Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Αυτήκοος μάρτυς

Περπατώντας αμέριμνος στο κεντρικό δρόμο της πόλης μας το Σάββατο το πρωί, βλέπω έναν συνδημότη μας (ΣΥΝ) να συνομιλεί εντόνως με έναν Δημοτικό σύμβουλο (ΔΣ) της παράταξης του ενδόξου και ηρωικού Δημάρχου που μας διοικεί. Γνωστός κουτσομπόλης ως είμαι, και τυφλός μάντης που πρέπει να τα ξέρω όλα, πλησίασα τεχνηέντως δίπλα τους και τάχα μου αδιάφορος έκοβα κίνηση πίσω από μια βιτρίνα. Τεντώνω το δεξί αυτί και δεν ακούω τίποτα γιατί ήσανε στα αριστερά μου. Έτσι τεντώνω το αριστερό αυτί και πιάνω τη συζήτηση από τη μέση.
(ΣΥΝ): Πάτροκλε (ας πούμε ένα όνομα τυχαία , για να μην το εκθέσουμε τον άνθρωπο) δεν πάνε καλά τα πράγματα.
(ΔΣ):Πια πράγματα ρε φίλε.
(ΣΥΝ): Στο Ισραήλ, μα τι με ρωτάς; Εδώ στη πόλη μας. Βρώμα και δυσωδία παντού, κεντρικός δρόμος parking, η ύδρευση δεν τέλειωσε ανάπτυξη μηδέν, χρέη παντού, προοπτική καμία και συ με ρωτάς πια πράγματα;
(ΔΣ):Η ύδρευση; Πάνε τα λεφτά, τέλος, έτσι θα μείνει στη μέση.
(ΣΥΝ): Γιατί;
(ΔΣ):Γιατί πάνε τα λεφτά
(ΣΥΝ):Τι γίνανε δηλαδή τα λεφτά;
(ΔΣ):Ξέρω κι εγώ. Ρώτα το φίλο σου το Δήμαρχο.
(ΣΥΝ): Και με την ευκαιρία που είπες για λεφτά, να σε ρωτήσω. Διάβασα στο internet ότι ο παλιός αντιδήμαρχος, σας άφησε λέει απόθεμα 90.000 και σεις τώρα έχετε έλλειμμα 3.000.000, είναι αλήθεια;
(ΔΣ): Α για οικονομικά δε ξέρω, μη με ρωτάς.
(ΣΥΝ): Ε, δημοτικός σύμβουλος είσαι, όλο και κάτι θα πήρε το αυτί σου για τα οικονομικά
(ΔΣ): Λοιπόν αυτό που ξέρω είναι ότι είχαμε χρέη σε προμηθευτές 650.000€, 400.000€ παλιά και 250.000€ καινούργια. Πήραμε δάνειο 420.000€ για να πληρώσουμε τα παλιά. Τελικά δεν πληρώθηκαν τα χρέη, και χρωστάμε 800.000€ σε προμηθευτές και το δάνειο. Τώρα αν τα έχουν φτάσει 3.000.000€ τι να σου πω δεν ξέρω, δεν μας λένε. Είναι λαμόγια.
(ΣΥΝ): Δε μου λες ρε φίλε, στο Δημοτικό συμβούλιο τι παίχτηκε; Γιατί ξανά μανά τα ίδια πρόσωπα;
(ΔΣ): Γιατί είναι ψεύτης και γιατί ο μόνος που ουσιαστικά αντέδρασε ήμουν εγώ. Όλοι οι άλλοι με διάφορους τρόπους και εκβιασμούς έκαναν αυτό που ήθελε αυτός.
(ΣΥΝ): Ποιος δηλαδή
(ΔΣ): Τι ποιος, ο Δήμαρχος
(ΣΥΝ): Ναι ε; δηλαδή ήταν καθαρά δικιά του απόφαση.
(ΔΣ): Φυσικά και έβαλε και το άλλο το αρχιλαμόγιο τον καινούργιο αντιδήμαρχο (ειρωνικά) να επεμβαίνει και να απειλεί.
(ΣΥΝ): Καλά, ο Δήμαρχος δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι η πόλη βράζει, ο κόσμος τον βρίζει όλη μέρα;
(ΔΣ): Γιατί, βγήκανε ποτέ στο δρόμο να ακούσουν τον κόσμο; Όλη μέρα στο γραφείο και μετά γεια σας. Βγήκε ποτέ αυτή η κυρία στο δρόμο. Άφησε μια δραχμή σε ένα μαγαζί στη πόλη; Όχι, στολίζεται και έρχεται στις παρελάσεις μόνο. Μόνο εγώ είμαι στο δρόμο και ακούω τα σχολιανά μου κάθε μέρα για αυτούς τους μαλάκες. Πολύ κακώς που έμπλεξα μαζί τους. Έχω μετανιώσει.
(ΣΥΝ): Καλά, διάβασα στο internet για τον Δήμαρχο ότι θα ξανά είναι λέει υποψήφιος στις επόμενες εκλογές.
(ΔΣ): Ναι, και θα πάρει να του πεις
Από εδώ και μετά δεν άκουσα τι είπε, και δεν θέλω να σας γελάσω μάντης άνθρωπος, αλλά είδα ότι κούνησε και τα δύο του χέρια από πάνω προς τα κάτω και έδειξε κάτι κάτω απ’ την κοιλιά του.
Στο σημείο αυτό χτύπησε το τηλέφωνο του συνδημότη μας και ο δημοτικός σύμβουλος βρήκε την ευκαιρία και απομακρύνθηκε.

Σας μετέφερα τη συζήτηση όπως την άκουσα, χωρίς καμία υπερβολή και τα συμπεράσματα δικά σας!
Τειρεσίας

Μετά από απαίτηση του κοινού, δημοσιεύω στο συγκεκριμένο άρθρο και μία φωτογραφία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: