Το δούλεμα πάει σύννεφο. Ενώ «καταληστεύεται» ο Έλληνας πολίτης από το κράτος και τους τραπεζίτες τα media εμφανίζουν την κυβέρνηση να δίνει σκληρή μάχη.
Με ποιους ρε παιδιά δίνουν τη μάχη και ποιοι; Είναι προφανές ότι το επικοινωνιακό παιχνίδι κάπου στοχεύει. Ταυτόχρονα σπρώχνουν όλο και περισσότερο το εκλογικό σώμα στην αγκαλιά του Αλέξη που υπόσχεται μισθό στα 651 ευρώ … για έτσι λέει θα βοηθήσει την κατανάλωση και το ΑΕΠ !!! (συνέντευξη στον Χατζηνικολάου) Η Μέρκελ θα φτιάξει κυβέρνηση τον … Δεκέμβρη. Ο Ομπάμα αναβάλει τη πτώχευση από βδομάδα σε εβδομάδα και ο Έλληνας ψάχνει ξύλινα κουφώματα για να τα κάψει στο τζάκι. Τόσο καλά. Αλήθεια έχω μια απορία. Οι μετοχές θα υποστούν και αυτές κούρεμα όπως και εφόσον γίνει στις καταθέσεις; Ας μας δώσει τα φώτα του κάποιος δυνατός insider.
http://lobbystasgr.blogspot.gr/
Σεισμός 2,4 Ρίχτερ στα Καλύβια Θωρικού Αττικής – Αισθητός στα νότια προάστια
-
Ο σεισμός σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης, στις 03:16. Ασθενής
σεισμική δόνηση μεγέθους 2,4 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, σύμφωνα με την
αυτόματη λύση...
Πριν από 1 ώρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου