Είστε υπόδειγμα συνδικαλιστικού οργάνου. Είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κινητοποίηση για το καλό της Πατρίδας και όχι της Πορτοφόλας. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στους συνδικαλιστές της ΕΛΣΤΑΤ που αντί να το βουλώσουν για να εξασφαλίσουν την θέση τους, τις προαγωγές τους και τον μισθουλάκο τους ως οσφυοκάμπτες, εγείρονται και προσφεύγουν στην δικαιοσύνη για το καλό της Πατρίδας, της προσωπικής τους αξιοπρέπειας, ώστε να μπορούν αύριο να κοιτούν τα παιδιά τους στα μάτια και να λένε “ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΔΩΣΑΜΕ”.
Φράση που δεν θα μπορούν να πουν οι ρεμπεσκέδες εργατοπατέρες που...πρόδωσαν υπογράφοντας συμβάσεις ντροπής, που πρόδωσαν εξαπατώντας τον λαό και βουλώνοντας το όταν ο ΟΤΕ (π.χ.) χαριζόταν στους Γερμανούς και τώρα το βουλώνουν μπροστά στο πλιάτσικο της Deutsche Telekom.
O συνδικαλισμός που χρειάζεται η πατρίδα, είναι ακριβώς αυτός της ΕΛΣΤΑΤ. ΕΥΓΕ για πολλοστή φορά.
http://olympia.gr/
Ένα αρχαίο θέατρο, ένας θολωτός τάφος, ο φερόμενος τύμβος του Σοφοκλή…
-
Τον τέταρτο σε πληθυσμό στο λεκανοπέδιο, άλλοτε αρχαίο δήμο της Αθήνας, που
έχει γίνει γνωστός στον περισσότερο κόσμο μέσα από άσχημες ειδήσεις που
αφορο...
Πριν από 13 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου