Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου για τον Ηλία Κότσαρη

Το Μεσολόγγι έχασε για πάντα μια ιστορική φυσιογνωμία, τον Ηλία Κότσαρη


Ο Πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Μεσολογγίου  Γιάννης Κανής δήλωσε σχετικά : « Ο Ηλίας Κότσαρης με τίμησε  με την φιλία του απ΄την αρχή της ενασχόλησης μου με τα κοινά της Ιεράς μας Πόλεως. Ειλικρινώς αποτελούσε εξαιρετική τιμή για μένα , κατά πολύ νεότερό του, να είμαι μέλος της παρέας του. Μου έδινε την δυνατότητα να μετέχω σε υψηλού επιπέδου πολιτικές ζυμώσεις, ενώ με μύησε στις οινικές, ενθαρρύνοντας με στις αμπελουργικές μου δραστηριότητες. Μου ζήτησε να περιοδεύσουμε στην ορεινή Ναυπακτία, ανταποκρίθηκα προθύμως και φτάσαμε μέχρι Γραμμένη Οξιά και Λεύκα, το 1999 νομίζω.  Ήθελε να κάνει ένα flash back στα πεδία του εμφυλίου πολέμου. Σε όλη την διαδρομή μου εξιστορούσε  την δύσκολη και επικίνδυνη εκείνη  πολιτική κατάσταση. Υπήρξε καλοπροαίρετος και ευχάριστος άνθρωπος. Αιώνιος έφηβος όπως εύστοχα έγραφε ένα από τα στεφάνια. Ένθερμος υποστηρικτής των συναινετικών λύσεων με απεριόριστο σεβασμό στον πολιτικό αντίπαλο, ως Δημοτικός Σύμβουλος και ως Ενεργός Πολίτης μέχρι τα ‘91 του θα΄λεγα ! Απαντούσε χαριτολογώντας  σε όσους μικρόνοες απορούσαν, ότι είναι υπέρ της…. Βασιλευόμενης Ε.Δ.Α !! Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω δημοσίως τα ειλικρινή συλλυπητήριά μου στην κόρη του και τους συγγενείς του».
Στην φωτογραφία ο Πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου  Γιάννης Κανής στο σπίτι του αείμνηστου Ηλία με τον Μανώλη Γλέζο, τον Σεπτέμβριο του 1991 και με….. γνήσιους αριστερούς τότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: