Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΖΑΦΕΙΡΕΝΙΑΣ ΒΕΖΥΡΟΠΟΥΛΑΣ στο mep

Καταρχάς θα 'θελα να δηλώσω την έμπρακτη συμπαράστασή μου στο συμπολίτη Αγρινιώτη, φίλο, και συνεργάτη, Δήμαρχο. Τελευταία έγινε στόχος άδικων επιθέσεων από μερικούς επικριτές του, οι οποίοι όμως δεν έχουν το θάρρος ούτε το όνομά τους να μας πουν. Δηλώνω δημόσια και κατηγορηματικά ότι:η όποια σχέση μου με την Αμάλθεια ήταν και είναι αποκλειστικά επαγγελματική. Ως απόδειξη καταθέτω αυτή την φωτογραφία. Η ίδια συνεργασία υπάρχει και μεταξύ εμού και του Δημάρχου. Ουδέποτε ο Δήμαρχος ήρθε να μου κάνει καντάδα, οι επισκέψεις του ήταν μόνο στο γραφείο μου για αλλαγή μασέλας, δέκατη όγδοη κατά σειρά.
Στη συνεχεια ακόλουθησαν ερωτήσεις απο την συνεργάτιδα της στήλης
Γέκια: Τι θα μας πείτε για το θέμα της ρύπανσης της λιμνοθάλασσας
Ζ.Β.: Ειλικρινά χαίρομαι που μου κάνετε αυτή την ερώτηση και θα σας δηλώσω σχετικά ότι, όσον αφορά τον σύζυγο και σημερινό ιδιοκτήτη της κατσίκας του Διός Αμάλθεια, διαψεύδω κατηγορηματικά τα όποια δημοσιεύματα περί μολύνσεως της Λιμνοθάλασσας।
Γέκια: Πως θα το αποδείξετε αυτό
Ζ.Β.:Πως είναι δυνατόν ένα θεϊκό δημιούργημα να μολύνει; Εκτός αυτού, οι ρίζες μου ως αριστερή και οι αγώνες του συζύγου μου ως δεξιού ανθρωπιστή, αποδεικνύουν το αναληθές των ισχυρισμών।
Γέκια: Η παραγωγή του εργοστασίου σας είναι 100% ελληνική, έτσι ώστε να στηρίζεται και την τπορική οικονομία;
Ζ.Β.: Αυτή είναιάλλη μια ερώτηση που θέλω πραγματικά να απαντήσω. Μας κατηγορούν ότι εισάγουμε ελιές από κράτη της Λατινικής Αμερικής, της Μεσογείου και ειδικά από Αίγυπτο και τα πουλάμε ως εγχώριες Καλαμών। Το διαψεύδω ρητά.
Γέκια: Όσον αφορά τις υποχρεώσεις σας απέναντι στους εγραζομένους και τα ταμεία τους; Σας ερωτώ διότι κάποιοι κακόβουλοι, ξέρετε, διαδίδουν φήμες.
Ζ.Β.: Ειλικρινά θα σας πω ότι το etolikomep, είναι ένα ιστολόγιο που λέει τα πράγματα με το όνομά τους και δεν φοβάται να ξύσει πληγές.Και πάλι χαίρομαι ειλικρινά που δίνω αυτή την συνένετυξη και μου δίνεται η ευκαιρία να απαντήσω σε τόσο ουσιαστικά θέματα. Η απάντηση μου είναι απόλυτη και κατηγορηματική. Διαψεύδω μετά βδελυγμίας αυτούς του ψιθύρους ότι πολλοί εργαζόμενοι μας δουλεύουν χωρίς ασφάλεια. Κλείνοντας αυτή τη συνένετευξη θα ήθελα να προσθέσω τα παρακάτω. Κατανοώ ότι πολλοί δεν μπορούν να μας δουν και ζηλεύουν τα όσα έχουμε κάνει। Όσο για κάποια χρήματα που έγραψε κάποιος κύριος ότι πήραμε και δεν τα επενδύσαμε εκεί που πρέπει, του απαντάμε। Μολών λαβέ!!!»
ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
Στιγμιότυπο Α΄
Η συνέντευξη διεκόπη απότομα, διότι επενέβη ο γνωστός Τειρεσίας και στην ερώτηση, «τότε πως δικαιολογείτε ο όγκος των αγορών εγχώριων ελιών Καλαμών με τον όγκο των εξαγωγών», η Ζαφειρένια – Βεζυροπούλα, έβαλε τις γνωστές τσιρίδες με αποτέλεσμα την διακοπή του ρεύματος και την επιστροφή του κυκλώνα Κατρίνα στις ακτές των Ηνωμένων Πολιτειών (να που έκανε και κάτι καλό!).
ΠΡΟΤΡΟΠΗ Β΄
Κώστα αγόρι μου, αφού βλέπεις ότι η κοπέλα δεν τραβάει, μάζεψέ την στο σπίτι, όσο την αφήνεις ελεύθερη τόσο σε εκθέτει σε κινδύνους.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ Γ΄
Την παρατήρηση Γ΄ Κώστα μου θα στη κάνουν οι ψαράδες του Αιτωλικού. Ε φτάνει πια!!! Τόσο καιρό εσύ είχες καταδικάσει όλο το Αιτωλικό με τα χημικά λύματά σου। Μας τάισες όλους με τόσα χημικά και συντηρητικά, που φτάσαμε στο φαινόμενο να μην μπορεί να πεθάνει κανένας φυσιολογικά. Και επειδή ξέρουμε ότι οι ψαράδες λακωνίζουν στις κουβέντες τους στην Παρατήρηση Γ΄ θα κόψουν την λέξη παρατήρηση.

Η ΓΕΚΙΑ
Η συνέντευξη είναι φανταστική, αλλά ... θα μπορούσε να είναι αληθινή;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: