Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

H Goldman Sachs...


Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από έναν αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των 100 δολ. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα. Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε: «Συγγνώμη, αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος… ψόφησε».
Ο Billy απάντησε: «Τότε, δώσε μου τα λεφτά μου πίσω».
Ο αγρότης είπε: «Δεν μπορώ να το κάνω, γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει».Ο Billy είπε: «Εντάξει, τότε δώσε μου το νεκρό γάιδαρο».
Ο αγρότης ρώτησε: «Τι θα τον κάνεις;» και ο Billy απάντησε:
«Θα τον βγάλω σε… λοταρία».
Ο αγρότης του απάντησε με μια δόση ειρωνείας: «Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο».
«Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανέναν ότι είναι… ψόφιος», απάντησε ο Billy.
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε: «Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;».
Ο Billy είπε: «Τον έβγαλα σε… λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς 2 δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα… 998 δολ.».
Ο αγρότης ρώτησε: «Καλά, κανένας δεν παραπονέθηκε;» και ο Billy απάντησε: «Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε και για να μη… φωνάζει, του έδωσα πίσω τα 2 του δολάρια!».
Ο Billy τώρα δουλεύει για την… Goldman Sachs!

sibilla



Δεν υπάρχουν σχόλια: