Σοκαρισμένα και με μάτια γεμάτα απορία δύο φιλαράκια του γυμνασίου, βρήκαν το θάρρος να καταγγείλουν σε υπάλληλο του δήμου Αιτωλικού, κτηνοβασία με σκύλους ,σε σκοτεινό κεντρικό σημείο της πόλης, από γνωστά αδέλφια ΑΜΕΑ στους κατοίκους Αιτωλικού, την ώρα που επέστρεφαν από απογευματινό φροντιστήριο. Οι πτυχιούχοι κοινωνικοί λειτουργοί της ΙΕΡΑΣ ΠΟΛΗΣ Μεσολογγίου κάθονται ακόμα στις καρέκλες και περιμένουν το μισθό τους, αναμένοντας την επίσημη καταγγελία ενώ οι γνωστοί αδελφοί ΑΜΕΑ προκαλούν τη δημοσία αιδώ; ΑΙΣΧΟΣ !
Η πολιτεία που γνωρίζει, κατηγορείται από τους κατοίκους του Αιτωλικού αλλά δεν προτίθεται να μπλέξουν, για αδιαφορία της καταπάτησης των ηθικών και κοινωνικών κανόνων.
Δαμόκλειος Σπάθη
Οταν ολοι συμφωνουν και δεν ειναι εμφανες το οφελος ..τοτε γνωριζεις οτι η
προδοσια ειναι εκει !
-
Στην ευρωπη συμφωνησαν να ψηφισουν ωστε στις ετικετες των προιοντων να μην
υπαρχει πια η αναγραφη των μεταλλαγμενων υλων μεσα στο προιον ! Δηλαδη οι
ευρο...
Πριν από 51 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου