Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

ΝΤΑΜΑΡΙΟΥ ΚΑΡΒΕΛΗ ΝΕΩΤΕΡΑ

Ευτυχώς που όταν ήμουν μικρή με τάιζε η μαμά μου με το ζόρι μουρουνέλαιο. Σήμερα στην ηλικία μου μπορώ να δω τις ευεργετικές συνέπιες που είχε στην μνήμη μου εκείνο το σκεύασμα. Δεν ξεχνάω τίποτα, και όχι μόνο αυτό, βοηθάω και τους άλλους να θυμούνται.
Νταμαριού Καρβέλη νεώτερα λοιπόν, με τρείς ωραίες φωτογραφίες της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ιδιωτικής χωματερής του δημοτικού συμβούλου μας, τραβηγμένες την ίδια εποχή (της φωτιάς) με τις προηγούμενες. Τα λάστιχα σε πρωταγωνιστικό ρόλο, προσπαθούν να κρυφτούν κάτω από τα απόβλητα της γυψοποιίας. Τα λάστιχα αυτά θυμηθείτε (εδώ) από πού είχαν έλθει και τι προσπάθησαν να κάνουν.
Και εγώ τώρα ρωτάω,....


Μπορώ εγώ η απλή και άνευ αξιώματος δημότισσα να ιδρύσω μια ΠΑΡΑΝΟΜΗ ιδιωτική χωματερή και να δηλητηριάζω το περιβάλλον όπου μου γουστάρει; π.χ. στην αυλή του γείτονα γιατί δεν γουστάρω τα μούτρα του, ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ. Γιατί όχι όμως; Διότι είμαι μια απλή ταπεινή και άθλια δημότισσα, ως εκ τούτου δεν έχω τα ίδια δικαιώματα που έχουν οι άρχοντές μου. Και ξαναρωτάω τώρα εγώ (ξέρω μερικές φορές το παρακάνω με τις ερωτήσεις και γίνομαι λίγο εκνευριστική με αυτή μου την επιμονή, μου το λένε και οι φίλες μου) η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ιδιωτική χωματερή είναι κάποιο δικαίωμα που έχουν οι δημοτικοί σύμβουλοι, όπως δηλαδή οι βουλευτές παίρνουν τσάμπα αυτοκίνητο, οι δημοτικοί σύμβουλοι παίρνουν τσάμπα ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΙΔΙΩΤΙΚΉ ΧΩΜΑΤΕΡΉ;
Να περιμένουμε απάντηση κύριε καρβέλη; κύριε σταράμο; άλλος κανείς; Αυτός ο άνθρωπος είναι εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος του δήμου μας. Μπράβο μας, ο δε δεύτερος ήταν υποψήφιος δήμαρχος. Ακόμα πιο μπράβο μας. Το θέμα είναι ήδη στον εισαγγελέα και ξέρουμε ότι έχει ξεκινήσει να ανηφορίζει προς τον Αγ. Ηλία, έδρα της γυψοποιίας. Να δείτε που θα ψάχνουμε για δήμαρχο τις επόμενες εκλογές, και δεν θα βρίσκουμε.
Και εσύ αγαπητέ φίλε που μας είχε κατηγορήσει για εμπάθεια προς το πρόσωπο του καρβέλη την προηγούμενη φορά, θέλω να μου πεις, βλέπεις εμπάθεια σε αυτές τις φωτογραφίες ή την αλήθεια;









Καρακάξα

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι όμως εγω που μίλησα για εμπάθεια την προηγουμενη φορα λεω το ιδιο και τωρα. Γιατι; Γιατι η πρωτη φωτογραφια ειναι απο νταμαρι με τα μηχανηματα και με τα ολα του. οι αλλες δυο γιατι ειναι απο το νταμαρι του Καρβελη και οχι απο ενα οποιδηποτε μερος στην Ελλαδα. Πως συνδεονται με τον Καρβέλη; Δεν δείχνουν τοπιο, παρα μονο μια χωματερη που μπορει να βρισκετε οπουδηποτε.
Αντε λοιπον ναξεχασουμε την καταντια του δημου και να ασχολουμαστε με αμφιβολες χωματερες...

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου φίλε, δεν έχεις παρά να περάσεις μόνος σου από το σημείο και θα διαπιστώσεις με τα ματάκια σου την πραγματικότητα. Τα παρανόμως πεταγμένα εκεί λάστιχα σε περιμένουν να τα καμαρώσεις. Δεν ξεχνάμε την κατάτάντια του Δήμου μας αλλά δυστυχώς οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι ευθύνονται για αυτή την κατάντια.
Καρακάξα

Ανώνυμος είπε...

Για να καταλάβω ρε κουλτουριάρη χυπη του 60, το "παρανόμως" που στειρίζεται;
Τον εχεις δει ενα ιδιορυθμο μουσάτοπου κυκλοφορεί; Ξέρεις ποιόν λεω αυτον με την ανακύκλωση. Που κρίβεται όπως μπορε΄να κρίβεται και πίσω απο το γελοίο ψευδόνυμο. Κάνε γνωστό στον κοσμο ότι αυτός είναι ερωτευμένος με τα σκουπίδια γιατί απ αυτά σουφρώνει τον κόσμο αλά και την πολιτεία. Έτσι λοιπόν αφού δεν του 'κατσε να τα κονονίσει εκθέτει ασύστωλα όποιον παρει ο χάρος. Ας διορθωθούν πρώτα οι ψηφοφόροι και μετά βλέπουμε τους άρχοντες. Το πιασες καρασκαξόνι; Αμα θες θα σου βγάλω και λεπτομέρειες..

Ανώνυμος είπε...

Για σιγά ρε ΜΕΠ γιατί εσείς θα μας βγάλετε όλους παλαβούς. Θέλετε να πιστέψουμε οτι ο Καρβέλης πήρε λάστιχα που ήταν στους χώρους του Λιμενικού Ταμείου (Πρόεδρος ο Σταράμος) και τα έθαψε στο νταμάρι του;
Γιατί να το κάνει αυτό; Ποιό το όφελός του;
Δηλαδή το Λιμενικό Ταμείο που ήθελε να καθαρίσει τον χώρο (υποθέτω) δεν έχει λεφτά να αναθέση σε μία εταιρία την μεταφορά στον ΧΥΤΑ; Απο την τσέπη του θα πλήρωνε ο Σταράμος τη μεταφορά;
Γιατί Σταράμος και Καρβέλης να κάνουν μια τέτοια παράνομη πράξη;
Μήπως να μας εξηγήσετε τι τρέχει τελικά;
Εκτός και αν οι απειλές του Δημάρχου οτι θα βρεί ποιοί είστε έπιασαν τόπο και αρχίσατε τον αποπροσανατολισμό απο τα προβλήματα του Δήμου μας, με το να ασχολείστε με φανταστικές ιστορίες, χωρίς βάση, κίνητρο και ουσία.

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι σας παρακαλώ να επιδείξουμε ψυχραιμία. Είναι γνωστό ότι η αλήθεια είναι πράγμα σκληρό, αλλά είναι διασκεδαστική όταν αφορά άλλους και το αντίθετο όταν αφορά εμάς. θα απαντήσω και στα δύο τελευταία σχόλια μαζί για να μην τρώμε πολύ χρόνο. Στο πρώτο: Κατ΄ αρχήν δεν αυτοπροσδιορίζομαι ως κουλτουριάρα και πόσω μάλλον ως χίπης. Ο εν λόγω μουσάτος κύριος δεν με ενδιαφέρει στο προκείμενο άρθρο με οτιδήποτε και αν είναι ερωτευμένος. Μετά σε παρακαλώ πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου όσον αφορά το ψευδώνυμο μου, εμένα μου αρέσει. Μετά το ασύστολα γράφεται με ο και όχι με ω. Τέλος θα συμφωνήσω μαζί σου ότι πρέπει να διορθωθούν πρώτα οι ψηφοφόροι και να ξεστραβωθούν να βλέπουν τι ψηφίζουν, και ολοκληρώνω, η λέξη άρχοντες δεν είναι κυριολεκτική, είναι σχήμα λόγου, μην ανησυχείτε κανείς δεν σας θεωρεί τέτοιους. Όσο για τις λεπτομέρειες που μας απειλείς, πάντα στη διάθεσή σου, μπορείς να στείλεις και εμείς εδώ είμαστε να δημοσιεύουμε.
Στο δεύτερο τώρα σχόλιο: Ναί ναί αυτό θέλουμε να πιστέψουμε, γιατί αυτό έγινε, (αποδείξτε μας ότι δεν έγινε). Το ποιό ήταν το όφελος το ξέρουμε, αλλά επειδή δεν έχουμε τις επαρκείς αποδείξεις ακόμα στα χέρια μας δεν το δημοσιεύουμε, αλλά συντόμως θα τις έχουμε. Τα κομμένα λάστιχα δεν μπορούν να πάνε στον ΧΥΤΑ προς καταστροφή. Γιατί να κάνουν μια τέτοια παράνομη πράξη, ρωτήστε αυτούς που την έκαναν, όχι εμάς. Οι απειλές του δήμαρχου είναι καλοδεχούμενες είμαστε εδώ.
Καρακάξα.(ή καρακαξόνι επί το χαϊδευτικότερον, μου αρέσει ίσως το κρατήσω, ευχαριστώ).
Υ.Γ. Σας ευχαριστώ που διαβάζετε με τόσο ενδιαφέρον τις σκέψεις μου. Προσέξτε τι θα απαντήσετε μην παρεκτραπείτε, να είστε ήρεμοι όταν καθίσετε να γράψετε.

Ανώνυμος είπε...

(Ναί ναί αυτό θέλουμε να πιστέψουμε, γιατί αυτό έγινε, (αποδείξτε μας ότι δεν έγινε). Το ποιό ήταν το όφελος το ξέρουμε, αλλά επειδή δεν έχουμε τις επαρκείς αποδείξεις ακόμα στα χέρια μας δεν το δημοσιεύουμε, αλλά συντόμως θα τις έχουμε).

Ρε παιδιά ήμαρτον. Δεν έχετε επαρκείς αποδείξεις και πρέπει να αποδείξουν οι αναγνώστες σας οτι δεν έγινε οποιοδήποτε γεγονός;
Μήπως αντι για "καρακάξα" ταιριάζει καλλίτερα το "καλαμοκαβαλημένος";
Σκεφτήκατε οτι αυτό δεν είναι χιούμορ, αλλά προσπάθεια σπίλωσης προσώπων;
Μήπως η αναγνωσιμότητα του blog σας έφερε μπασά στο μυαλό σας και άρχισε να βγαίνει υδρόθειο απο το κεφάλι σας;
Γυρίστε στο αρχικό καλό χιούμορ σας και αφήστε τις καταγγελίες χωρίς επαρκείς αποδείξεις, για οταν θα έχετε πλήρη στοιχεία, διαφορετικά κινδυνεύεται να καταντήσετε σαν τον Κουτσάφτη που καταγγέλει τα πάντα, απλά για να καταγγείλει.

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί δεν βρήκαν αποδοχή στην κοινωνία και προσπαθούν μέσα απ την λεζάντα των μ.ε.π. να βρουν την καταξίωση. Χα Χα Ένα βρομόξυλο θα ταίριαζε στους αγάμητους αλεξιπτωτιστές και στις φαντασμένες ρουφιάνες του Δημαρχείου. Απορώ πως ο Γαλάνης αυτές δεν τις ανακάλυψε ακόμη.
Να σας αποκαλύψω επίσης ότι
Άμα χαθεί κανένας σας μην ψάξετε να τον βρείτε.
Σε κάποιο μπαζωμένο χαντάκι εδώ γύρω θα ‘ναι. Είναι πολύ που θα τους ευχαριστούσε να το κάνουν. Θα προτιμηθούν όμως οι αλβανοί. Κι αυτοί no name είναι όπως εσείς.
Καρακάξα θα σου εξομολογηθώ κάτι : μου αρέσουν οι γκέϊ μήπως είσαι; Πριν πας για τα μπάζα σε θέλω.

Ανώνυμος είπε...

Τι σου κανανι φιλι ι αλβανος παλι αλβανος πλιρωσι ανομαλα αφιντκα
μιτα παρι μενα χουραφι κανις
no name αλβανος