ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ προς ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ ή πως ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟΕΚΔΟΤΕΣ με ΜΟΥΣΤΑΚΙ.
Ο πασίγνωστος καθηγητής δημοσιογραφίας κ. Χαζοσπύρος, (μην πάει ο νους σας στο κακό, συνωνιμία είναι), είναι πάλι κοντά μας για το δεύτερο κύκλο μαθημάτων. Σήμερα καλοί μου φίλοι θα αναλύσουμε την εξαιρετικής δημοσιογραφικής γραφής τελευταία σελίδα "ΨΑΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ... ΠΡΥΑ" της βραβευμένης με διεθνές βραβείο βλακείας ΚΑΙ μιζέριας, εφημερίδας. (Δεν χρειάζεται να πω ποιας εφημερίδας, σας είδα, ήδη σας έπιασαν τα γέλια, άρα καταλάβατε για ποια εφημερίδα μιλάω.
Στο πρώτο άρθρο λοιπόν της εν λόγω σελίδας της γνωστής εφημερίδας, μαθαίνουμε ότι το καλύτερο για την ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ενός μεγαλοεκδότη είναι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, του ΧΟΙΡΙΝΟΥ με ΣΥΚΑ. Και γουρούνι και συκιά, καλά όπως νομίζετε, περί ορέξεως γουρουνοσυκόπιτα.
Στο δεύτερο μαθαίνουμε ότι συνεργάζεται με την Βεζιροπούλα, ρε μπας και μας το φέρνει απόξω - απόξω ότι στρίβει προς τον νικολέοντα;;
Στο τρίτο άρθρο διαβάζουμε τον εκπληκτικής ευφυίας διάλογο, "βάλε μου μισή ημερίδα κόκορα, δεν έχω, αλλά αυτός εκεί επιμονή, καλά βάλε μου μισή και τι ζητάει ρε παιδιά για γαρνιτούρα, ολίγη από συμπεράσματα (λογικό γιατί ολόκληρη από συμπεράσματα δεν μπορεί να βγάλει, επειδή δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πάνω από δώδεκα δευτερόλεπτα) και ζητάει να του συμπληρώσει μία κουταλιά σάλτσα,"ώρα που περνάει" . Καλά ε!! Τέτοιος έξυπνος διάλογος, έχει να γραφτεί από..... την εποχή του Σαίξπηρ.
Στο επόμενο μάλλον πρέπει να μπερδεύτηκε και να είναι από τον Τσελεμεντέ αλλιώς δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε και το τελευταίο αξίζει να το αντιγράψω, διαβάστε
Ειλικρινά λέει λυπάται, αν συμβαίνει αυτό (μη ρωτάτε το ποιο) διότι από τους καλύτερους εκπορεύεται προς τους πολίτες το μήνυμα, ότι αυτοί ΔΕΝ πιστεύουν λέει στο καλύτερο, ενώ από τους χειρότερους τώρα, εκπορεύεται η φιλοδοξία και το πάθος ότι μπορούν να διαχειριστούν τους καλύτερους, (οι χειρότεροι που εκπορεύουν το μήνυμα, που ΔΕΝ πιστεύουν ότι εκπορεύεται από τους χειρότερους της διαχείρισης των καλύτερων της εκπόρευσης, που συμβαίνει από το μήνυμα που βάρεσε κατάμουτρα τους πολίτες της διαχείρισης του μηνύματος των καλύτερων που εκπορεύουν το μήνυμα των καλύτερων χειρότερων).
Ο Καθηγητής τώρα τι να πει, έχει πέσει τ' ανάσκελα από το μεγαλείο της φράσης και το βάθος του νοήματος, έχει σκίσει το πτυχίο του το τρώει και φωνάζει σκιαγμένος "πάρτε τη πάρτε τη" (ΕΝΝΟΕΊ ΤΗ ΦΥΛΛΆΔΑ)
Θα συνεχίσουμε τα μαθήματα δημοσιογραφίας, όταν καταφέρουμε να συνεφέρουμε τον καθηγητή.
Όχι, όχι καθίστε, σα να συνέρχεται.
Ναι σηκώθηκε, αλλά είναι σε ημιθανή κατάσταση, επιμένει όμως με κίνδυνο της ζωής του να συνεχίσει το μάθημα. Τι επαγγελματίας!!!
Στη συνέχεια διαβάζουμε την προτροπή να τρώμε γάτους από στέγη τώρα αν θα έχουνε φάει κεραμίδια ή όχι δεν το κατάλαβε ο κύριος καθηγητής, ΑΛΛΑ και εμείς δεν το γνωρίζουμε διότι τα μαγαζιά του Αιτωλικού που πηγαίνουμε εμείς, ΔΕΝ σερβίρουν γάτους.
Στη συνέχεια επισημαίνει ο κ. καθηγητής γίνεται σαφές πως ΜΟΝΟ ένας μεγαλοεκδότης μπορεί να γράφει ότι οι θεσμοί και οι αξίες καταβαραθρώθηκαν στον τόπο. Οταν τολμήσει και το σχολιάσει άλλος τότε πρέπει να καεί σαν την Ζαν Ντ' Αρκ. Αυτό στη μεγαλοεκδοτική γλώσσα ονομάζεται Κορύφωση Της Δημοκρατίας ή ο ΟΡΓΑΣΜΟΣ του ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Ολοκληρώνουμε τον δεύτερο κύκλο μαθημάτων διαβάζοντας διάφορες άλλες μπουρδολογίες, καταλήγουμε στο ότι πρέπει να έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην κοινωνία μας. Γιατί κύριε σπύρο μας, εμείς δεν της έχουμε; ε; όχι ρωτάω τώρα εγώ, εμείς δεν της έχουμε;; Της έχουμε και της παραέχουμε, γι αυτό διαβάζει εμάς και πετάει το θλιβερό φυλλάδιό σου. (γιατί τώρα και εφημερίδα, δύσκολο να την πει κανείς).
Φίλοι μου εδώ ολοκληρώνουμε, γιατί ο καθηγητής είναι σε άθλια κατάσταση και πρέπει να μεταφερθεί άμεσα.
(Διατελώ μετά τιμής, σε αναμονή του επόμενου μαθήματος (δεν μπορεί, θα ξαναβγάλει φυλλάδιο)
Τειρεσίας
στη φωτό μας, ο κ. καθηγητής, περιτριγυρισμένος από τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό του ,σε ώρα μαθήματος.
Ο πασίγνωστος καθηγητής δημοσιογραφίας κ. Χαζοσπύρος, (μην πάει ο νους σας στο κακό, συνωνιμία είναι), είναι πάλι κοντά μας για το δεύτερο κύκλο μαθημάτων. Σήμερα καλοί μου φίλοι θα αναλύσουμε την εξαιρετικής δημοσιογραφικής γραφής τελευταία σελίδα "ΨΑΡΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ... ΠΡΥΑ" της βραβευμένης με διεθνές βραβείο βλακείας ΚΑΙ μιζέριας, εφημερίδας. (Δεν χρειάζεται να πω ποιας εφημερίδας, σας είδα, ήδη σας έπιασαν τα γέλια, άρα καταλάβατε για ποια εφημερίδα μιλάω.
Στο πρώτο άρθρο λοιπόν της εν λόγω σελίδας της γνωστής εφημερίδας, μαθαίνουμε ότι το καλύτερο για την ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ενός μεγαλοεκδότη είναι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, του ΧΟΙΡΙΝΟΥ με ΣΥΚΑ. Και γουρούνι και συκιά, καλά όπως νομίζετε, περί ορέξεως γουρουνοσυκόπιτα.
Στο δεύτερο μαθαίνουμε ότι συνεργάζεται με την Βεζιροπούλα, ρε μπας και μας το φέρνει απόξω - απόξω ότι στρίβει προς τον νικολέοντα;;
Στο τρίτο άρθρο διαβάζουμε τον εκπληκτικής ευφυίας διάλογο, "βάλε μου μισή ημερίδα κόκορα, δεν έχω, αλλά αυτός εκεί επιμονή, καλά βάλε μου μισή και τι ζητάει ρε παιδιά για γαρνιτούρα, ολίγη από συμπεράσματα (λογικό γιατί ολόκληρη από συμπεράσματα δεν μπορεί να βγάλει, επειδή δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πάνω από δώδεκα δευτερόλεπτα) και ζητάει να του συμπληρώσει μία κουταλιά σάλτσα,"ώρα που περνάει" . Καλά ε!! Τέτοιος έξυπνος διάλογος, έχει να γραφτεί από..... την εποχή του Σαίξπηρ.
Στο επόμενο μάλλον πρέπει να μπερδεύτηκε και να είναι από τον Τσελεμεντέ αλλιώς δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε και το τελευταίο αξίζει να το αντιγράψω, διαβάστε
Ειλικρινά λέει λυπάται, αν συμβαίνει αυτό (μη ρωτάτε το ποιο) διότι από τους καλύτερους εκπορεύεται προς τους πολίτες το μήνυμα, ότι αυτοί ΔΕΝ πιστεύουν λέει στο καλύτερο, ενώ από τους χειρότερους τώρα, εκπορεύεται η φιλοδοξία και το πάθος ότι μπορούν να διαχειριστούν τους καλύτερους, (οι χειρότεροι που εκπορεύουν το μήνυμα, που ΔΕΝ πιστεύουν ότι εκπορεύεται από τους χειρότερους της διαχείρισης των καλύτερων της εκπόρευσης, που συμβαίνει από το μήνυμα που βάρεσε κατάμουτρα τους πολίτες της διαχείρισης του μηνύματος των καλύτερων που εκπορεύουν το μήνυμα των καλύτερων χειρότερων).
Ο Καθηγητής τώρα τι να πει, έχει πέσει τ' ανάσκελα από το μεγαλείο της φράσης και το βάθος του νοήματος, έχει σκίσει το πτυχίο του το τρώει και φωνάζει σκιαγμένος "πάρτε τη πάρτε τη" (ΕΝΝΟΕΊ ΤΗ ΦΥΛΛΆΔΑ)
Θα συνεχίσουμε τα μαθήματα δημοσιογραφίας, όταν καταφέρουμε να συνεφέρουμε τον καθηγητή.
Όχι, όχι καθίστε, σα να συνέρχεται.
Ναι σηκώθηκε, αλλά είναι σε ημιθανή κατάσταση, επιμένει όμως με κίνδυνο της ζωής του να συνεχίσει το μάθημα. Τι επαγγελματίας!!!
Στη συνέχεια διαβάζουμε την προτροπή να τρώμε γάτους από στέγη τώρα αν θα έχουνε φάει κεραμίδια ή όχι δεν το κατάλαβε ο κύριος καθηγητής, ΑΛΛΑ και εμείς δεν το γνωρίζουμε διότι τα μαγαζιά του Αιτωλικού που πηγαίνουμε εμείς, ΔΕΝ σερβίρουν γάτους.
Στη συνέχεια επισημαίνει ο κ. καθηγητής γίνεται σαφές πως ΜΟΝΟ ένας μεγαλοεκδότης μπορεί να γράφει ότι οι θεσμοί και οι αξίες καταβαραθρώθηκαν στον τόπο. Οταν τολμήσει και το σχολιάσει άλλος τότε πρέπει να καεί σαν την Ζαν Ντ' Αρκ. Αυτό στη μεγαλοεκδοτική γλώσσα ονομάζεται Κορύφωση Της Δημοκρατίας ή ο ΟΡΓΑΣΜΟΣ του ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Ολοκληρώνουμε τον δεύτερο κύκλο μαθημάτων διαβάζοντας διάφορες άλλες μπουρδολογίες, καταλήγουμε στο ότι πρέπει να έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην κοινωνία μας. Γιατί κύριε σπύρο μας, εμείς δεν της έχουμε; ε; όχι ρωτάω τώρα εγώ, εμείς δεν της έχουμε;; Της έχουμε και της παραέχουμε, γι αυτό διαβάζει εμάς και πετάει το θλιβερό φυλλάδιό σου. (γιατί τώρα και εφημερίδα, δύσκολο να την πει κανείς).
Φίλοι μου εδώ ολοκληρώνουμε, γιατί ο καθηγητής είναι σε άθλια κατάσταση και πρέπει να μεταφερθεί άμεσα.
(Διατελώ μετά τιμής, σε αναμονή του επόμενου μαθήματος (δεν μπορεί, θα ξαναβγάλει φυλλάδιο)
Τειρεσίας
στη φωτό μας, ο κ. καθηγητής, περιτριγυρισμένος από τον υπερσύγχρονο εξοπλισμό του ,σε ώρα μαθήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου