Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

21.000 ευρώ για πυροπροστασία

Ντριιιιν, Χτυπάει το τηλεφωνό μου
Το σηκώνω
_Ναιιιιι
Ήταν η Γλύνα, αλλά έκανα ότι δεν τη γνώρισα, γιατί έτσι εκνευρίζεται
_Έλα μμμμμαρή, (δεν σας έχω πει, ότι η Γλύνα, όταν είναι εκνευρισμένη κ...κκκκεκεδίζει) ττττο ξέρεις όόόόότι αυτοί οι θεομμμμμμπαίχτες..........
_ Ώπα, ώπα, λέω, καταρχήν ποιά είσαι, δεύτερον δεν μου είπες καλησπέρα, τρίτον ποιοί είναι οι θεομπαίχτες
_Μμμμωρή κκακακακαρακάξα, ααααφού ββββλέπεις ότι είμαι συσυσυσυγχυσμένη, γιατί θες να με συσυσυσυσυγχύσεις πππερισσότερο;
_Γιατί μου αρέσει όταν εκνευρίζεσαι απαντάω
_Θες να ααααακούσεις; μου λέει, και έχει φτάσει στα πρόθυρα ντουβρουτζά
_Για τους θεομπαίχτες; την ρωτάω
_Γγγγγι αυτούς, μου απαντάει
_Λέγε, της λέω, αλλά πρώτα θα μου πεις καλησπέρα
_Εεεεε ααααααει στο διιιιιιάολο, μου λέει και μου το κλείνει
Δεν άντεξε όμως η βλαχάρα η κουτσομπόλα και σε δύο λεπτά και είκοσι δύο δευτερόλεπτα ξαναπήρε
_Καλησπέρα καρακαξούλα, μου λέει, η Γλύνα είμαι
_Καλώς την φιλενάδα, της λέω, τι κάνεις
_Ττττο ξεξεξεξερεις (αρχίζει να κεκεκεδίζει, σημάδι ότι αρχίζει να εκενευρίζεται πάλι και δεν θα βγάλουμε άκρη) οπότε παίρνω την κατάσταση στα χέρια μου
_Θέλεις να μου πεις κάτι που έμαθες για αυτούς τους θεομπαίχτες; την ρωτάω
_Ννννναι, μου λέει, που το κατάλαβες;
_Γαι λέγε, της λέω
_Εισπράτουν 21.000 ευρώ τον χρόνο για ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, τι τα κκκκκάνουν;;;;;
Είδες κανένα σχετικό έργο δεν στον Δήμο μας, Ξέρεις εεεεσύ κκκκάτι;
Τώρα πάω να τον πάθω εγώ τον ντουβρουτζά
_Που το ξέρεις, την ρωτάω
_Εεεεδώ, (πατήστε στην αναζήτηση, ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ και επιλέξτε την πρώτη ανάρτηση) μου απαντάει, εκτός και εάν συμβαίνει και εγώ δεν το έχω πάρει χαμπάρι, οπότε στο μεγάλο κτήριο της πλατείας θα υπάρχουν τα σχετικά έγγραφα που θα αποδεικνύουν ότι γίνονται τα σχετικά προβλεπόμενα για την πυροπροστασία, δηλαδή καθαρίζονται οι αντιπυρικές ζώνες και γίνονται καινούριες, υπάρχει πρόβλεψη πυρκαιάς και φύλαξη της παράνομης χωματερής στην Αγία Παρασκευή που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες εντελώς τυχαία ανάβει και μια φωτίτσα (ποιος ξέρει τι εξαφανίζει κάθε χρόνο) ΑΛΛΑ εάν ΔΕΝ υπάρχουν τέτοια έγγραφα, ΤΌΤΕ ΣΕ ΡΩΤΆΩ, σε ποιες βαθιές τσέπες καταλήγουν 21.000 ευρώ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ή να δεν σου αρέσει η ερώτησή μου τότε την θέτω αλλιώς
Αφού δεν διατίθενται για την πυροπροστασία τα χρήματα αυτά, διατίθενται κάπου αλλού για το γενικό συμφέρον; (αυτά όλα τα είπε με μια ανάσα, για αυτό και δεν κεκέδισε καθόλου)
_Κκκκκλείσε τις λέω και έχω αρχίσει να κεκεδίζω και εγώ τώρα
Συγκαλώ συνέλευση συντακτών και αναθέτω μυστική αποστολή στον Τειρεσία (που ως γνωστόν είναι τυφλός και δεν τον βλέπουν οι άλλοι) και φυσικά στον paparazzi, για να έχουμε φωτογραφίες ντοκουμέντα.
Το αποτέλεσμα της έρευνάς μας, ΔΥΣΤΥΧΩΣ διαψεύδει την Γλύνα
Τα χρήματα της ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, πηγαίνουν ακριβώς σε αυτό τον σκοπό.
Οι συγκολιστκές φωτογραφίες μας το επιβεβαιώνουν πεντακάθαρα
Τα χρήματα πηγαίνουν στην ΣΚΛΗΡΗ εκπαίδευση των αρχόντων μας, για να είναι έτοιμοι να σβήσουν την φωτιά που θα πάρει ο πόπός τους σε λίγες ημέρες που θα αρχίσουν πάλι να μας μοστράρουν σαν υποψήφιοι για τον ενιαίο Δήμο Μεσολογγίου.\

στην φωτό 1. στην κορυφή της ανάρτησης, ο μικρός πυροσβέστης νικολάκις, εκπαιδεύεται στην "διάσωση από πατίνι"

στην φωτό 2. ανάπαυλα από την σκληρή εκπαίδευση, ή στα τέτοια μου κι αν καίγεται το Αιτωλικό, εμείς να΄μαστε καλά.


εδώ στην φωτό 3. εκπαίδευση στο "μπουγέλο από πάγκο", ο φραγκούλης είναι θυμωμένος επειδή δεν του δίνει την μάνικα ο νικολάκις για να εκπαιδευτεί κι αυτός


στην φωτό 4. πάλι ανάπαυλα από την σκληρή εκπαίδευση


στην φωτό 5. μετά το τέλος της εκπαίδευσης, έγιναν καλλιστεία και τι χαρά μας, ο νικολάκις μας, κέρδισε τον τίτλο του sexy fireman of the year. Ouaou





(η αλήθεια είναι ότι το φετινό ποσό είναι ολίγον μειωμένο και είναι 17.000 ευρώ) αλλά και αυτά δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό)

τι γίνονται αυτά τα χρήματα;

ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΏΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ή ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ;

Να περιμένουμε άραγε απάντηση;
Εμείς φύσει αισιόδοξοι, θα περιμένουμε
Και επειδή λένε κάτι βλακείες στον κόσμο, ότι προσπαθούν να απαντήσουν και είναι κλειδωμένο λέει το blog και γι αυτό δεν μπορούνε, καλούμε τον οποιοδήποτε έστειλε ποτέ σχόλιο και ΔΕΝ δημοσιεύτηκε, να το γράψει στο chat και την ανάρτηση για την οποία προοριζόταν.



Καρακάξα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Την προυγούμενη φορά τα χρήματα αυτά ήταν στο χρηματοκιβώτιο που εκλάπη.Φέτος μπορεί να τα έδωσαν σε κανα μπάτσο να τα φυλάει...