Σάββατο, 18 Μαρτίου 2017

Παραπλανητικές υγιεινές συνήθειες

         
Οι γονείς μας πίστευαν πολλούς μύθους για την υγεία όταν ήμασταν νεότεροι.

Στις περισσότερες περιπτώσεις πιστεύαμε ότι ήταν αλήθεια, καθώς σαν παιδιά, οι ενήλικες είχαν πάντα δίκιο, ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε, αλλά έκαναν λάθος. Διαβάστε παρακάτω μερικές αλήθειες που ήταν ευρέως διαδεδομένες και στην πραγματικότητα είναι παραπλανητικές.

ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ...  

*. Ο κανόνας των 5" για ασφαλή τρόφιμα
Όλοι είμαστε ένοχοι. Κατά καιρούς όλοι αισθανθήκαμε ένοχοι όταν έπεσε κάτω από το τραπέζι τροφή και τη φάγαμε μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. (5 δευτερόλεπτα από τη ρίψη του, είναι ασφαλές). Στην πραγματικότητα η ασφάλεια του φαγητού δεν εξαρτάται από τη διάρκεια που παρέμεινε κάτω στο πάτωμα αλλά περισσότερο από την καθαρή επιφάνεια του πατώματος. Διαπιστώθηκε ότι όταν πέφτει φαγητό σε μια βρώμικη επιφάνεια, έχει ήδη μολυνθεί σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.


*. Το γάλα κάνει καλό
Το γάλα έχει συνδεθεί με πολλά οφέλη υγείας, όπως δυνατά οστά και υγιή δόντια. Σύμφωνα με το Medical Research Journal, η υψηλή πρόσληψη γάλακτος συνδέεται επίσης με το υψηλότερο ποσοστό θνησιμότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών και με τις περισσότερες περιπτώσεις καταγμάτων σε γυναίκες.


4. Η κατανάλωση σοκολάτας αυξάνει την ακμή
Σοκολάτα έχει ενοχοποιηθεί ως αιτία της ακμής. Ένα ιατρικό πείραμα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου απέδειξε ότι η σοκολάτα δεν έχει επίδραση στην ακμή. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν υπήρχε αύξηση της ακμής με οποιοδήποτε είδος σοκολάτας.


*. Τρώγοντας ένα μήλο την ημέρα κρατάει το γιατρό μακριά
Τα μήλα είναι γνωστά για τη βιταμίνη C και τις φυτικές τους ίνες, αλλά σύμφωνα με την έρευνα, ένα μήλο δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν ένα βακτήριο ή ένας ιός μπει στο σύστημά σας.


*. Πάρτε βιταμίνες για να μείνετε υγιείς
Οι πολυβιταμίνες είναι μια επιχείρηση δισεκατομμυρίων δολαρίων, αλλά οι επιστήμονες λένε ότι είναι σχεδόν αναποτελεσματικές στη μείωση κινδύνου μιας ασθένειας. Η καθημερινή πρόσληψη σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά δίνει με υγιεινό τρόπο τις βιταμίνες στον οργανισμό. Σύμφωνα με το περιοδικό Scientific American, οι κλινικές δοκιμές που έγιναν σε άτομα που έπαιρναν υψηλές δόσεις βιταμίνη Ε, βιταμίνης Α και βήτα-καροτίνη αύξησε τα ποσοστά θανάτου.


*. Η ζάχαρη είναι εθιστική σαν κοκαΐνη
Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η ζάχαρη μπορεί να γίνει εθιστική όπως η κοκαΐνη, αλλά η έρευνα μας έδειξε, ότι η κανονική πρόσληψη ζάχαρης δεν είναι εθιστική, αντίθετα ενισχύει τμήματα του εγκεφάλου που έχουν σχέση με τη λίμπιντο.


9. Η έλλειψη οξυγόνου, κάνει το αίμα σας μπλε
Αυτό είναι απολύτως αναληθές, διότι το αίμα δεν θα γίνει μπλε. Γίνεται σκούρο κόκκινο όταν δεν μεταφέρει αρκετό οξυγόνο. Ένα άρθρο στο περιοδικό Scienceline μας λέει επίσης ότι μπορεί να βλέπετε μπλέ τις φλέβες σας, λόγω του ότι το κόκκινο χρώμα φιλτράρεται από πολλά στρώματα κάτω από το δέρμα.


10. Τα καρότα σας επιτρέπουν να έχετε καλή όραση τη νύχτα
Η βιταμίνη Α προσφέρει πράγματι μεγάλη οφέλεια στα μάτια και τα καρότα έχουν μεγάλη ποσότητα της βιταμίνης, αλλά αν νομίζετε ότι τρώγοντας πολλά καρότα μπορεί να σας δώσει καλύτερη νυχτερινή όραση, τότε θα απογοητευτείτε. Προφανώς, αυτός ο μύθος δημιουργήθηκε ως προπαγάνδα από τους Βρετανούς που έλπιζαν να καλύψουν τη νέα εξέλιξη του ραντάρ και για να ξεγελάσουν τους Ναζί, έλεγαν ότι τα καρότα βοήθησαν τους Βρετανούς να «βλέπουν» τα Γερμανικά αεροπλάνα.


11. Όταν σπάζεις τις αρθρώσεις προκαλεί αρθρίτιδα
Αυτό δεν είναι αλήθεια. Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της American Board of Medicine δείχνει σαφώς ότι δεν υπάρχει συσχσχέτιση με την αρθρίτιδα. Είτε μερικοί έχουν αυτή τη συνήθεια είτε όχι, τα άτομα που έχουν προδιάθεση για αρθρίτιδα, θα νοσήσουν απο την ηλικία των 50-89 ετών.


12. Ο διαβήτης προκαλείται από την υψηλή πρόσληψη ζάχαρης
Η ζάχαρη δεν είναι σίγουρα η κύρια αιτία του διαβήτη επειδή η ασθένεια είναι πολύπλοκη. Ωστόσο, η Αμερικανική Διαβητολογική Εταιρεία είχε δηλώσει ότι η αύξηση του σωματικού βάρους και η υπερβολική κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών συνδέεται με υψηλότερο κίνδυνο. Έτσι, δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να ανησυχείτε για τους ανθρώπους που τρώνε ζάχαρη με μέτρο, γιατί απλά δεν υπάρχει άμεση απόδειξη ότι η ζάχαρη προκαλεί διαβήτη.
H ζάχαρη όπως και πολλές άλλες ενοχοποιημένες τροφές στη διατροφή μας όταν καταναλώνονται με μέτρο, έχουν όφελος και δίνουν την αίσθηση της ελεύθερης διατροφικής επιλογής χωρίς περιορισμούς.


http://www.el.gr/index.php/webtv/life/124-life/33767-paraplanhtikes-ygieines-synhtheies

Δεν υπάρχουν σχόλια: