Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων,

Αντιγράφω από την sibilla
Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη Βία
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Όπου, πνεύμα δημοκρατίας (25 Μαρτίου 2010)
Κώστας Αχιλ. Σπυρόπουλος
2 Απριλίου 2010

Κύριε Πρόεδρε,
Στα άσχημα που προξενήθηκαν, η δέσμευση μου και το καθήκον μου ως πολίτη επιβάλλουν να επικοινωνήσω με Εσάs.
Δεν έχω άλλο τρόπο μιας και ούτε ....γνωριζώμεθα ούτε έχουμε κάποιο κοινό γνωστό. Δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο ούτε ανήκω σε κάποιο φορέα, ούτε μπορώ να επηρεάσω με άλλο τρόπο κάποιους άλλους να το κάνουν αυτό. Δεν θέλω να παραβώ νομούς ούτε η κοινωνική μου συμπεριφορά να είναι τόσο διαφορετική ίσως και προκλητική ώστε η δημοσιότητα να ασχοληθεί μαζί μου.
Τα πάντα έχουν μια Αρχή.
Για μένα η αρχή ήταν όταν η μικρή μου κόρη Μάρθα, ήρθε κλαίγοντας να πει ότι...
η συνέχεια στη sibbila

για την αντιγραφή
ο Γραμματοσυλλέκτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: