Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ μας ΕΦΤΑΣΑΝ ΕΜΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΤΑΧΥ

Ημέρα εκλογών αύριο.
Εγώ δεν έχω καμία πρόθεση ούτε να σας πω τι και αν θα ψηφίσετε, αλλά φυσικά ούτε να σας κάνω μάθημα περί Ευρώπης και ευρωπαικής πορείας της χώρας κλπ. για δύο λόγους.
1ον: Γιατί δεν είμαι ο κατάλληλος (μάλλον είμαι ο απολύτως ακατάλληλος)
και
2ον: Γιατί, ότι καλό (για τα κακά δεν το συζητάμε) και αν γίνει στην Ευρώπη, σε εμάς τουλάχιστον με αυτή την δημοτική αρχή, δεν θα φτάσει ποτέ.
Έτσι λοιπόν θα σας αποκαλύψω τι θα κάνω εγώ.


Ε! λοιπόν εγώ θα πάρω τα.....

και θα πάω στη παραλία να παίξω με τα άλλα παιδάκια. Αυτά είναι πολύ καλύτερη παρέα από ΑΥΤΟΥΣ και τουλάχιστον ότι ψεματάκια λένε τα λένε πάνω στο παιχνίδι τους.
Ενώ ΑΥΤΟΙ λένε ψέματα που επηρεάζουν τη ζωή μας.



Στην ωραία φωτό είμαι εγώ (έχω πάρει αθώο ύφος και φοράω και γυαλιά για να μην με αναγνωρίσεται) μαζί με τον σκύλο μου τον μπούμπη , σε προηγούμενες εκλογές, την ώρα που ψηφίζω.

Τειρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: