Σας πληροφορούμε ότι στην
προσπάθειας μας να αναπτύξουμε το Κανόε - Καγιάκ Ήρεμων Νερών στην
περιφέρεια μας (μετά την επίσκεψη μας στην παραλία Σταμνάς και
Αιτωλικού), επισκεφτήκαμε την Κυριακή 16-11-14, κατόπιν προσκλήσεως, την όμορφη
Βόνιτσα, στα πλαίσια διασυλλογικού αγώνα ιστιοπλοΐας σκαφών optimist (συμμετείχαν μικροί ιστιοπλόοι από την Βόνιτσα, την
Λευκάδα, τα Ιωάννινα και το Αγρίνιο ), που διοργάνωνε ο
Ναυταθλητικός Όμιλος Βόνιτσας. Ο Ναυτικός Όμιλος Μεσολογγίου μετά την
παραχώρηση για χρήση ενός σκάφους optimist στον
Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Δυτικής Ελλάδας με έδρα το Αγρίνιο(http://www.iode.gr/ nea-anakoinoseis/enarxi- istioploias-trigonou.php),
θα παραχωρήσει τον ανάλογο εξοπλισμό (καγιάκ -κουπιά κ.α) στο
Ναυταθλητικό Όμιλο Βόνιτσας για την ανάπτυξη του αθλήματος. Ο Νομός μας, με
τόσες λίμνες , ποτάμια και τεράστια ακτογραμμή, έχει όλες τις προϋποθέσεις
για την ανάπτυξη του ναυταθλητισμού και του οικοτουρισμού,
που τόσο έχει ανάγκη η οικονομία της περιοχής μας.
Ένα αρχαίο θέατρο, ένας θολωτός τάφος, ο φερόμενος τύμβος του Σοφοκλή…
-
Τον τέταρτο σε πληθυσμό στο λεκανοπέδιο, άλλοτε αρχαίο δήμο της Αθήνας, που
έχει γίνει γνωστός στον περισσότερο κόσμο μέσα από άσχημες ειδήσεις που
αφορο...
Πριν από 11 δευτερόλεπτα




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου