Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟ mep

Θα θελα να δηλώσω υπεύθυνα και παίρνω όρκο στη τιμή μου ότι, η στάση μου απέναντι στο πρόβλημα της μόλυνσης της λιμνοθάλασσας είναι υπεύθυνη και σταθερή όλα αυτά τα χρόνια. Ως κάτοικος Αγρινίου ουδέποτε χρησιμοποίησα τουαλέτα στο τόπο σας, ακόμη και όταν βρίσκομαι εν ώρα εργασίας. Σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη τα μαζεύω σε μπικιόνι ή μπουκάλι ανάλογα με το είδος. Εκτός αυτού, ως μικρό και όμορφο παιδί που είμαι, τα κακάκια μου είναι άοσμα και αμόλυντα. Καταθέτω ως αποδεικτό στοιχείο στιγμιότυπο όπου δείχνει την αγωνιώδη προσπάθειά μου να τα καταφέρω. Προκαλώ τον όποιον κακόβουλο, να πλησιάσει τη οθόνη και να μυρίσει. Οι επικριτές μας χρησιμοποιούν μέσα και μεθόδους ώστε να μας κατηγορήσουν, τους απαντάμε με αυτό το οπτικό ντοκουμέντο.

Όσο για τη σχέση μου με τον Δία και την κατσίκα του την Αμάλθεια ουδέποτε και τίποτα δεν μας συνδέει, ορισμένοι ίσως μπέρδεψαν το κέρατο της με το έργο που έχω επιτελέσει όλα αυτά τα χρόνια. Δηλώνω κατηγορηματικά ότι είμαι χριστιανός ορθόδοξος και γι αυτό επιζητώ πάντα στις εκλογές την βοήθειά των χριστιανικών οργανώσεων, σε αντίθεση με τους πολιτικούς μας αντιπάλους, οι οποίοι έχουν ως σύνθημά τους το πότε Βούδας πότε Κούδας πότε Ιησούς και Ιούδας. Όταν από μόνοι τους μπερδεύονται, τι περιμένουν να τους ξεμπερδέψουμε εμείς;

Τώρα αν το ψυχοπαίδι μου η Βεζυροπούλα έχει καμιά σχέση με την Αμάλθεια αυτό δεν το ξέρω και καλώ όποιον γνωρίζει κάτι να βγει δημόσια και να το καταγγείλει.

Υπόσχομαι ότι η ανταμοιβή του θα είναι πλουσιοπάροχη, θα του εμφυτεύσω το κέρας της Αμάλθειας σε σημείο όπου θα του διασφαλίζει την ηδονή και την ευημερία για πάντα.

Αυτά δήλωσε ο Δήμαρχος στην συνεργάτιδα ΓΕΚΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: