Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

ΠΑΝΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ

Κι άλλο ηλεκτονικό μήνυμα στα εισερχόμενα μας. Βαστάτε παιδιά γιατί έπεσε πολύ δουλειά, και δεν τα προλαβαίνω.
Το μήνυμα
Ένα πολύ καλό ερωτηματολόγιο, που απευθύνετε προς το κ. Κοτσάφτη, εκδότη της εφημερίδας "τα νέα του Αιτωλικού" δημοσίευσε το etolikonews. Δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα, ή τουλάχιστον δεν έχω αποδείξεις, αλλά στο τελευταίο ερώτημα της λίστας, αυτό για την επί χούντας έκδοση εφημερίδας, σας γνωρίζω ότι ισχύει απολύτως, η εφημερίδα είχε τίτλο ΠΑΝΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, και τα κυρίως θέματα της ήταν.... η προβολή της χούντας, οι επισκέψεις των δικτατόρων στο νομό κλπ. Μην βιαστεί να με διαψεύσει ο κ. Κοτσάφτης, διότι έχω αντίγραφο (το νούμερο 1 και το φύλλο νούμερο 2), που φαίνεται το όνομα της εφημερίδας, ο εκδότης και η θεματολογία, αφού το φύλλο είναι ολόκληρο.
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά που θα (αν)δημοσιεύσετε την επιστολή μου.
Σας παρακαλώ εκ μέρους μερίδας ανθρώπων της ηλικίας μου,(60+, που μόλις ανακαλύψαμε αυτή την μορφή επικοινωνίας) συνεχίστε να τα λέτε.
Επιτέλους κάποιος μιλάει.

Χωρίς σχόλιο από εμάς.


Ο Γραμματοσυλλέκτης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έχω μια ωραία ιδέα να σκαναριστούν τα δυο φύλλα και να αναρτηθούν στο blog

ΜΑΥΡΗ ΜΟΥΝΤΖΑ