Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ο χρισμένος και ο άχριστος

Δύο συνδυασμοί πέρασαν όπως όλοι ξέραμε από πριν ότι θα γινόταν στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών.
Ο ένας είναι ο επίσημος (αφού έφυγε και ο μουρκούσης πια απ' την μέση) και "χρισμένος" συνδυασμός της ν.δ. που ηγείται ο πτέραρχος και από την αρχή χτυπιόταν ο άνθρωπος, ότι αυτός είναι ο "χρισμένος" του κόμματος του, σε αντίθεση με αυτά που λέγαμε εμείς, ότι ναι μεν αυτός -ο πτέραρχος δηλαδή- είναι ο χρισμένος ΑΛΛΑ ο επίσημος αγαπημένος είναι ο άχριστος νίκος.
Ο δεύτερος είναι ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ συνδυασμός του κατσουλόπανου.
Ως εκ τούτου η πρότασή μας είναι να ψηφίσουμε και να στηρίξουμε τον... ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΤΣΟΎΛΗ.

τι; τι έκανε λέει;
(ψίθυρος)..............
τι τι;
(κι άλλος ψίθυρος)..............
φωτογραφίες; και καμάρωνε κιόλας; άάάάάντε, τι μου λες
για λέγε
(ψιθυρισμού συνέχεια)......
σωωωώπα, α ώστε έτσι....
έβγαζε φωτογραφίες χθες το πρωί ο κατσούλης έξω από το εκλογικό του κέντρο στο Μεσολόγγι με τα λεχάρια βουλευτές του πασοκ;;
Ποιοι ήντουσαν από τούτα ρεμάλια;
Α, και η σοφούλα και ο μακριπιδούλης ο κοντούλης, ααααα και ο νασούλης, ε τότε ήταν ΠΟΛΥ σοβαρές προσωπικότητες, κάτσε να φτιάξω την χωρίστρα μου και να ξύσω και τα φρύδια μου
και καμαρώνανε!! τι μου λες;
και τι μας ξεκουβαλήθηκαν εδώ στα μέρη μας παραμονή εκλογών;
ααααα..
ήρθαν να στηρίξουν τον κατσούλη που είναι δικό τους παιδί και να καρπωθούν τη νίκη;
μα αυτοί δεν στήριζαν παλιά τον γιάννη τον άχριστο;
αααα, κατάλαβα ο γιάννης πάει, ο πάνος έρχεται σαν το johnie walker
αααα, μάλιστα, άφησε την πόρτα ανοιχτή ο βερελής όταν έφυγε και ήρθαν τώρα αυτοί να πιάσουν θέση;
μα καλά ο πάνος ο κατσούλης ΔΕΝ ήταν ανεξάρτητος;
τι πράγμα;;;
ποιον είπες μαλάκα ρε;;;;;;;;;;
α για σε παρακαλώ πολύ, πρόσεξε πως μου μιλάς,
α επιμένεις να μου μιλάς άσχημα
γιατί ρε, ΔΕΝ ήταν ανεξάρτητος; εγώ έτσι νόμιζα!!!!!!!!
όταν τον ρώτησα "πάνο, με ποιον κατεβαίνεις"; μου είπε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ
τι, τι είπες; ότι για μια ακόμα φορά πιάστηκα κορόιδο; αααα, ώστε με παραμύθιαζε
κατάλαβα
και γιατί βρε παιδί μου δεν με έπαιρνε ένα τηλέφωνο να μου το πει, να ξέρω και 'γω τι θα κάνω;;;
ααα, δεν ασχολείται με ανθρωπάκια σαν και του λόγου μου ο αυτοκράτωρ!!!!!!!!!

γιατί με λέει κορόιδο κύριε πάνο μας η Πύλη;
μήπως είστε πασοκ και μας το κρύβετε;
μήπως είστε ολίγον ψευτρούλης;
γιατί ψευτρούλη, υπερόπτη, κυκλωματία και πασόκο δήμαρχο είχαμε
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΆΛΛΟΝ
και επιπλέον, πως αλλοιώς να το πούμε.......
ε δε γουστάρουμε ούτε το πασοκ, ούτε και τους πασόκους, κύριε πάνο μας
κρίμα πάνο μας και είχα κάνει όνειρα για μας!!!!!




για το ρεπορτάζ από το Μεσολόγγι
η Πύλη
στην άλλη άκρη της γραμμής, ήταν ο
Τειρεσίας
όχι οι φωτογραφίες δεν είναι στα χέρια μας (ακόμα) σφραγίστηκαν στο χρηματοκιβώτιο, αλλά θα τις βρούμε,... σύντομα

Δεν υπάρχουν σχόλια: