Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2024

Τέμπη-Δύο μυστηριώδεις εκρήξεις! Ο διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ (νεκρός σε περίεργο τροχαίο) μιλάει για ανεξήγητο κόψιμο των καλωδίων στον Σταθμό Παλαιοφαρσάλου. Εκρηκτική ύλη στις αποσκευές της αμαξοστοιχίας διαπιστώνει ο Κώστας Σαμαράς





Πόσα ακόμη δεν γνωρίζουμε για το σκοτεινό συμβάν της 28ης Φεβρουαρίου 2023;

«Να έχει σταματήσει το τρένο, να στέκεται και να πέσει η γραμμή; Δεν έχει ξανασυμβεί»

Mε αυτό τον τρόπο στην διάρκεια της κατάθεσής του σχολίαζε την κοπή των καλωδίων (ως αποτέλεσμα έκρηξης σύμφωνα με τα πρώτα ρεπορτάζ) στον Σταθμό Παλαιοφάρσαλος ο νεκρός πλέον Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Χρυσάγης.

Το μυστηριώδες κόψιμο ηλεκτροφόρων καλωδίων 25.000 volt το απόγευμα της 28ης Φεβρουαρίου 2023 και ενώ στο τρένο είναι σταματημένο είναι κάτι πρωτοφανές.

-Δεν είχε ξανασυμβεί!

Ένα σχεδόν μήνα μετά στη διάρκεια τροχαίου στην Αθηνών-Σουνίου ο Χρυσάγης θα έπεφτε νεκρός.

...

Στο σημείο αυτό μια ενδαφέρουσα μαρτυρία θα έβλεπε το φως της δημοσιότητας στον ιστότοπο karditsastakra.com.

Κωνσταντίνος Χρυσάγης> Ένα μαύρο αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια ακολουθούσε τον μοτοσικλετιστή Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ στο Σούνιο. Εκείνος ανήσυχος γυρνούσε διαρκώς πίσω το κεφάλι του…”

Ένα e-mail με μαρτυρία ενός Καρδιτσιώτη που ζει χρόνια στην Αθήνα και έχει εξοχικό στο Λαγονήσι δέχτηκε η σελίδα karditsastakra.com.

Το e-mail αφορά τον περίεργο θάνατο του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Χρυσάκη.

Ο Δημήτρης Α ήταν αυτόπτης μάρτυρας του τραγικού δυστυχήματος αφού όπως αναφέρει βρισκόταν τρία αυτοκίνητα πιο πίσω από το συμβάν.

Στην μαρτυρία του τονίζει παρατήρησε ένα μαύρο αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια να ακολουθεί τον Κωνσταντίνο Χρυσάγη τον ακολουθεί τη μοτοσικλέτα του διευθυντή του ΟΣΕ.

Όπως θα δείτε στο σχετικό video που δόθηκε στη δημοσιότητα πράγματι ένα μαύρο αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια ακολουθεί τον μοτοσικλετιστή.

Τώρα εάν πρόκειται για τυχαία παρουσία-σύμπτωση ή σκόπιμη ενέργεια μένει να διερευνηθεί.

Όπως αναφέρει ο μάρτυρας είδε τον άτυχο άνδρα (Χρυσάγης) να γυρίζει πολλές φορές το κεφάλι και να κοιτάζει προς τα πίσω πράγμα που του έκανε εντύπωση.

Ακολουθεί το email που έστειλε στον ιστότοπο karditsastakra.com>

“Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για τη σελίδα σας.

Σας έστειλα το παρόν e-mail γιατί ήμουνα αυτόπτης μάρτυρας του τραγικού δυστυχήματος του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ.

Διαμένω στην Αθήνα εδώ και πολλά χρόνια αλλά η καταγωγή μου είναι από Καρδίτσα. Έχω το πατρικό μου το οποίο βρίσκεται σε χωριό της

Καρδίτσας και κατεβαίνω μία φορά το χρόνο με σκοπό να κάνω συντήρηση.

Για το εν λόγω περιστατικό βρισκόμουνα στην ίδια κατεύθυνση με τον άτυχο άνδρα πίσω από τρία αυτοκίνητα.

Έχω χτίσει εξοχικό στο Λαγονήσι εδώ και πέντε χρόνια και το επισκέπτομαι τακτικά αφού με βοηθάει να χαλαρώνω από τους έντονους ρυθμούς της εργασίας μου.

Επειδή μου αρέσει πολύ η διαδρομή γενικά δεν κοιτάω μόνο τα προπορευόμενα οχήματα αλλά κατά μήκος της διαδρομής.

Το μάτι μου έπεσε στην μηχανή χωρίς να γνωρίζω για ποιον άνθρωπο πρόκειται και μου έκανε εντύπωση ότι από πίσω σε απόσταση ελάχιστων μέτρων τον ακολουθούσε ένα μαύρο αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια.

Πινακίδες δεν πρόσεξα γιατί από το σημείο που βρισκόμουν δεν θα μπορούσα να αντιληφθώ κάτι τέτοιο.

Μου έκανε εντύπωση ότι ο αναβάτης της μηχανής γυρνούσε και κοιτούσε πολλές φορές πίσω στο αυτοκίνητο που τον ακολουθούσε χωρίς να υπάρχει λόγος αφού δεν έδειχνε κάποια πρόθεση να προσπεράσει ώστε να χρειαστεί να κάνει στην άκρη μου.

Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι προχωρούσε και γυρνούσε συνεχώς το κεφάλι προς τα πίσω.

Αν δεν φορούσε το κράνος θα μπορούσα να δω τις εκφράσεις του προσώπου του.

Μετά από πέντε λεπτά άκουσα ένα δυνατό θόρυβο σαν μία τεράστια έκρηξη και είδα τον αναβάτη να εκσφενδονίζεται πολλά μέτρα μακριά από τη μηχανή.

Εκείνη την ώρα δεν κατάλαβα τι έγινε είχα πάθει σαν σοκ με το θέαμα.

Αργότερα σταμάτησα και είδα το άσπρο βανάκι και ότι υπήρχε ένας άνθρωπος που ψυχορραγούσε.

Δεν μπόρεσα να αντέξω το θέαμα και αποχώρησα γρήγορα γιατί έχω περάσει και καρδιακό επεισόδιο.

Επίσης ήθελα να τονίσω ότι το μαύρο αυτοκίνητο που είχα δει δεν σταμάτησε όταν έγινε το δυστύχημα ούτε το παρατήρησα κάπου εκεί τριγύρω.

Αυτό ήθελα να καταθέσω στη σελίδα σας και ιδιαίτερα για το μαύρο αυτοκίνητο που έδειχνε να τον ακολουθεί συνεχώς από πίσω.

Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια”. 

 

Στο παραπάνω video εμφανίζεται πράγματι ένα αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια πίσω από τον μοτοσικλετιστή.

Αυτό που συνέβη στον Σταθμό Παλαιόφαρσαλο και συγκεκριμένα το μυστηριώδες κόψιμο των ηλεκτροφόρων καλωδίων, με την αμαξοστοιχία  σταματημένη, θα ήταν καταλυτικό για μια ενδιαφέρουσα και δυστοπική αλληλουχία γεγονότων που θα ακολουθούσε.

Στο Παλαιοφάρσαλο υπήρξε το μεσημέρι βραχυκύκλωμα και μετά ρήξη του αγωγού της εναέριας γραμμής επαφής. «Να έχει σταματήσει το τρένο, να στέκεται και να πέσει η γραμμή; Δεν έχει ξανασυμβεί» είπε ο Κ. Χρυσάγης και συμπληρώνει ότι «το είδαν οι Ρυθμιστές Έλξης από τη Θεσσαλονίκη, που επιτηρούν τα ηλεκτρικά φορτία.

Ο συρμός εκκενώθηκε και πήγε με μηχανές diesel μέχρι τη Λάρισα και μετά συνέχισε για Θεσσαλονίκη.»

Κι εάν αυτή η κατάθεση του νεκρού πλέον διευθυντή κυκλοφορίας του ΟΣΕ έρχεται να προσθέσει νέα ερωτηματικά στο σκοτεινό συμβάν της 28ης Φεβρουαρίου 2023 η ανάλυση του Κώστα Σαμαρά ή Πεταλούδα ο οποίος κάνει λόγο για εκρηκτική ύλη που βρισκόταν στις αποσκευές της αμαξοστοιχίας Intercity 62!

Γράφει ο Κώστας Σαμαράς>

Ταυτόχρονα πυροδοτήθηκε άγνωστης ταυτότητας και ποσότητας εύφλεκτο – εκρηκτικό υλικό που κατά την άποψή μου βρισκόταν στον χώρο αποσκευών του βαγονιού της πρώτης θέσης του επιβατηγού τρένου, το οποίο δημιούργησε και το τεράστιο μανιτάρι φωτιάς των περίπου 135 μέτρων διαμέτρου και κατέστρεψε ότι είχε μείνει από τα πρώτα βαγόνια των δυο τρένων!

Οπότε το μήκος της διαμέτρου της έκρηξης στο μέγεθος που θα τη βλέπαμε από το επίπεδο του εδάφους του παρκινγκ στο κάδρο – οθόνη που σχηματίζουν οι δυο φανοστάτες προεκτεινόμενο στο επίπεδο προβολής που περνά από το σημείο της έκρηξης θα είναι το μήκος των πέντε μέτρων κατά 27 περίπου φορές μεγαλύτερο, δηλαδή μιλάμε περίπου για 135 μέτρα διάμετρο, σχεδόν όσο ενάμιση γήπεδο ποδοσφαίρου!

Άρα εδώ μιλάμε πλέον εδώ για τεράστια έκρηξη, η οποία επέφερε το θάνατο σίγουρα στα περισσότερα από τα άτυχα θύματα αυτού του συγκλονιστικού γεγονότος, η δε γενεσιουργός της αιτία θα πρέπει να διερευνηθεί και να διαλευκανθεί πάση θυσία!

Ας ξεκινήσουμε την παράθεση των γεγονότων με την αποκαλυπτική κατάθεση του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Κωνσταντίνου Χρυσάγη την οποία απεκάλυψε η ΕΣΤΙΑ και η οποία δημοσιεύθηκε στο Newsbrake.gr με την υπογραφή της Μαρίας Δεληθανάση.

Φως στα αίτια της τραγωδίας ρίχνει η κατάθεση του αδικοχαμένου Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ. «Επιτρέπαμε στα τρένα να «τρέχουν» με 160 χλμ. χωρίς σηματοδότηση, για να προσελκύουμε σιδηροδρομικές επιχειρήσεις να κάνουν αιτήσεις για δρομολόγια», είπε μεταξύ άλλων στην κατάθεσή του. Η μοιραία «62» έφθασε στη Λάρισα από την κάθοδο. Ο σταθμός της Λάρισας ήταν Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας, αλλά δεν ήλεγχε τον σταθμό! Δούλευε μόνον με σταθμάρχη, χωρίς τηλεδιοίκηση.

Το επιτρόχιο GSMR δεν δούλευε. Αν λειτουργούσε το ECTS, θα είχε ακινητοποιήσει το τρένο».

Η κατάθεση αποτελεί απεικόνιση της διαχρονικής ολιγωρίας στον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων, για τον οποίον διατέθηκαν στη Μεταπολίτευση ‒από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους‒ 20 δισεκατομμύρια ευρώ! Χρήματα που τελικά οδήγησαν σε έναν σιδηρόδρομο με συνθήκες «δεκαετίας 1960», τότε που όλα γίνονταν «χειροκίνητα».

Κι όμως, μόνον ένα σοβαρό δυστύχημα στον Δοξαρά το 1972 είχε συμβεί και αυτό σε μονή γραμμή, δηλαδή από την ίδια γραμμή γινόταν η άνοδος και η κάθοδος των τρένων, ενώ ὅ,τι συνέβη στα Τέμπη είναι ένα πρωτοφανές δυστύχημα σε διπλή γραμμή, δηλαδή σε ξεχωριστές γραμμές για άνοδο και κάθοδο τρένων.

 Τα συστήματα, για τα οποία έχουν υπογραφεί συμβάσεις από τη δεκαετία 2000, δεν λειτουργούν. Στην κατάθεση του Κ. Χρυσάγη σκιαγραφείται όλη η καταδικαστέα και εγκληματική ελαφρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται στη χώρα μας το θέμα της ασφάλειας των σιδηροδρόμων. Μιλάμε για νέα, εξαιρετικά συστήματα ασφαλείας, που υπάρχουν σε όλον τον κόσμο, για τα οποία έχουν πληρωθεί δυσθεώρητα ποσά στη χώρα μας και τα οποία δεν λειτουργούν!

Στην πραγματικότητα, το ενιαίο σύστημα ασφάλειας, που θα αποσοβούσε το δυστύχημα, δεν υπάρχει στον ελληνικό σιδηρόδρομο! Tό GSMR (Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών για Σιδηροδρόμους), ουσιαστικά το σύστημα άμεσης επικοινωνίας σταθμαρχών και μηχανοδηγών, δεν δουλεύει!

Όπως είπε ο Κ. Χρυσάγης στην κατάθεσή του:

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου κάνοντας κλικ ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια: