτί, θα δώσει πολλές απαντήσεις . Η ουσία είναι, εάν θα μάθουμε ποτέ τι πραγματικά συνέβη;
http://www.pentapostagma.gr/
Αεροσκάφος της British Airways επέστρεψε στο «Ελ. Βενιζέλος» λόγω τεχνικού
προβλήματος
-
Στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» επέστρεψε το Σάββατο (23/11) το
μεσημέρι αεροσκάφος της British Airways, το οποίο εκτελούσε πτήση από την
Αθήνα προ...
Πριν από 31 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου