Μέχρι και ο Άδωνις παραδέχθηκε ότι το έλλειμμα του 2009 ήταν 10% αλλά η ΕΛΣΤΑΤ του Γεωργίου το έφτασε στο 15,7% !!!
Έπεσε και ο τελευταίος υπερασπιστής της "σοσιαλιστικής" διακυβέρνησης!
Η εξεταστική θα έχει...
τεράστιο ενδιαφέρον!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...
http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/2015/02/10-157.html
Σαμαράς: Η αποκατάσταση των δανειοληπτών πρέπει να αφορά όλους
-
Η σημερινή νομοθετική πρωτοβουλία για τους δανειολήπτες δικαιώνει την προ
ημερών παρέμβασή μου, για την ανάγκη της άμεσης εφαρμογής των αποφάσεων της
δικ...
Πριν από 39 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου