Σύμφωνα με μία καινούρια μελέτη από ερευνητές του Harvard, τα μικρόβια που ζουν στο έντερο μας ίσως να αποτελούν το κλειδί για μία μελλοντική θεραπεία κατά της παχυσαρκίας και του διαβήτη τύπου 2.
Οι επιστήμονες μελέτησαν ποντίκια τα οποία είχαν πρώτα υποβάλει σε γαστρική παράκαμψη, μια χειρουργική επέμβαση που χρησιμοποιείται σε παχύσαρκα άτομα που άλλες θεραπείες έχουν αποτύχει.
Στη συνέχεια ανακάλυψαν ότι η απώλεια κιλών που προσφέρει η γαστρική παράκαμψη τελικά δεν οφείλεται στην ίδια την χειρουργική επέμβαση, αλλά σε αλλαγές που προκαλεί στους πληθυσμούς των μικροβίων (μικροχλωρίδα). Αυτό επιβεβαιώθηκε όταν..."μεταμόσχευσαν" μικρόβια από χειρουργημένα ποντίκια σε άλλα, υγιή που δεν είχαν χειρουργηθεί.
Οι ερευνητές ανέφεραν ότι τα ποντίκια με τα μεταμοσχευμένα μικρόβια εχάσαν μέχρι και 5% από το συνολικό τους βάρος (μόνο λίπος), χωρίς κάποια αλλαγή στη διατροφή τους.
«Τα ευρήματά μας υπογραμμίζουν το πόσο σημαντική είναι η μικροχλωρίδα του εντέρου για την παχυσαρκία και άλλες, πολύπλοκες ασθένειες», δήλωσε ο Peter Turnbaugh, ένας από τους βασικούς συγγραφείς της μελέτης.
Η έρευνα προσφέρει νέα στοιχεία για τις λειτουργίες των μικροβίων που ζουν στο έντερο μας, λειτουργίες που ακόμα και σήμερα σε μεγάλο βαθμό παραμένουν άγνωστες. Ο Turnbaugh και οι συνεργάτες του πιστεύουν ότι η έρευνα τους μπορεί να βρεί εφαρμογή σε κάποια μελλοντική θεραπεία κατά της παχυσαρκίας και ίσως του διαβήτη τύπου 2.
http://ksipnistere.blogspot.gr/2013/05/blog-post_5789.html
Τραμπ στην Άγκυρα: Ο «σωτήρας» που έρχεται, ο Πρέσβης που εξαφανίστηκε
-
Πολλή η δημοσιότητα για την μετάβαση Τραμπ στην Άγκυρα, λες και θα πάει
μόνο αυτός, για την Σύνοδο όλων των Αρχηγών κρατών μελών του ΝΑΤΟ που…
Τραμπ στην...
Πριν από 1 λεπτό



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου