Απ τα πετρέλαια που δεν είχαμε…
Στο πετρέλαια που υπάρχουν…και μάλιστα βαπτίζονται ευρωπαϊκά…
Γίνονται “Καζάν Καζάν”…
Τιτλοποιούνται…κεφαλαιοποιούνται….
Είναι πολλά τα πετρέλαια….πάρα πολλά…
Περισσότερα απ την Σαουδική Αραβία..
για αυτό έχουμε την τρόικα και 4 μνημόνια…
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2013/05/4.html
Ο Uwe Boll ανακοινώνει το Citizen Vigilante 2 μέσα στο 2027!
-
ΕΡΧΕΤΑΙ… Ο Uwe Boll ανακοινώνει το Citizen Vigilante 2 μέσα στο 2027! Ο
Elon Musk μάλιστα θεωρεί ότι αυτό θα είναι ακόμα καλύτερο. Λογικό, εάν
επενδύσει…...
Πριν από 5 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου