Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ ή ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ;

Αν και μάντης, δεν μπορώ να τα ξέρω όλα। Ε μάντης είμαι, δεν είμαι και ο δήμαρχος। Έτσι λοιπόν, μου είχε γεννηθεί η έξης απορία: ΓΙΑΤΙ Η ΒΕΖΥΡΟΠΟΥΛΑ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΒΕΖΥΡΟΠΟΥΛΟΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ (δεν διαψεύστηκε άρα είναι αλήθεια) ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΑΥΤΟ ΤΗΣ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ;Η απάντηση είναι προφανής, για το κύρος। Εντάξει, αλλά
είναι μια επιτυχημένη επαγγελματίας και σαφώς στον εργασιακό της χώρο θα έχει φαντάζομαι, το κύρος που της αντιστοιχεί। Άρα; Άρα χρειάζεται το κύρος που έχει η συγκεκριμένη θέση ώστε να το χρησιμοποιήσει αναλόγως, αν, ίσως και όταν κληθεί από κάποιον δημόσιο λειτουργό, η ίδια η συγγενικό της πρόσωπο και τεθούν συγκεκριμένα ερωτήματα που θα έχουν ασαφείς απαντήσεις। Άλλο να πας να πείς είναι η γυναίκα μου οδοντίατρος (χέστηκα θα σου πει ο άλλος) και άλλο να πεις είμαι η Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου και προσέξτε σας παρακαλώ τι ρωτάτε τον άντρα μου, είναι καλό παιδί, κατά λάθος το έκανε, δεν θα το ξανακάνει και άλλα τέτοια κουλά। Ωραία μέχρι εδώ, τα είχα φτιάξει μια χαρά στο μυαλό μου, αλλά δεν μπορούσα να βρω από ποιόν περίμενε τηλέφωνο। Ώσπου ξαφνικά εκεί που ένανα αμέριμνος surfing στο διαδύκτιο και είχε και ένα ωραίο ελαφρύ αεράκι και γλύστραγα σαν το χοντρό δελφίνι στα κύματα πέφτω πάνω σε ένα νησί στη μέση μιας λιμνοθάλασσας και στο βάθος είχε ένα εργοστάσιο। Κατεβάζω το πανί, πιάνω την άκρη, πάω πιο κοντά να δω καλύτερα, βλέπω ένα blog,το ανοίγω και διαβάζω: Οικολογικό έγκλημα στη λιμνοθάλασσα του Αιτωλικού
Λοιπόν, σα να αρχίσανε τα όργανα νωρίτερα φέτος। Περιμένω, ρωτάω μαθαίνω, σας ενημερώνω।
Τειρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: