Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Για ποιο λόγο όμως να κάνει κάτι τέτοιο η ΥΠΕΕ;

Στην τελευταία ανάρτησή μας πριν το Πάσχα, σας είχαμε ενημερώσει για ειδήσεις που έρχονται. Μεταξύ αυτών ήταν και η πληροφορία ότι βρίσκεται προ των πυλών (των γεφυριών καλύτερα) η ΥΠΕΕ, πρώην ΥΠΕΔΑ και τέως ΣΔΟΕ, και κρυφοκοιτάει κατά Μουσείο «Βάσω Κατράκη» μεριά.
Για ποιο λόγο όμως να κάνει κάτι τέτοιο η ΥΠΕΕ;
Ορίστε για ποιο λόγο.
Σας παρουσιάζουμε δυο έγγραφα, το ένα είναι η εισήγηση του προέδρου του Μουσείου – ναι, ο νικολέων είναι πρόεδρος, δεν το καταλάβατε από την ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ πορεία που έχει; - Στο πρώτο έγγραφο, ο νικολέων ως πρόεδρος του Μουσείου, κάνει με την γνωστή ευγλωττία που τον διακρίνει, μια εισήγηση για να προσληφθεί κάποιος με την μορφή του αναδόχου έργου (με σύμβαση ορισμένου χρόνου δηλαδή) στο Μουσείο.
Κατ’ αρχήν είναι ολοφάνερο ότι αυτό δεν ... συζητήθηκε ποτέ στο Δ.Σ. του Μουσείου αλλά ήταν απόφαση δική του και ίσως ενός δύο-τριών άλλων. Γιατί δεν είναι γραμμένο σε χαρτί έντυπο του Μουσείου, ΑΛΛΑ σε ένα χαρτί χωρίς κανένα διακριτικό. Ο ορισμός της λαμογιάς, και εάν μπορούσαμε να ρωτήσουμε τα μέλη του Δ.Σ. εκείνης της εποχής, το έκοβα (το κεφάλι μου) ότι ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ για την συγκεκριμένη απόφαση.
Πρόκειται για καραμπινάτη πλαστογράφηση.
Το δεύτερο έγγραφο τώρα, είναι 7 μήνες μετά, η υλοποίηση της συγκεκριμένης μαϊμού απόφασης, με ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ κατά 4.000 ευρώπουλα.
Πριν είχαμε τον ορισμό της λαμογιάς, τώρα έχουμε τον ορισμό της λαμογιάς και της ηλιθιότητας μαζί.
Διότι, έκαναν που έκαναν την μαϊμουδιά, δεν έβαλαν και το ποσό που ήθελαν να δώσουν, με αποτέλεσμα να αναιρέσουν τον ίδιο τους τον εαυτό. Δηλαδή, έφτιαξαν μια μαϊμού σύμβαση, χωρίς απόφαση του Δ.Σ. του Μουσείου, και μετά την παραποίησαν μόνοι τους.
Η παραποίηση όμως αυτή, χωρίς να υπάρχει έστω ΠΛΑΣΤΗ απόφαση του Δ.Σ. του Μουσείου, ΠΟΥ ΑΝΑΘΕΩΡΕΊ ΤΟ ΠΟΣΟΝ προς ΤΑ ΠΑΝΩ, αποτελεί ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ.
Και γεννάται ένα μεγάλο ερώτημα, τι είναι περισσότερο, ΛΑΜΟΓΙΑ η ΗΛΙΘΙΟΙ; Ποια ιδιότητα τους εκφράζει καλύτερα;
Είμαι περίεργος να μάθω την γνώμη σας, ψηφίστε στα σχόλια.
Τα έγγραφα παρουσιάζονται με τον εξής τρόπο.
1. Έχουμε σβήσει το όνομα του αναδόχου του έργου, γιατί δεν υπάρχει κανένας λόγος να φαίνεται. Δεν μας ενδιαφέρει ΜΕ ΠΟΙΟΝ έγινε την σύμβαση, ΑΛΛΑ πως διαχειρίζονται αυτοί οι ρεζίληδες το ΔΙΚΟ μας Μουσείο και κατ επέκταση τον τόπο μας. Το Μουσείο με τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό λένε, που το κατάντησαν το καφενείο τους, ξέρω τώρα ότι προσβάλλω τους καφετζήδες, αλλά θέλω να τους εκνευρίσω (τους καφετζήδες θέλω να εκνευρίσω, αυτοί είναι χοντρόπετσα γρούνια, δεν εκνευρίζονται με τίποτα).
Επίσης ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος να φαίνεται το όνομα, γιατί οι πληροφορίες μου λένε, ότι τελικά δεν πληρώθηκε τα συμφωνημένα, και πήγε τσάμπα και το ποινικό αδίκημα της μαϊμού - πλαστογραφημένης απόφασης και η λαμογιά, της προς τα πάνω αναθεώρησης του ποσού.
2. Σας τα παρουσιάζουμε κομματιαστά, ώστε ενδιάμεσα να κάνουμε και σχολιάκια
3. Στο τέλος του πρώτου μέρους, της εισήγησης δηλαδή, και του δεύτερου, της σύμβασης, υπάρχουν ολόκληρα το έγγραφα έτσι όπως τα παρέλαβε η ΥΠΕΕ (εκεί βεβαίως τα ονόματα υπάρχουν) προς τέρψη του φιλοθεάμονος κοινού και για αντιγραφή στο αρχείο σας
Ιδού λοιπόν τα έγγραφα

Η εισήγηση του προέδρου νικολέοντος

Σημ1. Η κ. Έφη Στρούτζα που αναφέρεται, ήταν τότε μέλος του Δ.Σ. του Μουσείου και μερικές φορές φιλοξενούσε τις συνεδριάσεις, αλλά ένας θεός ξέρει εάν έχει ιδέα για την συγκεκριμένη συνεδρίαση.
Σημ2. Μας λέει εδώ ότι την ημέρα εκείνη, το Δ.Σ. συνήλθε για ένα και μόνο θέμα, την «ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ», όλα τα άλλα τα είχανε λύσει. Από μόνο του αυτό είναι η απόδειξη ότι η συνεδρίαση αυτή ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ, αλλά αυτή ΔΕΝ είναι η μόνη φορά.
Σημ3. Προσέξτε ότι ο πρόεδρος νικολέων, αναγνωρίζει στο τέλος αυτής της παραγράφου ότι «τα έργα του Μουσείου και όλος ο θησαυρός του παραμένουν στην τύχη…»

Σημ4. Στην θέση 1, υπάρχουν διάφορες τρίχες που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είπε όταν έκανε την περιβόητη αυτή εισήγηση, μνημείο της παγκόσμιας ιστορίας της τέχνης της βλακείας, της ψευτιάς ΚΑΙ της πλαστογραφίας και μετά μας μεταφέρει ολοζώντανα, τα τελευταία λόγια της μεγάλης Κατράκη. Όταν πέθαινε λέει, φώναξε τον νικολέοντα και του είπε ποιον εμπιστευόταν για την φύλαξη του έργου της.
Σημ5. Και στην θέση 2, υπάρχει το όνομα του αναδόχου του έργου, του ατόμου που ήθελε να προσληφθεί. ΚΑΙ η Κατράκη, ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ, αλλά ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΕΟΝΤΟΣ. Δεν ντρέπεται ο άθλιος να καπηλεύεται την μνήμη της, να καπηλεύεται τις τελευταίες στιγμές της, όσο δεν ντράπηκαν και οι γνωρίζοντες, πέριξ αυτού, να συναινέσουν με αυτή την εισήγηση. Άθλιοι καπηλευτές, αγύρτες προικοθήρες.

Σημ6. Για να δικαιολογηθεί η σύμβαση - πρόσληψη, επισημαίνει ο πρόεδρος νικολέων, ότι αυξήθηκαν οι επισκέψεις, από πού αυξήθηκαν ρε φιλαράκι; Από την πολιτική ανάπτυξης και διαφήμισης που εκπονήσατε; Και αφού αυξήθηκαν τόσο πολύ, που είναι τα έσοδα; Που είναι το ταμείο οεο; Γιατί δεν έχει ευρώ τσακιστό το ταμείο του Μουσείου;

Σημ7. Καταλάβατε τώρα; Χρειαζόντουσαν ένα υπάλληλο και ο νους τους ΔΕΝ πήγε καθόλου στο να προσλάβουν ένα ειδικευμένο από την αγορά με την διαδικασία του ΑΣΕΠ, απλά βρήκαν κάποιον με ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΓΝΩΣΕΙΣ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ασχέτως τι δουλειά έκανε πριν, είχε ΕΙΔΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΓΝΩΣΕΙΣ και ΕΜΠΕΙΡΙΑ και αναλαμβάνει το έργο. Το κυριότερο προσόν του βεβαίως, ήταν ότι ΤΟΤΕ, ήταν φίλος του γαλάνη και μερικών ακόμα. Ξέρετε τώρα πως έστηνε τις κομπίνες των προσλήψεων το ΠΑΣΟΚ, καλός μαθητής ο νικολάκις, το απέδειξε επάξια στους μέντορές του. (όχι ότι η νέα δημοκρατία πήγαινε πίσω δηλαδή).
Σημ8. Κρατήστε στην μνήμη σας το ποσό 16.000 ευρώ, που προτείνει ΜΟΝΟΣ του, σε ένα πρακτικό συνεδρίασης, στο οποίο συμμετείχε πάλι ΜΟΝΟΣ του. Θα σας χρειαστεί παρακάτω στο test που θα σας βάλω.
Σημ9. Και έτσι λοιπόν τα μέλη του Δ.Σ. αφού άκουσαν το νικολάκι να λέει όλες αυτές τις μ…..ς ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΟΥΤΟΥΠΩΣΑΝ, αλλά συζήτησαν διαλογικά μαζί του και συμφώνησαν.

Κια μετά από αυτό, αφού είχανε πια λύσει τα προβλήματα, πήγανε για ουζάκιαααα.
Ε τι άλλο πρέπει να γράψω για να καταλάβετε ότι αυτή η συνεδρίαση ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ και δεν είναι η μόνη.

Πάρτε και όλο το έγγραφο τώρα μαζί, για να μην λέτε ότι το έκοψα και το έραψα μόνος μου.



Μέρος δεύτερο, η σύμβαση

Πάμε λοιπόν παρακάτω, εδώ κατ αρχήν χρησιμοποιείτε χαρτί του δήμου, γιατί το θέλεουμε επίσημο, γιατί όμως; Γιατί για να προσληφθεί κάποιος, πρέπει να υπάρχει απόφαση της περιφέρειας. Χρησιμοποίησαν λοιπόν μια ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ του Δ.Σ. για να πάρουν έγκριση της περιφέρειας και να δημοσιεύσουν σε ΦΕΚ
Σημ10. Μετά τους έγινε συνήθεια και ξαναχρησιμοποίησαν την ίδια τακτική. Αλλά αυτά θα τα πούμε άλλη ώρα.
Ε ρε σφαλιάρες που θα φάτε μόλις με το καλό σας επισκεφθούν οι αρχές.

Ποιους επιστημονικούς κανόνες άνθρωπέ μου, από πάνω λες ότι προσέλαβες εργάτη ΥΕ, γενικών καθηκόντων. Τρελάθηκες τελείως; Γαιτί όμως ενώ είχαν έναν άνθρωπο με όλα αυτά τα προσόντα, τον προσέλαβαν σαν εργάτη;
Διότι εάν έλεγαν την αλήθεια, για το τι ακριβώς θέλουν να προσλάβουν, η περιφέρεια θα έστελνε την πρόσληψη πίσω και θα τους έστελνε στον ΑΣΕΠ.
Γι αυτό!

Ξαναρωτάω γιατί δεν κατάλαβα την προηγούμενη απάντηση, θα υποβάλλει προτάσεις, εισηγήσεις και συμπεράσματα ο εργάτης; Καταλαβαίνεις άνθρωπέ μου τι έγραφες ή όχι; Δεν προσέλαβες πανεπιστήμονα, προσέλαβες ένα άνθρωπο για φύλακα, τι ετοιμάζεσαι να του ζητήσεις, μήπως του στήνεις καμιά παγίδα;

Α, έτσι εξηγείται, μου είχαν διαφύγει οι ειδικές ικανότητες και η εμπειρία. Που ακριβώς τις απέκτησε αυτές τις ειδικές ικανότητες και την εμπειρία, την πιστοποίησε κάποιος; Και μετά την «φιλική» πιστοποίηση κρίθηκε ικανότερος από ένα συντηρητή πτυχιούχο ή έναν ξεναγό; Τι λες ρε καραγκιόζη;

Φιλαράκι που πήρες την δουλειά, κονόμησες. Αν περιμένεις τον δήμο να αναλάβει και να τηρήσει την οποιαδήποτε υποχρέωση του απέναντι σου, κονόμησες. Αλλά ήξερες που πας, δεν δικαιολογείσαι, οι πληροφορίες λένε ότι ΔΕΝ πληρώθηκες στο τέλος (και εγώ τις πιστεύω), ότι σε κορόιδεψε και σένα, ΑΛΛΑ το λάθος σου είναι ότι περίμενες να πληρωθείς.
Αφού τον ήξερες τον γαλάνη!

Να κι του ζμίίίί, 20.000€, από πού προέκυψαν αυτά τα 4.000 νικολέοντα; Μόνος σου μωρέ χαμένε έγραψες την δήθεν απόφαση του Δ.Σ. του Μουσείου, τι σκατά έγραφες μωρέ μανούλα μου; Τον ίδιο σου τον εαυτό διόρθωσες; Μα μπιτ μ…...ς πια; Αυτά τα κάνουμε όταν γράφει την σύμβαση κάποιος άλλος και εμείς επειδή είμαστε λαμόγια, μετά διορθώνουμε το ποσόν, ΟΧΙ ΒΡΕ ΗΛΙΘΙΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.

Και που θα ασφαλιστεί ρε χαμένε αυτός ο άνθρωπος; Τι θα γίνει εάν πέσει, ποιος θα τον καλύψει; Όχι εσύ πάντως, εσύ ξεκαθάρισες τη θέση σου. Τα υπόλοιπα περί υποχρεωτικής ασφάλισης για ΙΚΑ κλπ, είναι ψιλά γράμματα, έτσι;

και ολοκληρώνουμε βάζοντας τον όρο, ότι σε απολύω ότι ώρα γουστάρω, δικό μου είναι το μαγαζί, αλλά σε αντάλλαγμα δεν ορίζω το ωράριο εργασίας αλλά αόριστα πετάω ένα 'όλες τις ημέρες και ώρες", αλλά όχι πόσες ώρες, έχουμε κι άλλες δουλειές παιδιά, θα κάνεις την συντήρηση των έργων (ρε παιδιά, έχουμε τρελαθεί τελείως δηλαδή; ) Αλλά και αποκατάσταση κτιριακών βλαβών, ένα σε όλα δηλαδή. Μπράβο νικολάκι, έκανες την πιο πετυχημένη σύμβαση ΟΛΩΝ των ΕΠΟΧΩΝ, μόνο εσύ μπορούσες να το κάνεις.
Οι Μ.Ε.Π. επικροτούν και συγχαίρουν, ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ.

Πάρτε και το έγγραφο ολόκληρο για τους ίδιους λόγους με το προηγούμενο, για να μην λέτε ότι τα γράφω μόνος μου δηλαδή.

ήταν μεγάλη ανάρτηση και κουράστηκα
περαστικά μας

Στοιχεία θέλατε κυρίε εισαγγελέα, ορίστε στοιχεία
Γνωρίζουμε ότι και άλλοι bloggers έχουν στο συρτάρι τους ανάλογα στοιχεία οικονομικού ενδιαφέροντος.
Επιτέλους μιλήστε πριν είναι αργά, πριν υπάρξουν παραγραφές, γιατί εάν ξαναδείτε τον γαλάνη σε διοικητικό θώκο, τότε πως θα συγχωρήσετε τον εαυτό σας;
Εάν δεν θέλετε εσείς να τα δημοσιέυσετε, στείλτε σε εμάς.
Ο καλός μύλος, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΕΘΕΙ
Ερώτηση προς τους δημοτικούς συμβούλους
Υπάρχει κανείς σας που να φοράει παντελόνια και να ζητήσει τον λόγο από τον επικίνδυνο, ψεύτη και πλαστογράφο δήμαρχο;

Τέλος, επαναλαμβάνουμε, ότι ΔΕΝ μας ενδιαφέρει ο ανάδοχος. Μερικοί, οι πιο κοντά στο Μουσείο, ξέρετε ποιός είναι ο ανάδοχος και οι υπόλοιποι εάν ψάξτε λίγο είναι εύκολο να μάθετε ποιος είναι.
Αλλά
, εάν μας ενδιέφερε θα είχαμε παρουσιάσει το θέμα ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
Γι αυτό αγαπητέ ΑΝΑΔΟΧΕ, ΜΗΝ αρχίσεις να μας βρίζεις αύριο ο πρωί. Διάβασέ την πρώτα για να καταλάβεις τι λέει.
Όχι ότι μας ενδιαφέρει αν μας βρίζεις,
ΑΛΛΑ δεν βρίζεις εμάς, βρίζεις λάθος ανθρώπους
, πεπεισμένος και εσύ από τον στενό σου περίγυρο.
Μας ενδιαφέρει να καταλάβετε τη νοοτροπία του νικολάκι και το τι γνώμη έχει για την αυτοδιοίκηση, στην οποια λέει θέλει να προσφέρει. Πως νομίζει ότι πρέπει να διαχειρίζεται πράγματα, που ΑΠΛΩΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΑΜΕ.


Η ανάρτηση αυτή ταξιδεύει ήδη και για τον ΑΣΕΠ
ο Δημοσιογράφος
για να μεγαλώσουν τα έγγραφα, κάντε απλώς click απάνω τους

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά δεν πληρώθηκε τελικά ο ανάδοχος που λέτε και εσείς. Ισως πήρε κάποιο μικρό ποσόν αλλά σίγουρα όχι όλα αυτά τα λεφτά. Είναι γνωστό στους παροικούντες το Δημαρχείο, ότι λίγο καιρό πριν o "ανάδοχος" επισκέφθηκε τον Γαλάνη στο γραφείο του, μαζί με συγγενικό του πρόσωπο και τον λογιστή του. Το αποτέλεσμα της συνάντησης ήταν να ακουστούν οι φωνές από τον καυγά τους μεχρι το κανάλι.
Δημοτικός υπάλληλος

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια ανενεργοί πολίτες για την ανάρτηση.Είναι πολλές οι πλαστογραφήσεις στο Δήμο.Πολλές επίσης είναι καιοι παραβλέψεις του νόμου για να φορτώσουν ευθύνες τους, πριν τον Καλλικράτη σε δημοτικούς υπαλλήλους κι αυτοί, δεν είπαν όχι αφού εθελοτυφλώντας ή άσχετοι, απομυζούν οικονομικά οφέλη. Η ΥΠΕΕ δεν έρχεται μόνο για το Μουσείο.
Δημοτικός υπάλληλος 2

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας, θέλω να ψηφίσω στο ερώτημα τι είναι περισσότερο, ΗΛΙΘΙΟΙ ή ΛΑΜΟΓΙΑ.
Ψηφίζω ΗΛΙΘΙΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
πιστωτής

Ανώνυμος είπε...

aera aera na figei h xolera
ki allos dimotikos ypallilos

Ανώνυμος είπε...

Λαμογιά σημαίνει συγκοινωνούντα δοχεία.Από τους αιρετούς στους ημέτερους δημοτικούς υπαλλήλους και από τους ημέτερους Δ.υπαλλήλους στην ημετέρα σωτηρία εαυτών. Αμήηηην.
"Του κατά Πα-Σοκ Ευαγγελίου το ανάγνωσμα"