Ποιο;
Οι κινητοποιήσεις ντε, της συντονιστικής επιτροπής, των 5, έλα ξύπνα, άντε επιτέλους.
Δυο ημέρες κράτησαν, την πρώτη δεν πήγαμε κι άσχημα, την δεύτερη όμως... είχε χάσει κι ο Ολυμπιακός, δυσκόλεψε πολύ το πράγμα.
Άντε έτσι για την τιμή των όπλων που λέει κι ο Αποστόλης, καλά κάναμε.
όμως το ερώτημα παραμένει αναπάντητο.
Τι διεκδικούσαμε, με ποιο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ το διεκδικούσαμε και το σπουδαιότερο απ' όλα, ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΜΕ.
Να δούμε το χαρτί που μοίραζε η συντονιστική επιτροπή τι λέει;
Λέει λοιπόν, "μπλα, μπλα, μπλα, μπλα", και συνεχίζει "καταργώντας το όνομά του" κάτσε βάστα, ποιο ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ, που ακούστηκε ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, πως πρόβαλλε αυτή (και για να είμαι και άδικος και οι προηγούμενες) δημοτική αρχή ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, τι έκαναν για την ανάδειξη του ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ;
Την απάντηση την ξέρετε
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, η ΑΠΌΛΥΤΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ, το ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.
Εκτός ολίγων, (πολύ ολίγων) συμπολιτών μας, που κατά κανόνα ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ στην πόλη, και πρόβαλλαν κάποιες δουλειές τους εδώ και εκεί και έτσι ακούστηκε και το Αιτωλικό, κατά τα άλλα μηδέν.
Συμμετείχαμε ώς δήμος σε κάποια έκθεση ευρύτερου ενδιαφέροντος; πρόβαλλάμε τα προιόντα μας; την φυσική μας θέση; ΟΧΙ, ο ανίκανος και επικίνδυνος γαλάνης και οι συν αυτώ, αντί να κάνουν την δουλειά τους έψαχναν του Μ.Ε.Π., που να τους μείνει χρόνος να ασχοληθούν με την προβολή της πόλης.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
για ποιο ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ μιλάμε λοιπόν;
Τι γράφει παρακάτω το εντυπάκι της ... συντονιστικής επιτροπής; α, νάτο "την ιστορία του" ξαναβάστα, ποια ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ;
η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ, είναι δεμένη με τον Ντολμά, με την πτώση και την έξοδο του Μεσολογγίου.
Την ίδια ώρα που το Μεσολόγγι γιορτάζει και δοξάζεται, εμείς ως παρακούμπαροι παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα Η συμμετοχή μας περιορίζεται στη κατάθεση στεφάνου από τον χαζοδήμαρχο. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
Στον Ντολμά, πήγε και πέταξε ο επικίνδυνος και προδότης (λόγω γονιδίων φυσικά) γαλάνης, τον σωλήνα των λυμάτων του βιολογικού καθαρισμού, ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, μολύνοντας τελειωτικά την ήδη επιβεβαρυμένη λιμνοθάλασσα
για ποια ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ μιλάμε λοιπόν;
Δεν κατάφεραν καν την ημέρα του Ντολμά να την περάσουν σαν επίσημη τοπική επέτειο, να γιορτάζετε κανονικά και όχι στα πλαίσια μιας μικρής τοπικής μάχης.
Ήταν άραγε τόσο δύσκολο; Όχι βέβαια, απλώς στα τέτοια τους
Πάρτε για παράδειγμα την Γραβιά, έγινε μια σπουδαία μάχη με τις όποιες συνέπειες στον αγώνα των Ελλήνων κατά των τούρκων χωρίς όμως να δρομολογηθεί από την μάχη αυτή καμία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ εξέλιξη για την Ελληνική Επανάσταση. Δείτε όμως με πόση σοβαρότητα η Δημοτική της αρχή το αντιμετωπίζει, το προβάλλει και το γιορτάζει κάθε χρόνο. Πως γεμίζει την πόλη επισκέπτες, και δημοσιογράφους και κανάλια κάτι που σημαίνει προβολή. Προβολή του τόπου, ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ (που λέγαμε παραπάνω) και ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ
Και η μάχη του Ντολμά, που η πτώση του έφερε την πτώση του Μεσολογγίου, που θεωρείται κομβικό σημείο για την ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ και δρομολόγησε σημαντικές εξελίξεις και κύμα φιλελληνισμού στην Ευρώπη ΑΓΝΟΕΊΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.
Θεωρήθηκε ικανός ο Ντολμάς ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΛΎΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ
Για όλα αυτά όμως έχει ένα τεράστιο ευθύνης ο γαλάνης, που διοίκησε την πόλη 8 χρόνια.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
Συνεχίζω στο φυλλάδιο της συντονιστικής επιτροπής, γράφει μετά "τον Πολιτισμό του"
Ποιον Πολιτισμό του λέμε τώρα ρε παιδιά; Για ποιον Πολιτισμό μιλάμε.
Η μεγάλη μας κληρονομιά, το Μουσείο "Βάσω Κατράκη", απαξιώθηκε, ενώ στα χέρια ικανών θα ήταν δυνατόν να έχει κάνει θαύματα, αυτοί όμως επεδίωξαν και τελικά κατάφεραν να το βγάλουν στο περιθώριο, να το διαχειριστούν σαν ένα μικρό συνοικιακό οικογενειακό καφενέ.
Που είναι το Μουσείο με την παγκόσμια ακτινοβολία και τον ενοραματικό προσανατολισμό;
Που είναι οι επισκέπτες που θα κατέκλυζαν την πόλη μας, μέσω της προβολής του Μουσείου. Πνίγηκαν και αυτοί στην πελώρια θαλάσσα της ανικανότητας του γαλάνη και στα κύματα φαυλότητας των φίλων του.
για ποιο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μιλάμε λοιπόν;
ο Πολιτισμός ΑΠΑΙΤΕΙ χρήμα, και ο ανίκανος και επικίνδυνος αποδείχτηκε (αυτός ή κάποιος - κάποιοι που τον-τους γνωρίζει καλά αυτός) και μακρυχέρης.
"Χάσαμε" το ταμείο του Μουσείου (120.000 ευρώ λένε οι κακές γλώσσες συν κάτι χορηγίες από εδώ και από εκεί κάνα διακοσάρι η σούμα), πλήρωσαν οι μόνιμοι χορηγοί του δήμου μας περισσότερα από 100.000 ευρώ για Πολιτισμό και εκδηλώσεις την 8ετία γαλάνη κυρίως το καλοκαίρι, πάνε κι αυτά. Είδατε εσείς τίποτα εκδηλώσεις; Και μην ακούσω τίποτα περί Μαριώς στην πλατεία; ΕΝΤΆΞΕΙ;
για ποιον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μιλάμε λοιπόν;
Με όποιον παράγει ή έκανε προσπάθεια να παράξει Πολιτισμό στο Αιτωλικό, έπιασε προηγούμενα, φοβήθηκε την καρεκλίτσα του άραγε;
Η πόλη μας διαθέτει ή δραστηριοποιούνται αν θέλετε, ζωγράφους, χαράκτες, γλύπτες, συγγραφείς ποιητές, θεατρικές ομάδες, χορευτικά, χορωδία, βρίθει απο κοινωνούς όλων των τεχνών.
Όλοι αυτοί παλέυουν μόνοι τους, με τις προσωπικές τους επαφές, κάνουν τον δικό τους αγώνα να προβάλλουν την δουλειά τους και τον τόπο τους (μας). Όταν ντόπιος καλλιτέχνης συμμετέχει κάπου, εκτός από το όνομα του, ακούγεται και το Αιτωλικό, όταν όμως μια ομάδα του Αιτωλικού συμμετέχει κάπου παρουσιάζοντας την δουλειά του, κανείς δεν γνωρίζει ούτε τους συμμετέχοντες στην ομάδα, ούτε τους δασκάλους της ομάδας. Αυτοί που παρακαλουθούν λένε στο τέλος "ήταν από το Αιτωλικό" μπράβο του δήμου που διατηρεί τέτοια τμήματα στην πόλη του. Ακούγεται ΜΟΝΟ το Αιτωλικό.
Αλλά ο ανίκανος γαλάνης, αγρόν ηγόραζε, έψαχνε τους Μ.Ε.Π. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
και κλείνει το φυλλάδιο της συντονιστικής επιτροπής
"την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ"
όλα τα παραπάνω μαζί συνθέτουν την όποια ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ενός τόπου και εμείς την χάσαμε την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ μας, εδώ και πολύ καιρό, μας την πήρε μέσα από την τσέπη ο γαλάνης.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
καταλαβαίνετε τώρα γιατί ήταν απαξιωμένη αυτή η κίνηση, πολύ πριν ξεκινήσει;
γιατί την είχε πουλήσει ο ίδιος ο πρόεδρος της συντονιστικής επιτροπής
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΑΙΞΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΑΣ;
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΏΡΑ ότι την ώρα που ξεκινάγατε να κλέισετε τον κόμβο, ΑΥΤΟΙ ΓΕΛΑΓΑΝ;
όταν εσείς κανονίζατε τις κινητοποιήσεις, ο γαλάνης με τον φραγκούλη ήταΝ μαζεμένοι, χωμένοι μάλλον στου Κολιαρίδα με ντόπιους βουλευτές και με μεσολογγίτες στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και κανόνιζαν σε τι τιμή θα σας - (μας) πουλήσουν.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ, τον ΠΡΟΔΟΤΗ, τον ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
Υ.γ. καταλάβατε τώρα γιατί χτυπιόταν ο γαλάνης, όταν είπατε ότι ΔΕΝ θα μοιράσετε το έντυπο ΑΛΛΑ θα κλείσετε τον δρόμο;
Γιατί μέσα στην τιμή της πώλησης του Αιτωλικού, είχε βάλει και εμάς, είχε πει αφήστε τα βλαχάκια, τα ελέγχω εγώ, δεν θα κουνηθούνε καθόλου και φοβήθηκε να μην χαλάσει η συμφωνία.
Γι αυτό τον λόγο οι Μ.Ε.Π. δεν στήριξαν τις κινητοποιήσεις.
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΓΑΛΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
τώρα δυστυχώς αυτό που απέμεινε είναι η θλιβερή εικόνα του παλιού καφενείου που αλλάζει αφεντικό και μαζί αλλάζει και εποχή.
συντακτική ομάδα Μ.Ε.Π.
θα επανέλθουμε στον Καλλικράτη
Δυο ημέρες κράτησαν, την πρώτη δεν πήγαμε κι άσχημα, την δεύτερη όμως... είχε χάσει κι ο Ολυμπιακός, δυσκόλεψε πολύ το πράγμα.
Άντε έτσι για την τιμή των όπλων που λέει κι ο Αποστόλης, καλά κάναμε.
όμως το ερώτημα παραμένει αναπάντητο.
Τι διεκδικούσαμε, με ποιο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ το διεκδικούσαμε και το σπουδαιότερο απ' όλα, ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΜΕ.
Να δούμε το χαρτί που μοίραζε η συντονιστική επιτροπή τι λέει;
Λέει λοιπόν, "μπλα, μπλα, μπλα, μπλα", και συνεχίζει "καταργώντας το όνομά του" κάτσε βάστα, ποιο ΌΝΟΜΑ ΤΟΥ, που ακούστηκε ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, πως πρόβαλλε αυτή (και για να είμαι και άδικος και οι προηγούμενες) δημοτική αρχή ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, τι έκαναν για την ανάδειξη του ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ;
Την απάντηση την ξέρετε
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, η ΑΠΌΛΥΤΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ, το ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.
Εκτός ολίγων, (πολύ ολίγων) συμπολιτών μας, που κατά κανόνα ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ στην πόλη, και πρόβαλλαν κάποιες δουλειές τους εδώ και εκεί και έτσι ακούστηκε και το Αιτωλικό, κατά τα άλλα μηδέν.
Συμμετείχαμε ώς δήμος σε κάποια έκθεση ευρύτερου ενδιαφέροντος; πρόβαλλάμε τα προιόντα μας; την φυσική μας θέση; ΟΧΙ, ο ανίκανος και επικίνδυνος γαλάνης και οι συν αυτώ, αντί να κάνουν την δουλειά τους έψαχναν του Μ.Ε.Π., που να τους μείνει χρόνος να ασχοληθούν με την προβολή της πόλης.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
για ποιο ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ μιλάμε λοιπόν;
Τι γράφει παρακάτω το εντυπάκι της ... συντονιστικής επιτροπής; α, νάτο "την ιστορία του" ξαναβάστα, ποια ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ;
η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ, είναι δεμένη με τον Ντολμά, με την πτώση και την έξοδο του Μεσολογγίου.
Την ίδια ώρα που το Μεσολόγγι γιορτάζει και δοξάζεται, εμείς ως παρακούμπαροι παρακολουθούμε τα τεκταινόμενα Η συμμετοχή μας περιορίζεται στη κατάθεση στεφάνου από τον χαζοδήμαρχο. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
Στον Ντολμά, πήγε και πέταξε ο επικίνδυνος και προδότης (λόγω γονιδίων φυσικά) γαλάνης, τον σωλήνα των λυμάτων του βιολογικού καθαρισμού, ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ, μολύνοντας τελειωτικά την ήδη επιβεβαρυμένη λιμνοθάλασσα
για ποια ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ μιλάμε λοιπόν;
Δεν κατάφεραν καν την ημέρα του Ντολμά να την περάσουν σαν επίσημη τοπική επέτειο, να γιορτάζετε κανονικά και όχι στα πλαίσια μιας μικρής τοπικής μάχης.
Ήταν άραγε τόσο δύσκολο; Όχι βέβαια, απλώς στα τέτοια τους
Πάρτε για παράδειγμα την Γραβιά, έγινε μια σπουδαία μάχη με τις όποιες συνέπειες στον αγώνα των Ελλήνων κατά των τούρκων χωρίς όμως να δρομολογηθεί από την μάχη αυτή καμία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ εξέλιξη για την Ελληνική Επανάσταση. Δείτε όμως με πόση σοβαρότητα η Δημοτική της αρχή το αντιμετωπίζει, το προβάλλει και το γιορτάζει κάθε χρόνο. Πως γεμίζει την πόλη επισκέπτες, και δημοσιογράφους και κανάλια κάτι που σημαίνει προβολή. Προβολή του τόπου, ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ (που λέγαμε παραπάνω) και ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ
Και η μάχη του Ντολμά, που η πτώση του έφερε την πτώση του Μεσολογγίου, που θεωρείται κομβικό σημείο για την ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΕΠΑΝΆΣΤΑΣΗ και δρομολόγησε σημαντικές εξελίξεις και κύμα φιλελληνισμού στην Ευρώπη ΑΓΝΟΕΊΤΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ.
Θεωρήθηκε ικανός ο Ντολμάς ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΛΎΜΑΤΑ ΜΑΣ. ΈΛΕΟΣ ΠΙΑ
Για όλα αυτά όμως έχει ένα τεράστιο ευθύνης ο γαλάνης, που διοίκησε την πόλη 8 χρόνια.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
Συνεχίζω στο φυλλάδιο της συντονιστικής επιτροπής, γράφει μετά "τον Πολιτισμό του"
Ποιον Πολιτισμό του λέμε τώρα ρε παιδιά; Για ποιον Πολιτισμό μιλάμε.
Η μεγάλη μας κληρονομιά, το Μουσείο "Βάσω Κατράκη", απαξιώθηκε, ενώ στα χέρια ικανών θα ήταν δυνατόν να έχει κάνει θαύματα, αυτοί όμως επεδίωξαν και τελικά κατάφεραν να το βγάλουν στο περιθώριο, να το διαχειριστούν σαν ένα μικρό συνοικιακό οικογενειακό καφενέ.
Που είναι το Μουσείο με την παγκόσμια ακτινοβολία και τον ενοραματικό προσανατολισμό;
Που είναι οι επισκέπτες που θα κατέκλυζαν την πόλη μας, μέσω της προβολής του Μουσείου. Πνίγηκαν και αυτοί στην πελώρια θαλάσσα της ανικανότητας του γαλάνη και στα κύματα φαυλότητας των φίλων του.
για ποιο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μιλάμε λοιπόν;
ο Πολιτισμός ΑΠΑΙΤΕΙ χρήμα, και ο ανίκανος και επικίνδυνος αποδείχτηκε (αυτός ή κάποιος - κάποιοι που τον-τους γνωρίζει καλά αυτός) και μακρυχέρης.
"Χάσαμε" το ταμείο του Μουσείου (120.000 ευρώ λένε οι κακές γλώσσες συν κάτι χορηγίες από εδώ και από εκεί κάνα διακοσάρι η σούμα), πλήρωσαν οι μόνιμοι χορηγοί του δήμου μας περισσότερα από 100.000 ευρώ για Πολιτισμό και εκδηλώσεις την 8ετία γαλάνη κυρίως το καλοκαίρι, πάνε κι αυτά. Είδατε εσείς τίποτα εκδηλώσεις; Και μην ακούσω τίποτα περί Μαριώς στην πλατεία; ΕΝΤΆΞΕΙ;
για ποιον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μιλάμε λοιπόν;
Με όποιον παράγει ή έκανε προσπάθεια να παράξει Πολιτισμό στο Αιτωλικό, έπιασε προηγούμενα, φοβήθηκε την καρεκλίτσα του άραγε;
Η πόλη μας διαθέτει ή δραστηριοποιούνται αν θέλετε, ζωγράφους, χαράκτες, γλύπτες, συγγραφείς ποιητές, θεατρικές ομάδες, χορευτικά, χορωδία, βρίθει απο κοινωνούς όλων των τεχνών.
Όλοι αυτοί παλέυουν μόνοι τους, με τις προσωπικές τους επαφές, κάνουν τον δικό τους αγώνα να προβάλλουν την δουλειά τους και τον τόπο τους (μας). Όταν ντόπιος καλλιτέχνης συμμετέχει κάπου, εκτός από το όνομα του, ακούγεται και το Αιτωλικό, όταν όμως μια ομάδα του Αιτωλικού συμμετέχει κάπου παρουσιάζοντας την δουλειά του, κανείς δεν γνωρίζει ούτε τους συμμετέχοντες στην ομάδα, ούτε τους δασκάλους της ομάδας. Αυτοί που παρακαλουθούν λένε στο τέλος "ήταν από το Αιτωλικό" μπράβο του δήμου που διατηρεί τέτοια τμήματα στην πόλη του. Ακούγεται ΜΟΝΟ το Αιτωλικό.
Αλλά ο ανίκανος γαλάνης, αγρόν ηγόραζε, έψαχνε τους Μ.Ε.Π. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
και κλείνει το φυλλάδιο της συντονιστικής επιτροπής
"την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ"
όλα τα παραπάνω μαζί συνθέτουν την όποια ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ενός τόπου και εμείς την χάσαμε την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ μας, εδώ και πολύ καιρό, μας την πήρε μέσα από την τσέπη ο γαλάνης.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ.
καταλαβαίνετε τώρα γιατί ήταν απαξιωμένη αυτή η κίνηση, πολύ πριν ξεκινήσει;
γιατί την είχε πουλήσει ο ίδιος ο πρόεδρος της συντονιστικής επιτροπής
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΧΟΝΤΡΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΑΙΞΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΑΣ;
ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΏΡΑ ότι την ώρα που ξεκινάγατε να κλέισετε τον κόμβο, ΑΥΤΟΙ ΓΕΛΑΓΑΝ;
όταν εσείς κανονίζατε τις κινητοποιήσεις, ο γαλάνης με τον φραγκούλη ήταΝ μαζεμένοι, χωμένοι μάλλον στου Κολιαρίδα με ντόπιους βουλευτές και με μεσολογγίτες στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και κανόνιζαν σε τι τιμή θα σας - (μας) πουλήσουν.
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ, ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟ, τον ΠΡΟΔΟΤΗ, τον ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
Υ.γ. καταλάβατε τώρα γιατί χτυπιόταν ο γαλάνης, όταν είπατε ότι ΔΕΝ θα μοιράσετε το έντυπο ΑΛΛΑ θα κλείσετε τον δρόμο;
Γιατί μέσα στην τιμή της πώλησης του Αιτωλικού, είχε βάλει και εμάς, είχε πει αφήστε τα βλαχάκια, τα ελέγχω εγώ, δεν θα κουνηθούνε καθόλου και φοβήθηκε να μην χαλάσει η συμφωνία.
Γι αυτό τον λόγο οι Μ.Ε.Π. δεν στήριξαν τις κινητοποιήσεις.
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΓΑΛΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ, ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ
ΑΥΤΟΝ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
τώρα δυστυχώς αυτό που απέμεινε είναι η θλιβερή εικόνα του παλιού καφενείου που αλλάζει αφεντικό και μαζί αλλάζει και εποχή.
συντακτική ομάδα Μ.Ε.Π.
θα επανέλθουμε στον Καλλικράτη
2 σχόλια:
πάει κι αυτόόόό και τώρα τι κάνουμε κύριοι μεπ;
Θα δούμε, θα δούμε αγαπητέ
Δημοσίευση σχολίου