Όλα ξεκίνησαν από ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που ήρθε λίγες ημέρες πρίν.
Στην αρχή δεν δώσαμε πολύ σημασία, αλλά στην συνέχεια το ψάξαμε λίγο.
Αφορούσε μια συνέντευξη του giorgakis στον δημοσιογράφο kapsis του γνωστού φασιστοειδούς συγκροτήματος με την ονομασία πάω κατά που φυσαάει ο άνεμος των συμφερόντων μου.
Τι ποιο συγκρότημα εννοούμε ρε παιδιά, το "sygkrotima lamprakis" ντεεε, μια ώρα να πάρετε μπροστά μερικές φορές μουρέ πδάκι μ΄.
το μήνυμα ξεκινούσε ως εξής:
Θεόδωρος Bρυζάκης (1819-1878),
«H Eλλάς ευγνωμονούσα» (1858),
λάδι σε μουσαμά, 215 x 157
Όποιος δεν ξέρει από πού ήρθε, πώς μπορεί να διαπιστώσει πού πάει;
Το βασικό έργο των επιδοτούμενων σύγχρονων δωσίλογων συνίσταται σε τούτο: Να σβήσουν τους ιστορικούς δρόμους του «από πού ήρθαμε» για να μη διαπιστώσουμε το «πού πάμε». Για να βαδίζουμε, δηλαδή, με τα μάτια κλειστά, ώστε να ΜΗΝ διακρίνουμε τον γκρεμό του αφανισμού μας στον οποίο μας οδηγούν οι ιεροεξεταστές της Νέας Τάξης και τα εγχώρια «τσιράκια» τους
και δεξιά υπήρχε ο πίνακας που βλέπετε.
Ανοίξαμε την πηγή, είδαμε κάτι περίεργα περί.... Εθνικοπατριωτικών μετώπων και διάφορα άλλα αντίστοιχης ορολογίας και μας ψιλοχάλασε. όμως ακουθώντας τους συνδέσμους (links λέγονται ελληνικά) η συνέχεια είχε ενδιαφέρον. Δεν ξέρουμε τι σημαίνουν όλα αυτά, ούτε βγάλαμε συμπέρασμα τι συμβαίνει. Αν θέλετε, ψάχτε το παραπάνω στους παρακάτω συνδέσμους:
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_12.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_4389.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_954.html
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4379
και αν κάπου καταλήξετε ενημερώστε και εμάς.
ο Γραμματοσυλλέκτης
Στην αρχή δεν δώσαμε πολύ σημασία, αλλά στην συνέχεια το ψάξαμε λίγο.
Αφορούσε μια συνέντευξη του giorgakis στον δημοσιογράφο kapsis του γνωστού φασιστοειδούς συγκροτήματος με την ονομασία πάω κατά που φυσαάει ο άνεμος των συμφερόντων μου.
Τι ποιο συγκρότημα εννοούμε ρε παιδιά, το "sygkrotima lamprakis" ντεεε, μια ώρα να πάρετε μπροστά μερικές φορές μουρέ πδάκι μ΄.
το μήνυμα ξεκινούσε ως εξής:
Θεόδωρος Bρυζάκης (1819-1878),
«H Eλλάς ευγνωμονούσα» (1858),
λάδι σε μουσαμά, 215 x 157
Όποιος δεν ξέρει από πού ήρθε, πώς μπορεί να διαπιστώσει πού πάει;
Το βασικό έργο των επιδοτούμενων σύγχρονων δωσίλογων συνίσταται σε τούτο: Να σβήσουν τους ιστορικούς δρόμους του «από πού ήρθαμε» για να μη διαπιστώσουμε το «πού πάμε». Για να βαδίζουμε, δηλαδή, με τα μάτια κλειστά, ώστε να ΜΗΝ διακρίνουμε τον γκρεμό του αφανισμού μας στον οποίο μας οδηγούν οι ιεροεξεταστές της Νέας Τάξης και τα εγχώρια «τσιράκια» τους
και δεξιά υπήρχε ο πίνακας που βλέπετε.
Ανοίξαμε την πηγή, είδαμε κάτι περίεργα περί.... Εθνικοπατριωτικών μετώπων και διάφορα άλλα αντίστοιχης ορολογίας και μας ψιλοχάλασε. όμως ακουθώντας τους συνδέσμους (links λέγονται ελληνικά) η συνέχεια είχε ενδιαφέρον. Δεν ξέρουμε τι σημαίνουν όλα αυτά, ούτε βγάλαμε συμπέρασμα τι συμβαίνει. Αν θέλετε, ψάχτε το παραπάνω στους παρακάτω συνδέσμους:
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_12.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_4389.html
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_954.html
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4379
και αν κάπου καταλήξετε ενημερώστε και εμάς.
ο Γραμματοσυλλέκτης
1 σχόλιο:
το τι συνέβη είναι πολύ απλό νομίζω, κάλυψε ο ανθέλλην κύριος παπανδρέου τον συγκεκριμένο πίνακα, διότι ή "ελλάς¨δεν θα ήταν ΠΟΤΕ "ευγνωμονούσα" σε αυτόν τον κύριο και στην οικογένειά παπανδρέου γενικότερα
αναγνώστης
Δημοσίευση σχολίου