Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

Όταν ήρθε ο λογαριασμός για το φαγοπότι που είχε στηθεί στο Μουσείο Κατράκη, όλοι ανακάλυψαν το παιχνίδι της κολοκυθιάς... Γιατί άραγε ;




Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε ότι όλοι μας, είμαστε όχι απλά υπέρμαχοι, αλλά και κάτι παραπάνω σε ότι αφορά το Μουσείο Κατράκη και την παραμονή του στη γενέτειρα της παγκόσμιας Βάσως Κατράκη. 

Με άρθρα μας τα προηγούμενα χρόνια, είχαμε στηλιτεύσει την απαξίωση, αλλά και το φαγοπότι που είχε στηθεί γύρω από το Μουσείο, όπου δυστυχώς όμως η άποψή μας χρησιμοποιήθηκε ως ευκαιρία να μας δυσφημίσουν οι γνωστοί κύκλοι που το  εκμεταλλεύονταν ποικιλοτρόπως.

Πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι το κτήριο που βλέπουμε σήμερα και χρησιμοποιείται ως Μουσείο, έχει απορροφήσει περίπου 2,5 δις  δραχμές.

Όταν παραδόθηκε στη τότε δημοτική και Νομαρχιακή αρχή, ο αρχιτέκτονας που το σχεδίασε, αρνήθηκε να το παραλάβει, γιατί δεν είχε καμιά σχέση με το εγκεκριμένο σχέδιο.
...

Κατόπιν η εκάστοτε δημοτική αρχή το χρησιμοποίησε ως χωνευτήρι προσλήψεων και μέσο υλοποίησης προεκλογικών υποσχέσεων με αποκορύφωμα τη τελευταία δημοτική αρχή Λύρου, ο οποίος όχι μόνο διόριζε αλλά και αρνούνταν να πάρει κονδύλια που είχαν εγκριθεί από την Κυβέρνηση ή από την ΕΕ.

Λογικό ήταν ότι κάποτε αυτός ο φαύλος κύκλος να κλείσει, δεν θα μπορούσε να είναι του αγίου ΠΑΣΟΚ κάθε χρόνο. 

Η σημερινή κυβέρνηση, εκμεταλλευόμενη την ασυδοσία και το βεβαιωμένο φαγοπότι που είχε στηθεί γύρω από το Μουσείο, αποφάσισε όχι να κλείσει  αλλά να μεταφέρει τις αρμοδιότητες στο δήμο, ''μιας και αυτός έφαγε τα περισσότερα'', ξεχνώντας βέβαια τις δικές της ευθύνες, για ευνόητους Κουλικούς λόγους, αλλά και λόγω ανυπαρξίας σοβαρής αντιπολίτευσης.

Εμείς όμως θα θέλαμε να θέσουμε κάπως διαφορετικά το ζήτημα...

Άντε για κάποια πράγματα φταίει το ανύπαρκτο κράτος της Μπανανίας των Βαλκανίων που ζούμε.

Άντε για κάποια άλλα φταίει, η τοπική αυτοδιοίκηση, με μεγαλύτερη ευθύνη των Αιτωλικιωτών δημάρχων και δημοτικών συμβούλων, όπου το μεγαλύτερο έργο που παρουσίασαν, είναι η καταγραφή σε ένα τεφτέρι, των εναπομεινάντων έργων της χαράκτριας... 

Μήπως είναι κρυφό ότι το μισό Αιτωλικό έχει στο σπίτι του έργα της χαράκτριας, από όταν ακόμη το Αιτωλικό ήταν αυτόνομος δήμος και εξαιτίας του πάρε-δώσε από γαλαντόμο συγκεκριμένο δήμαρχο;   

Άντε λοιπόν όλα καλά και καμωμένα... Για το σπίτι της Βάσως Κατράκη, θα μας απαντήσει κάποιος για την εικόνα καταστροφής που παρουσιάζει; 

Η Βάσω Κατράκη ήταν μόνο τα έργα της; 

Αυτό το ακίνητο γιατί κανείς δεν βρέθηκε να το συντηρήσει, να το αγαπήσει όπως το Μουσείο;
 Γιατί οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δεν κατέβασαν τα παιδιά στο δρόμο για να διαμαρτυρηθούν για την ιστορία που επιτρέπουμε να χαθεί;

 Γιατί τα ψηφίσματα των συλλόγων και των ΔΣ και Π.Σ της τοπικής αυτοδιοίκησης δεν ανάλαβαν την ευθύνη της συντήρησης; 

Γιατί η οικογένεια της Βάσως Κατράκη δεν τους έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό όπως κάνει σήμερα για το Μουσείο; 

Και για να μη ξεχνιόμαστε... Αυτή είναι η εικόνα του σπιτιού της Βάσως Κατράκη 

 


Ο ΔΡΑΚΟΣ 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ανοητε χωρικε, το σπιτι της Βασως Κατρακη ειναι ιδιοκτησια της οικογενειας της, οχι του δημοσιου. Η οικογενεια της γιατι δεν κανει κατι για το πατρικο της μανας τους ειναι το θεμα. Περιμενουν να πληρωσει το δημοσιο οπως περιμενουν για τα παντα μαλλον. Ας πεσει.

''Μη ενεργοί Πολίτες'' είπε...

Ημιμαθή και κουτοπόνηρε, μάθε να διαβάζεις πριν βγάλεις τη χολή σου. Το κείμενο αναφέρεται ακριβώς σε αυτό που λες εσύ. Όμως εάν υπήρχε πραγματική τοπική αυτοδιοίκηση, θα έκανε τα πάντα να συντηρήσει αυτό το κτήριο, ακόμη και ας μην είναι δικό της... το χρωστάμε δε μας χρωστάει. Βεβαίως και εξ ολοκλήρου φταίει η οικογένεια για τη σημερινή εικόνα, αλλά το χρέος μας ως κοινωνία, άλλα πράγματα επιβάλει, έστω με πρόσχημα τη τήρηση των κανόνων υγιεινής. Ζητάω όμως πολλά από κάτι γαιοσκώληκες σαν εσένα και την ποιο καταστροφική δημοτική αρχή που πέρασε από το τόπο μας