Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ

Μέρες εκλογών πλησιάζουν και θα αρχίσουν οι διάφοροι υποψήφιοι και οι παρατρεχάμενοι τους, να κάνουν δήθεν μου προεκλογικό αγώνα, για να τους ψηφίσουμε, να γίνουν βουλευτές και να σωθούνε συγγνώμη να μας σώσουν ήθελα να πω. Με την ευκαιρία λοιπόν αυτή θα σας πω ένα ανεκδοτάκι που το ψάρεψα λίγες μέρες πριν στο διαδίκτυο........
ΟΙ ΚΟΥΡΑΔΕΣ
Όταν ο καλός θεούλης έφτιαξε τον άνθρωπο, τα όργανα του έκαναν εκλογές για να διαλέξουν ποιος θα είναι αρχηγός, ποιος θα διοικεί αυτό το σώμα.
Άρχισαν τους προεκλογικούς λόγους και εξέθεταν τα επιχειρήματα τους.
Ο εγκέφαλος πρώτος είπε: ΕΓΩ θα είμαι ο αρχηγός, γιατί από εμένα ξεκινάνε όλα, εγώ δίνω τις εντολές για τα πάντα.
Η καρδιά είπε: Τι μας λέει ρε παιδιά ο εγκέφαλος, αν εγώ δεν λειτουργήσω χαιρέτα μας τον πλάτανο. Άρα; ΕΓΩ θα είμαι ο αρχηγός.
Το νεφρό απάντησε: Και οι δύο προηγούμενοι λένε παπαριές, αν δεν καθαρίσω εγώ το αίμα, πάνε καλιά τους και οι δύο. Επομένως ο αρχηγός θα είμαι ΕΓΩ!
Ο πνεύμονας αφού τους άφησε να μιλήσουν παίρνει θέση και λέει: Και οι τρείς είστε για τα πανηγύρια. Αν εγώ δεν ανασάνω χτυπηθείτε εσείς όσο θέλετε, πάτε για τα θυμαράκια.
Αντίστοιχες απόψεις είχαν όλα τα όργανα που μίλησαν, η ουροδόχος κύστη, το μάτι το πάγκρεας κλπ.
Μεσούσης λοιπόν της σκληρής προεκλογικής περιόδου και ενώ δεν μπορούσε να επικρατήσει κανείς ούτε στο δεύτερο, ούτε και στο τρίτο γύρο, ακούστηκε μια φωνούλα να λέει: Νομίζω ότι πρέπει ΕΓΩ να γίνω αρχηγός, ήταν η ΚΟΥΡΑΔΑ!!!
Έγινε το γέλιο της αρκούδας. Τι κοροϊδία, τι ειρωνεία, ο κακός χαμός και τα όργανα επέστρεψαν στο προεκλογικό τους αγώνα.
Πέρασε μία ημέρα μετά το γεγονός και η κουράδα πείσμωσε και δεν βγήκε. Πέρασε δεύτερη, τρίτη μία εβδομάδα η κουράδα εκεί πετρωμένη. Σταμάτησαν τα πάντα, όλα αποσυντονίστηκαν, πόνος, φούσκωμα, ξέρετε πως είναι αν κάνεις τρεις μέρες να χέσεις, φανταστείτε δέκα που έκανε η κουράδα της ιστορίας μας.
Σήμανε συναγερμός, σταμάτησε ο προεκλογικός αγώνας και τα όργανα έκαναν έκτακτη σύσκεψη για να δούνε πως θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Κάλεσαν τη κουράδα και τη ρώτησαν τι θέλει για να ξεπεισμώσει και να βγεί.
Και η κουράδα απάντησε: ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ.
Από τότε, κανένα από τα σοβαρά όργανα δεν ανακατεύτηκε ξανά με τις εκλογές και αποφάσισαν να κυβερνούν για πάντα οι ΚΟΥΡΑΔΕΣ.




Προσέξτε τό ψήφο σας.
Θα σας το θυμίσω σε ένα χρόνο, που θα έχουμε ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

Κασσάνδρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: