Βουτήξτε άφοβα το ψωμί σας στο λάδι! Θα αποκτήσετε γερή καρδιά σε μόλις 6 εβδομάδες...
Νιώθετε ενοχές κάθε φορά που βουτάτε το ψωμί σας στο λάδι της χωριάτικης σαλάτας; Σας έχουμε καλά νέα. Οι επιστήμονες συστήνουν τις «βούτες» στο ελαιόλαδο!
Έρευνες βρήκαν ότι η μέτρια κατανάλωση ελαιολάδου βελτίωσε σε μεγάλο ποσοστό τις ενδείξεις στο σώμα, οι οποίες συνδέονται με καρδιαγγειακές νόσους.
Μια από τις μελέτες, η οποία διενεργήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης, επιβεβαίωσε τα οφέλη στην υγεία μας από την κορωνίδα της μεσογειακής διατροφής, το ελαιόλαδο. Στο πλαίσιο της έρευνας, οι επιστήμονες πρόσθεσαν περίπου 4 κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο στην καθημερινή διατροφή υγιών ενηλίκων, ποσότητα όμοια με αυτήν που...χρησιμοποιούμε σε μια σαλάτα ή με αυτήν που «μαζεύουμε» με το ψωμί μας κατά τη διάρκεια ενός γεύματος. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, πολλά σημάδια που μαρτυρούν καρδιακή προσβολή, βελτιώθηκαν μέσα σε διάστημα 6 εβδομάδων.
«Αν είμαστε σε θέση να αναγνωρίσουμε τα πρώιμα αυτά σημάδια των ασθενειών, μπορούμε να τις αντιμετωπίζουμε προτού αποτελέσουν προβλήματα που χρήζουν ιατρικής παρέμβασης», εξηγεί ο δρ. Bill Mullen, από το Ινστιτούτο Καρδιαγγειακών και Ιατρικών Επιστημών.
«Αν οι Βρετανοί αντικαθιστούσαν μέρος του λίπους που προσλαμβάνουν καθημερινά με ελαιόλαδο, αυτό θα μπορούσε να έχει ακόμα μεγαλύτερο αποτέλεσμα στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νόσων», τονίζει η δρ. Emilie Combet, από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Γλασκόβης.
Πηγη:vita.gr
Ολόκληρος ο πλανήτης παρακολουθεί χωρίς να μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς
συμβαίνει με ΗΠΑ και Ιραν και κυρίως πότε θα υπάρξει μια θετική εξέλιξη
-
Το απόλυτο μπάχαλο μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν όσον αφορά στα Στενά του Ορμούζ
συνεχίζεται κανονικά, με ολόκληρο τον πλανήτη να μην μπορεί να καταλάβει τι
ακριβώ...
Πριν από 1 ώρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου