Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

ΟΙ ΕΛΙΕΣ

Σ΄αυτό το ιστολόγιο όπως έχετε διαπιστώσει, έχουμε ανοιχτά μυαλά, δεχόμαστε απόψεις, δημοισιεύουμε τις αντίθετες γνώμες, ακούμε τι μας λέτε και γενικώς είμαστε διατεθειμένοι να συζητήσουμε τα πάντα. Με ένα πράγμα όμως δεν παίζουμε. Με τις πληροφορίες μας. Και ειδικότερα όταν αυτές οι πληροφορίες έχουν την υπογραφή ΠΑΝΟΠΤΗΣ.
Μαθαίνουμε λοιπόν ότι ο ... δημοτικός σύμβουλος (να τον χαιρόμαστε), όταν το ρώτησαν σχετικά με την ανάρτησή μας Το Μ.Ε.Π. στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ μιλώντας απαξιωτικά και χρησιμοποιώντας το δυνατότερο επιχείρημα αυτής της δημοτικής αρχής ΈΕΕΛΑ ΜΩΡΕΕΕΕΈ είπε: "Ολα αυτά είναι ψέματα και φαντασίες".
Εμείς ανταπαντάμε με μια ερώτηση. Ποιός φύτεψε τις ελιές στον μπαζωμένο αλυρόβαλτο κύριε Κατσούλη; Όχι εσείς; Εάν όχι, τότε εμείς ζητάμε από τον δήμαρχο (κι αυτόν να τον χαιρόμαστε) αύριο το πρωί να χαρακτηρίσει το σημείο δημοτική περιουσία, να τις καλλιεργεί και όσο λάδι ή ελιές βγάζουν, να μοιράζονται κάθε χρόνο στους άπορους συνδημότες μας.Θα επανέλθουμε και με άλλες ερωτήσεις μπάρμπα γιώργο, που θες να βγάλεις και καινούριο δήμαρχο.
Ου να μου χαθείς.


Συντακτική ομάδα Μ.Ε.Π.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Σώμα μου.
Απόψε το δράμα, πάλι έζησες
με ανενεργούς πολίτες,
που φτύσανε τις χάρες σου,
προδώσανε τις μίζες.
Σώμα μου.
Όταν αλάργα ξύπναγες
στου χρήματος τη θέα,
δεν γνώριζες πως περπατείς στης σάτιρας την πένα;
Σώμα μου.
Απόψε, γλώσσα έβγαλες,
που κίναγε υποψίες.
Ανάκατη στην έκφραση
με δόλους κι αναρχίες.
Σώμα μου.
Μην μιλάς πολύ
και κόψε τις βλακείες,
πάψε να παίζεις θέατρο
με φαύλες ιστορίες.
Σώμα μου.
Λέων ποτέ δεν ήσουνα.
Ζώον; Ναι,θα το πούμε.
Που χασμουριέται ως γάϊδαρος,
κι ως σκύλος, που βαρούνε.
Σώμα μου,
καλά την έπαιζες
τη γώσσα μέχρι τώρα,
από μακρυά σαν έγλειφες,
δεν έβγαινες... στη φόρα?
Σώμα μου,
τώρα τα δύσκολα
πως θα τα ξεπεράσεις;
Στο χούι που είχες τ΄ άτιμο
κομπίνες ν΄ αραδιάσεις;
Σώμα μου,
γράψου και συ στους mep
πρώτα για να ξυπνήσεις,
κι ύστερα αλάργα και σεμνά
με μια γραφή ν΄ αρχίσεις?

Να εξιστορείς για τις ελιές,
πώς φύτρωσαν μονάχες,
να λες για τα κομψί-κομψά
του σώματός σου απάτες,

κι άλλα, πολλά, που να χαρείς
μαζί με τ΄ άλλο... σώμα
του ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
που σέρνεται στο χώμα.

Κι αφού εξιλεωθείς,
με τη συνείδησή σου,
τότε,να βγεις και στο λαό
να δείξεις την Πυγμή σου!!!
α/α