skip to main |
skip to sidebar
Η τελευταία θεομηνία έμελλε να μας θυμίσει το δήθεν κορυφαίο κατόρθωμα του πρώην δημάρχου καραπάνου, που δεν ήταν άλλο από την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα Ιόνια νησιά (για αρχή) και ενδεχομένως, με τα Κανάρια νησιά αργότερα.
Αιτία αυτής της αφύπνισης, ήταν ο δυνατός άνεμος που παρέσυρε το εκδοτήριο των εισιτηρίων, για το καράβι που είχε κανονίσει ο καραπάνος να έρθει ώστε να παραλάβει τις πρώτες ορδές τουριστών που θα κατέκλυζαν την ιερά πόλη, τη Βενετία της δημοκρατίας και ενδεχομένως να προσφέρει ένα ηδύποτο στον κουρασμένο από τη μάχη με τον Αχελώο... Ηρακλή.
Η απογύμνωση της ιδέας και η τεράστια λοβιτούρα του καραπάνου, ίσως μείνει και αυτή στην ιστορία της περιοχής ως ισάξια με το τρένο του βερελή.
Ουδείς γνωρίζει μέχρι αυτή τη στιγμή, ποιος θα είναι ο ανάδοχος, ποιο θα είναι το καράβι, αλλά το βασικότερο... ποιο σκοπό θα εξυπηρετούσε αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση.
Μήπως τον τουρισμό;
Μήπως τις μεταφορές προς και από τα ιόνια νησιά, των παραγόμενων προϊόντων;
Ή μήπως κάποιο σκοπό ζωτικής σημασίας για αμφότερους τόπους;
Ρωτάμε βέβαια, γιατί αν ακόμη και αύριο αποφασίσουν να έρθουν οι ορδές των τουριστών να μας επισκεφτούν, σύμφωνα με ένα μάστερ πλαν μεταξύ των ενδιαφερομένων των δύο πλευρών, ποιες θα ήταν οι υποδομές που θα φιλοξενούσαν αυτούς τους ανθρώπους; Εκτός βέβαια αν ο καραπάνος πίστεψε τον στενό του συνεργάτη και πρώην επόπτη αλιείας, ότι οι πελάδες των ψαράδων θα γίνονταν υπερπολυτελέστατα καταλύματα, αφήνοντας πίσω το παρελθόν της ψαρίλας.
Εάν ο σκοπός ήταν για να μπορεί να γίνεται η μεταφορά της υπερπαραγωγής αγροτικών προϊόντων, από και προς τα Ιόνια νησιά, ενημερώνουμε ότι μάλλον ο καραπάνος και οι λοιποί συνεργάτες του θα είχαν καιρό να πάνε έστω και μια βόλτα από το κάμπο.
Θα διαπίστωναν ότι τα μισά χωράφια έχουν εγκαταλειφθεί και στα άλλα μισά δεν υπάρχει καν δρόμος για να τα προσεγγίσουν.
Η δε παραγωγή είτε πουλιέται στο κόστος είτε σαπίζει στις αποθήκες και σίγουρα δεν είναι η έλλειψη ακτοπλοϊκής σύνδεσης, που έφερε αυτή τη κατάσταση.
Άν υπάρχει κάποιος άλλος ζωτικός λόγος για αυτή την κίνηση, εμείς δεν μπορούμε να τη διακρίνουμε, το μόνο που βλέπουμε είναι η ζωτική ανάγκη του καραπάνου να επιδείξει με νύχια και με δόντια κάτι στα πέντε χρόνια φαγούρας που έλεγε ότι ήταν δήμαρχος και των υπόλοιπων λαμογιών, να ξαφρίσουν από ακόμη μια πηγή χρήμα.
Την ίδια άποψη με εμάς έχει και το υπουργείο Ναυτιλίας, το οποίο στην ανακοίνωσή του για το θέμα, δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για τον πραγματικό σκοπό αυτής της κίνησης ή μάλλον αυτού του θορύβου, που δημιούργησε ο ευτραφής πρώην δήμαρχος μετά την θαλασσομαχία του με το τέρας της υπανάπτυξης του τόπου μας.
Η εταιρεία που δήθεν εκδήλωσε ενδιαφέρον, δεν είχε καταθέσει καν φάκελλο και το καράβι που θα έρχονταν στο Μεσολόγγι, δεν σταμάτησε στη Κορινθία, αλλά ούτε καν είχε βγει από τα ναυπηγία.
Τόσο καλά, τόσο ανθηρά.
Αντιγράφουμε το απόσπασμα: Τόσο το Ε /Γ-Ο/Γ ΙΘΑΚΗ ΝΤΑΙΑΜΟΝΤ Ν.Π.11835, όσο και το Ε/Γ-Ο/Γ-Δ/Ρ-ΑΝ ΓΚΡΕΚΟ ΣΙ υπέβαλαν στο Υπουργείο δηλώσεις ελεύθερης δρομολόγησης, οι οποίες εισήχθησαν στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κατά τη νόμιμη διαδικασία. Αμφότερες ωστόσο οι αιτήσεις αναβλήθηκαν, λόγω έλλειψης βασικών δικαιολογητικών (όπως πιστοποιητικό ασφαλείας) για την πρώτη των περιπτώσεων πλοίο και μη ολοκλήρωσης της κατασκευής για τη δεύτερη.
Ολόκληρη την ανακοίνωση μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Αυτά και άλλα πολλά συμβαίνουν στη Μπανανία της Αιτωλοακαρνανίας, το οποίο βέβαια δεν θα πρέπει να μείνει ως αστειότητα και ανέκδοτο για τις επόμενες γενιές.
Θα πρέπει να αποδοθούν ευθύνες και κάποτε εκτός του εισαγγελέα θα πρέπει να παρέμβει και ο ψυχίατρος.
Καλό θα ήταν να αρχίσει από όλους αυτούς που είχαν μαζευτεί στη πλατεία για να πιουν νερό από το λάστιχο του καραπάνου και να καταλήξουν σε αυτούς που πίστεψαν στα δήθεν έργα του.
Ο ΚΟΥΜΠΑΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου