Κυριακή 10 Απριλίου 2022

Συνάντηση για το γήπεδο Αιτωλικού, κατέληξε σε ρινγκ εξαιτίας του γνωστού τραμπούκου αντιδημάρχου Καραπάνου.








Συνάντηση φορέων με θέμα τη βελτίωση λειτουργίας και τη φύλαξη των πάγιων εγκαταστάσεων, του γηπέδου στο Αιτωλικό, είχαν οι αθλητικοί φορείς της περιοχής με τον δήμαρχο (έτσι τουλάχιστον επαγγέλλεται) Λύρο.

Η συζήτηση είχε όλα τα χαρακτηριστικά της καλής συζήτησης  με καλές προθέσεις από όλες τις πλευρές , για να τελειώσει επιτέλους το μαρτύριο με την εικόνα που παρουσιάζει το γήπεδο Αιτωλικού, όπου θυμίζει οτιδήποτε άλλο εκτός από χώρο άθλησης.

Όλα κυλούσαν ομαλά ώσπου κάνει την εμφάνισή του ο αντιδήμαρχος Καραπάνος, ο οποίος έχει επιφορτιστεί και την προστασία του δημάρχου από ενοχλητικούς δημότες ή επαγγελματίες που ζητούν τα χρήματά τους.

Εκείνη τη στιγμή, έπεσε στο τραπέζι , η δημιουργία εγκαταστάσεων για το Στίβο, δηλαδή απλά πράγματα για να θεωρηθεί ένας χώρος γήπεδο.

...

Έλα μου όμως που δεν είχαν μπει στο κόπο να ρωτήσουν πρώτα τον αντιδήμαρχο Καραπάνο, ο οποίος είχε αντίθετη άποψη, όχι επειδή διαφωνούσε με τη πρόταση, αλλά γιατί κάποιος από την οικογένεια του ΑΡΗ Αιτωλικού, τον είχε ξεμπροστιάσει στο facebook, για το νέο πλαστικό χλοοτάπητα που στρώθηκε και είναι στα κακά του χάλια, καθιστώντας  την άθληση εξτρίμ σπορ με κίνδυνο ακόμη και σοβαρού ατυχήματος, για τους αθλητές.

 

Σε εκείνο το σημείο άρχισαν οι πρώτες αψιμαχίες με έντονους διαλόγους , πράγμα που έθεσε σε εγρήγορση την αστραπιαία αντίδραση του Βούδα Λύρου, κάνοντάς του λοιπόν,  ένα νόημα με τα μάτια, του έδειξε τη πόρτα εξόδου.

Βγαίνοντας ο Καραπάνος, απευθύνθηκε στους συγκεντρωμένους, λέγοντας … Άντε μη σας @αμήσω …

Ήταν και η σταγόνα που ξεχείλισε από το ποτήρι της υπομονής των παρευρισκόμενων.

Όρμησαν πάνω του να τον λιντσάρουν, σημειωτέων ότι ανάμεσα στους παραβρισκόμενους υπήρχαν και γυναίκες.

 Στο τέλος επικράτησαν οι ψυχραιμότεροι και προσπάθησαν να του εξηγήσουν ότι η καταγωγή του ίσως φταίει για την ζωώδη συμπεριφορά του και μιας και δεν μπορεί να αλλάξει καταγωγή, ας ασχοληθεί με αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.

Οι κοινωνικές επαφές και οι δημοτική εξουσία, δυστυχώς για τον κ. Καραπάνο, είναι ένα άθλημα πρωτόγνωρο και ίσως γι΄αυτό δεν τα πάει και τόσο καλά, όσο με την εκτροφή γιδοπροβάτων.

Μη ξεχνάμε ότι ο κ. Καραπάνος ασχολήθηκε με τα κοινά για να δείξει ότι το Καραπανέϊκο δεν έχει καμιά σχέση με τον πρώην δήμαρχο, επίσης Καραπάνο στο επώνυμο, αλλά και οι δυο κατέληξαν να μας απειλούν ότι θα μας @αμήσουν .

Πρέπει να υπάρχει πολύ σεξουαλική πείνα για αμφότερους, μιας και στα υπόλοιπα μόνο καταστροφή φέρανε και δυσλειτουργικότητα  σε ότι ανάλαβαν μέχρι τώρα.

Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι στιγμής, στο γήπεδο του Αιτωλικού έχει στρωθεί πλαστικός χλοοτάπητας, ο οποίος έχει λακκούβες και ο περιβάλλον χώρος του γηπέδου θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο, με ένα απίστευτο πλιάτσικο που έχει στηθεί από τους Γύφτους της εκεί περιοχής, με θύμα τις πάγιες εγκαταστάσεις του γηπέδου.

Ο ανικανοδήμαρχος Λύρος συνεχίζει να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει τίποτα, μιας και ο καραπάνος είναι από τους τελευταίους εναπομείναντες που τον στηρίζουν.

Κανονικά ο κ. Καραπάνος θα ΄πρεπε να ήταν παρελθόν από το δημοτικό σχήμα, από την ίδια εκείνη στιγμή της εκτροπής του .

Ραδιμέγαρο το παρέλαβες κ. Λύρο … Στάβλο το κατάντησες , ούτε τα φωτοβολταϊκά του κάμπου της Κατοχής θα σε σώσουνε, ούτε οι παρεμβάσεις στη δικαιοσύνη.

Και ξέρεις γιατί ;

Γιατί έχεις ηλιθίους για συμβουλάτορες και συγγενείς με ακόρεστη πείνα για χρήμα.


Η ΓΕΚΙΑ 

 

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Νατασα Μπομπολάκη : Αστυνομικό Τμήμα Αιτωλικού .Αυθαιρεσίες , αδιαφορία, άγνοια νομοθεσίας, ύφος 100 καρδιναλίων και μη σύννομοι ,συμφωνα με τις καταγγελίες του φιλοζωικού συλλόγου. Ως πότε;











Επιστολή της ΠΦΠΟ στις Αρχές
1. τον Διοικητή του Α.Τ. Αιτωλικού
2. τον Διευθυντή Αστυνομίας Αιτωλίας
3. τον Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Δυτικής Ελλάδος
Κοιν: Γραφείο Αρχηγού Ελληνικής Αστυνομίας
Θέμα: Μη σύννομες πράξεις / παραλείψεις αστυνομικών του Α.Τ. Αιτωλικού
🔴Αξιότιμοι κύριοι,
Επιτρέψτε μας, να απευθυνθούμε ως Ομοσπονδία σε σας, αφενός ζητώντας να δώσετε τις απαιτούμενες οδηγίες για εξιχνίαση και σύλληψη των δραστών που δηλητηρίασαν αδέσποτα σκυλιά στο Αιτωλικό την 25η και 27η Μαρτίου, αλλά κυρίως γιατί στο
Α.Τ.-Αιτωλικού κάποιοι αστυνομικοί διαπράττουν παράβαση καθήκοντος, αφού δεν κάνουν ή παραλείπουν εσκεμμένα τα αυτονόητα, όπως μας καταγγέλλει ο φιλοζωικός σύλλογος της περιοχής «Η Ελπίδα».
🔴Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τις καταγγελίες, στις 25/3 άγνωστος δράστης δηλητηρίασε ένα σκυλί από τα τρία ακίνδυνα και άκακα αδέσποτα, που για χρόνια υπήρχαν στο λιμανάκι του Αιτωλικού και τα οποία φρόντιζαν οι εθελοντές της περιοχής. Ο λόγος που επικαλούνται αυτοί οι "άγνωστοι" που δολοφόνησαν
το σκυλάκι είναι, ότι το συγκεκριμένο ζώο έτρωγε τις πάπιες, που πριν λίγους μήνες είχαν αφήσει στο χώρο , χωρίς φυσικά αυτό να μπορεί να επιβεβαιωθεί.
🔴Όμως σε σχετικές αναρτήσεις κάποιοι με σχόλια προκαλούσαν να επέλθει το γεγονός της δηλητηρίασης.
Εθελόντρια του παραπάνω συλλόγου, που βρήκε το νεκρό ζώο, κάλεσε αστυνομικούς του Α.Τ.-Αιτωλικού για να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες, που προβλέπονται από το νόμο αυτεπάγγελτα. Στο σημείο μετέβηκαν δυο αστυνομικοί εκ των οποίων ο ένας που ονομάζεται Ν........ σε σχετική πρόταση της εθελόντριας να
κάνουν τον απαραίτητο έλεγχο στις κάμερες των καταστημάτων, που ευρίσκονται στο χώρο του λιμανιού, για να διαπιστώσουν ποιος ήταν ο δράστης που έριξε τις φόλες, όχι απλώς την αγνόησε, αλλά της απάντησε, ότι δεν επιτρέπεται να ταΐζει αδέσποτα, να κάνουν την ανάγκη τους στο δάσος και ότι κάθε φορά που θα τη βλέπει να ταΐζει αδέσποτα θα της κάνει παρατήρηση.
🔴Την ίδια στιγμή ψαράς της περιοχής, παρουσία των αστυνομικών, έβρισε την εθελόντρια και ο κ. Ν......δήλωσε ‘’εγώ δεν άκουσα τίποτα’’.
🔴Σε σχετική επικοινωνία του τοπικού συλλόγου με το Α.Τ.-Αιτωλικού, προκειμένου να ενημερωθούν για τις διατάξεις του νόμου, που δεν επιτρέπουν το τάισμα των αδέσποτων, ο αστυνομικός που αποκρίθηκε αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία του, ενώ τους έκανε δριμύτατη παρατήρηση γιατί πήραν τηλέφωνο και τον ενόχλησα και για τα τεκταινόμενα, τους προέτρεψε να απευθυνθούν αλλού και τους έκλεισε το τηλέφωνο.
🔴Στις 27/3 πέταξαν και πάλι φόλες στο λιμανάκι του Αιτωλικού, τις οποίες έφαγαν δυο δεσποζόμενα ζώα, το ένα είναι σε κρίσιμη κατάσταση, ενώ το άλλο διέφυγε τον κίνδυνο.
🔴Δυστυχώς αξιότιμοι κύριοι, αν και απευθύνθηκαν και πάλι οι εθελοντές μας στο τοπικό αστυνομικό Τμήμα έλαβαν την απάντηση ‘’ και εμείς τι να κάνουμε, εάν βρεις τη φόλα ειδοποίησε μας’’. Αν αυτό δεν αποτελεί κατάντια τι αποτελεί τελικά;
Είναι δυνατόν να τελούνται αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος και οι αστυνομικοί να δείχνουν τόση αδιαφορία, απαξίωση και προκλητική συμπεριφορά;
🔴Με την ευκαιρία αυτή θα θέλαμε επίσης να αναφέρουμε, ότι ο φιλοζωικός σύλλογος μιλά για μια γενικευμένη αδιαφορία του τμήματος αυτού για τις υποθέσεις κακοποίησης ζώων, στις οποίες δεν μεταβαίνουν προς διαπίστωση των καταγγελλομένων πράξεων .
🔴Παρακαλούμε θερμά για τις ενέργειες, που εσείς κρίνετε σκόπιμες, για την ως άνω περιγραφόμενη κατάσταση στο Α.Τ. Αιτωλικού.
🔴Η Ομοσπονδία μας σε περίπτωση τέλεσης παρόμοιων περιστατικώνστο μέλλον , στα οποία θα επιδειχθεί από τους αστυνομικούς η ίδια απάθεια, αδιαφορία και μη τήρηση της νομοθεσίας, θα προβεί σε κάθε άλλη δικαστική ή εξωδικαστική ενέργεια, ώστε να επέλθει το λιγότερο η νομιμότητα στις πράξεις των αστυνομικών του εν λόγω αστυνομικού τμήματος .
🔴Είναι απορίας άξιο και λόγος διερεύνησης από τη ηγεσία, την τοπική αλλά και την κεντρική της ΕΛ.ΑΣ., η αιτία που πλείστοι όσοι αστυνομικοί στο σύνολο της επικράτειας παρουσιάζουν τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά παρά τις προσπάθειες ετών, τόσο του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., όσο και των φιλοζωικών φορέων, χαρακτηριστικά που η συνισταμένη τους είναι η αδιαφορία, η απαξίωση, η μη τήρηση της νομοθεσίας, ο αλαζονικός τρόπος που συμπεριφέρονται στους πολίτες και φυσικά η άγνοια της νομοθεσίας.
🔴Εξεταστέο επίσης πρέπει να ειναι το ποιος ανίδεος τοποθέτησε τις πάπιες στο σημείο εκείνο , τι μέτρα πήρε για την προστασία τους , με τίνος άδεια τις τοποθέτησε κλπ , ώστε να διχθεί ποινικά και να επιβληθούν και τα αντίστοιχα πρόστιμα .
🔴Διότι αυτοί που πρέπει να τιμωρηθούν δεν είναι φυσικά τα αδέσποτα ζώα που τα δηλητηρίασαν αλλά αυτοί που χωρίς καμία μέριμνα , με ανευθυνότητα και προχειρότητα έβαλαν τις πάπιες σε σημείο που νόμιμα διαβιούν αδέσποτα ζώα .
🔴Αναμένοντας τις δικές σας ενέργειες σας ευχαριστούμε και δηλώνουμε, ότι οι εθελοντές και τα μέλη του Φιλοζωικού Συλλόγου Η Ελπίδα είναι στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
Πανελλαδική Φιλοζωική Περιβαλλοντική Ομοσπονδία
Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Σάββατο 9 Απριλίου 2022

Πέντε χαρακτηριστικά της τοξικής τελειομανίας που μπορούν να σου κάνουν κακό





Πώς μπορείς να καταλάβεις αν υποφέρεις από αυτήν

Η τοξική τελειομανία δεν σημαίνει ότι είσαι πάντα τέλειος. Δεν σημαίνει ότι πήρατε μόνο 10άρια και 20άρια στο σχολείο. Τοξική τελειομανία σημαίνει ότι έχετε μια μικρή φωνή στο κεφάλι σας που λέει ότι τίποτα λιγότερο από το τέλειο είναι αποδεκτό.

...

Κρίνετε αυστηρά τον εαυτό σας όταν υπολείπεστε των (πολύ υψηλών) προδιαγραφών σας. Έχετε χάσει την ικανότητα να έχετε ενσυναίσθηση για τον εαυτό σας ή να ακολουθείτε το ένστικτο, εστιάζετε αποκλειστικά στο αποτέλεσμα. Αν νομίζετε ότι έχετε περάσει τα όρια από την υγιή φιλοδοξία στην τοξική τελειομανία, διαβάστε παρακάτω

Ο χειρότερος bully, ο εαυτός μας

Αντιμετωπίζετε συνεχώς μια φωνή στο κεφάλι σας που σας λέει ότι δεν είστε αρκετά καλοί. Όταν λέτε στον εαυτό σας ότι προσπαθήσατε σκληρά, η τοξική τελειομανία είναι η ηχώ που λέει «αυτό δεν είναι δικαιολογία». Οι εσωτερικές μας φωνές μπορεί να είναι σκληρές και τόσο κυνικές που σπάνια αφιερώνουμε χρόνο για να παρατηρήσουμε πόσο κακοί και επικριτικοί μπορούμε να είμαστε.

Θέτετε τρελούς στόχους

Αν έχετε πει ποτέ στον εαυτό σας ότι, παρόλο που είναι απίθανο, θα είστε η εξαίρεση στον κανόνα και θα χάσετε 10 κιλά σε μια εβδομάδα πριν από ένα μεγάλο γεγονός, έχετε αντιμετωπίσει την τοξική τελειομανία. Νομίζετε ότι οι κατευθυντήριες γραμμές που έχουν τεθεί για τους κανονικούς ανθρώπους απλά δεν ισχύουν για εσάς γιατί *θα έπρεπε* να είστε καλύτεροι από όλους τους άλλους. Η τοξική τελειομανία σας λέει ότι πρέπει να είστε πρόθυμοι να εργαστείτε σκληρότερα, να υποφέρετε περισσότερο για την επιτυχία σας, ο μέσος όρος δεν είναι αρκετά καλός.

Καυχιέστε ότι δεν ξεκουράζεστε ποτέ

Το να δίνεις προτεραιότητα στην ξεκούραση είναι ανάθεμα για κάποιον που παλεύει με την τοξική τελειομανία. Η τοξική τελειομανία σου λέει ότι είσαι αυτό που πετυχαίνεις ή τι έχεις ή πώς φαίνεσαι στα social media. Κάθε στιγμή που δεν εργάζεστε για έναν στόχο είναι μια στιγμή που σας κάνει να αισθάνεστε ένοχοι. Ο ύπνος και άλλες ανάγκες που έχει κάθε άνθρωπος, θεωρούνται ως αδυναμία που κατά κάποιο τρόπο δεν αξίζετε!

Έχετε εμμονή να οργανώνετε ξανά και ξανά τα πάντα

Είστε μάστερ στον προγραμματισμό, την οργάνωση και τον καθορισμό στόχων. Είναι το αγαπημένο σας μέρος οποιουδήποτε πρότζεκτ! Οραματίζεστε τι πρόκειται να καταφέρετε και ονειρεύεστε πόσο καλά θα λειτουργήσετε κάθε μέρα τώρα που τα έχετε σχεδιάσει όλα. Αυτή είναι μια φαντασίωση τοξικής τελειομανίας. Κανένας άνθρωπος δεν έχει αυτό το είδος ρομποτικού ελέγχου στη ζωή του. Μερικές μέρες θα είναι πιο παραγωγικές από άλλες, επειδή η ανθρώπινη δημιουργικότητα και παραγωγικότητα κάποιες φορές παίρνει ρεπό.

Ο μέσος όρος για εσάς είναι αποτυχία

Όταν βλέπετε στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα πράγματα που κάνουν οι μέσοι άνθρωποι, ταυτίζεστε αυτόματα με τους κορυφαίους ή ίσως σκέφτεστε ότι θα μπορούσατε ή θα έπρεπε να τα πηγαίνετε καλύτερα από τους άλλους. Θα αποφύγετε επίσης ενεργά να κάνετε κάτι καινούργιο επειδή υποσυνείδητα νιώθετε αντίσταση σε μια κατάσταση στην οποία είναι απολύτως πιθανό να μην κάνετε κάτι τέλεια την πρώτη φορά που θα το κάνετε.


https://www.pronews.gr/lifestyle/good-life/1055142_pente-haraktiristika-tis-toxikis-teleiomanias-poy-mporoyn-na-soy-kanoyn/

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Ανακαλύφθηκε νέο τεστ αίματος που προβλέπει τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού






Δοκιμάστηκε σε πάνω από 11.000 άτομα

Επιστήμονες από τις ΗΠΑ ανακοίνωσαν, ότι ανέπτυξαν ένα νέο τεστ αίματος που μπορεί να προβλέψει αν κάποιος αντιμετωπίζει υψηλό κίνδυνο για έμφραγμα, εγκεφαλικό, καρδιακή ανεπάρκεια ή θάνατο από τα παραπάνω μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.

...

Το τεστ, το οποίο εξαρτάται από μετρήσεις πρωτεϊνών στο αίμα, έχει περίπου διπλάσια ακρίβεια σε σχέση με τις υπάρχουσες μεθόδους αξιολόγησης του καρδιακού κινδύνου, σύμφωνα με τους ερευνητές.

Όπως είπαν, μπορεί μελλοντικά να βοηθήσει τους γιατρούς να αποφασίζουν πόσο αποτελεσματικά είναι τα φάρμακα που έχουν χορηγήσει στους ασθενείς τους ή αν χρειάζονται άλλα για να μειωθεί ο κίνδυνος καρδιαγγειακού επεισοδίου.

Επίσης το τεστ, που άρχισε να χρησιμοποιείται στις ΗΠΑ, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για να επιταχυνθεί η ανάπτυξη νέων καρδιαγγειακών φαρμάκων, καθώς θα δείχνει έγκαιρα αν ένα υποψήφιο φάρμακο «δουλεύει» σε μια κλινική δοκιμή.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Στέφεν Ουίλιαμς της εταιρείας SomatoLogic του Κολοράντο, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «Science Translational Medicine», σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν», χρησιμοποίησαν τεχνητή νοημοσύνη (σύστημα μηχανικής μάθησης) για να αναλύσουν περίπου 5.000 πρωτεΐνες σε δείγματα αίματος από 22.849 ανθρώπους. Εντοπίστηκε έτσι η «υπογραφή» 27 πρωτεϊνών που μπορούν να λειτουργήσουν ως βιοδείκτες για την πρόβλεψη του καρδιαγγειακού κινδύνου κατά την επόμενη τετραετία.

Δοκιμάστηκε σε πάνω από 11.000 άτομα

Το σύστημα δοκιμάστηκε στη συνέχεια σε 11.609 άτομα και βρέθηκε να έχει σχεδόν διπλάσια ακρίβεια σε σχέση με τα τωρινά μοντέλα πρόβλεψης κινδύνου που χρησιμοποιούν οι καρδιολόγοι και τα οποία λαμβάνουν υπόψη συνδυαστικά διάφορους παράγοντες (ηλικία, φύλο, ιατρικό ιστορικό, δείκτες αίματος όπως η χοληστερίνη, υπέρταση κ.α.).

Το τεστ είναι επίσης ιδιαίτερα ακριβές στην εκτίμηση του μελλοντικού κινδύνου δεύτερου καρδιαγγειακού επεισοδίου για όσους είχαν υποστεί έμφραγμα, εγκεφαλικό ή άλλο σχετικό περιστατικό στο παρελθόν, καθώς επίσης για όσους έχουν άλλες παθήσεις (συννοσηρότητες) και παίρνουν έξτρα φάρμακα.

«Αυτό είναι το νέο σύνορο της εξατομικευμένης ιατρικής: το να μπορούμε να απαντήσουμε στο ερώτημα αν ένας άνθρωπος χρειάζεται καλύτερη θεραπεία, καθώς και αν η θεραπεία σε κάποιον φέρνει πράγματι αποτέλεσμα», δήλωσε ο Ουίλιαμς.

«Δεν θα υπήρχε θέμα αν όλοι ήσαν ίδιοι. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι μπορεί όλοι να ακολουθήσουν μια θεραπεία, αλλά ενώ μερικοί άνθρωποι θα ωφεληθούν και θα έχουν τον μειωμένο κίνδυνο ενός 40χρονου ή 30χρονου, άλλοι θα πάθουν νέο καρδιαγγειακό επεισόδιο τον επόμενο χρόνο, παρόλο που όλοι φαίνονται εξωτερικά ίδιοι. Η ικανότητα διάκρισης ανάμεσα σε αυτούς τους δύο διαφορετικούς ανθρώπους, ώστε να δοθούν σε κάποιους καλύτερα καρδιοπροστατευτικά φάρμακα επειδή κινδυνεύουν περισσότερο, είναι μια ιατρική ανάγκη που δεν έχει καλυφθεί έως τώρα», πρόσθεσε.

Το τεστ της SomatoLogic χρησιμοποιεί τους πρωτεϊνικούς βιοδείκτες για να κατηγοριοποιήσει τους ανθρώπους σε μια γκάμα από χαμηλό έως υψηλό κίνδυνο και δίνει ένα «σκορ» για την πιθανότητα καρδιαγγειακού επεισοδίου μέσα στα τέσσερα επόμενα χρόνια.

Σύμφωνα με τον Ουίλιαμς, «αν το σκορ κάποιου είναι υψηλό, έχει πιθανότητα περίπου μία στις δύο για καρδιαγγειακό επεισόδιο, αλλά ο μέσος προβλεπόμενος χρόνος αυτό να συμβεί, είναι μέσα στους επόμενους 18 μήνες, ενώ η πιθανότερη έκβαση είναι ο θάνατος. Αυτός ο άνθρωπος θα χρειαστεί άμεσα βελτιωμένη καρδιοπροστασία. Ευτυχώς θεραπείες υπάρχουν ήδη. Το πρόβλημα είναι να βρει κανείς ποιοί τις χρειάζονται περισσότερο και μετά να μετρήσει αν όντως δούλεψαν αρκετά καλά».

Ο καθηγητής καρδιαγγειακής ιατρικής Μάνουελ Μάιρ του Βασιλικού Κολλεγίου του Λονδίνου (King’s) δήλωσε πάντως ότι «ενώ η νέα μελέτη φέρνει στο φως νέες συσχετίσεις ανάμεσα στις πρωτεΐνες του αίματος και στον θάνατο από όλες τις αιτίες, χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να αξιολογηθεί η πιθανή κλινική χρησιμότητα χρήσης αυτών των 27 πρωτεϊνών, σε σύγκριση με τα υπάρχοντα εργαλεία πρόβλεψης κινδύνου της καρδιαγγειακής νόσου».

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

ΗΠΑ: Ερευνητές ανακάλυψαν ένα νέο τύπο κυττάρου στον ανθρώπινο πνεύμονα με αναγεννητικές ιδιότητες






Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια ανακάλυψαν έναν νέο τύπο κυττάρου που βρίσκεται βαθιά μέσα στους ανθρώπινους πνεύμονες και μπορεί να παίζει καθοριστικό ρόλο στις πνευμονικές παθήσεις.

Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτός ο νέος τύπος κυττάρου διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη διατήρηση της σωστής λειτουργίας του αναπνευστικού συστήματος και η ανακάλυψή του μπορεί να βοηθήσει στην εύρεση νέων θεραπειών για την αναστροφή των επιπτώσεων ορισμένων ασθενειών που σχετίζονται με το κάπνισμα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Nature».

...

Οι ερευνητές ανέλυσαν δείγματα ανθρώπινου πνευμονικού ιστού για να εντοπίσουν τα νέα κύτταρα, τα οποία ονόμασαν «εκκριτικά κύτταρα των αναπνευστικών αεραγωγών» (RASC). Τα κύτταρα αυτά, επενδύουν τις μικροσκοπικές διακλαδώσεις αεραγωγών, βαθιά στους πνεύμονες, κοντά στις δομές των κυψελίδων, όπου γίνεται η ανταλλαγή των αναπνευστικών αερίων (οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα). Τα κύτταρα RASC είναι παρόμοια με τα βλαστικά κύτταρα που μπορούν να διαφοροποιηθούν σε οποιοδήποτε άλλο τύπο κυττάρου στο σώμα και είναι ικανά να επιδιορθώνουν τα κατεστραμμένα κύτταρα των κυψελίδων και να μετασχηματίζονται σε νέα.

«Είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό ότι οι αεραγωγοί του ανθρώπινου πνεύμονα είναι διαφορετικοί από ό,τι στα ποντίκια», δήλωσε στο Live Science ο επικεφαλής συγγραφέας Έντουαρντ Μόρισι, καθηγητής στην Ιατρική Σχολή Perelman του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια που ειδικεύεται στα αναπνευστικά συστήματα. «Οι αναδυόμενες τεχνολογίες μας επέτρεψαν μόλις πρόσφατα να πάρουμε δείγματα και να εντοπίσουμε μοναδικούς τύπους κυττάρων», πρόσθεσε.

Η ομάδα βρήκε επίσης κύτταρα RASC σε κουνάβια, των οποίων το αναπνευστικό σύστημα μοιάζει περισσότερο με το ανθρώπινο. Ως αποτέλεσμα, οι ερευνητές υποψιάζονται ότι τα περισσότερα θηλαστικά ίσου ή μεγαλύτερου μεγέθους είναι πιθανό να έχουν κύτταρα RASC στους πνεύμονές τους, εξήγησε ο επιστήμονας.

 

Τα κύτταρα RASC εξυπηρετούν δύο κύριες λειτουργίες στους πνεύμονες. Πρώτον, εκκρίνουν μόρια που διατηρούν την υγρή επένδυση κατά μήκος των βρογχιολίων, συμβάλλοντας στην αποτροπή της κατάρρευσης των μικροσκοπικών αεραγωγών και μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα των πνευμόνων. Δεύτερον, μπορούν να λειτουργήσουν ως προγονικά κύτταρα για τα κυψελιδικά κύτταρα τύπου 2 (AT2), έναν ειδικό τύπο κυψελίδων που εκκρίνει μια χημική ουσία που χρησιμοποιείται εν μέρει για την επισκευή άλλων κατεστραμμένων κυψελίδων.

Το προγονικό κύτταρο έχει την ικανότητα να διαφοροποιείται σε έναν άλλο τύπο κυττάρου, παρόμοια με τον τρόπο που τα βλαστικά κύτταρα διαφοροποιούνται σε άλλα κύτταρα. Αυτό, σύμφωνα με την επιστημονική ομάδα, σημαίνει ότι τα κύτταρα RASC διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στη διατήρηση υγιών πνευμόνων.

Οι ερευνητές εκτιμούν επίσης, ότι τα κύτταρα RAS μπορεί να διαδραματίζουν βασικό ρόλο στις ασθένειες που σχετίζονται με το κάπνισμα, όπως η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ). Η ΧΑΠ είναι το αποτέλεσμα φλεγμονής των αεραγωγών στο εσωτερικό των πνευμόνων, η οποία μπορεί να προκληθεί από το κάπνισμα και, περιστασιακά, από την ατμοσφαιρική ρύπανση, σύμφωνα με την Mayo Clinic.

Η φλεγμονή των αεραγωγών δυσκολεύει τους πνεύμονες να προσλαμβάνουν σωστά αρκετό οξυγόνο- ως αποτέλεσμα, η ΧΑΠ έχει παρόμοια συμπτώματα με το άσθμα. Η ΧΑΠ μπορεί επίσης να οδηγήσει σε εμφύσημα, κατά το οποίο οι κυψελίδες καταστρέφονται μόνιμα, και σε χρόνια βρογχίτιδα, έναν μακροχρόνιο και έντονο βήχα που συνήθως συνοδεύεται από υπερβολικό φλέγμα. Κάθε χρόνο, περισσότεροι από 3 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο πεθαίνουν από ΧΑΠ, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Θεωρητικά, τα κύτταρα RASC θα έπρεπε να προλαμβάνουν ή τουλάχιστον να ανακουφίζουν τις επιπτώσεις της ΧΑΠ, επιδιορθώνοντας τις κατεστραμμένες κυψελίδες. Ωστόσο, οι ερευνητές υποψιάζονται ότι το κάπνισμα μπορεί να βλάψει ή και να καταστρέψει εντελώς τα νέα κύτταρα, οδηγώντας στην εμφάνιση ασθενειών όπως η ΧΑΠ.

Στους ασθενείς που πάσχουν από ΧΑΠ χορηγούνται συχνά αντιφλεγμονώδη φάρμακα ή οξυγονοθεραπεία για την ανακούφιση των συμπτωμάτων τους. Ωστόσο, αυτές είναι μόνο προσωρινές λύσεις και δεν μπορούν να αντιστρέψουν τη βλάβη των πνευμόνων. Τα κύτταρα RASC θα μπορούσαν ενδεχομένως να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση των θεραπειών ή ακόμη και για τη θεραπεία της ΧΑΠ, εάν οι ερευνητές μπορέσουν να αξιοποιήσουν κατάλληλα τις αναγεννητικές ιδιότητες αυτών των κυττάρων.

«Πραγματικά δεν ξέρουμε ακόμη αν αυτή η ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια πιθανή θεραπεία για τη ΧΑΠ», δήλωσε ο επιστήμονας. «Ωστόσο, δεδομένου ότι η ΧΑΠ είναι μια ασθένεια για την οποία γνωρίζουμε πολύ λίγα, κάθε νέα πληροφορία θα βοηθήσει τους επιστήμονες να εξετάσουν νέες θεραπευτικές προσεγγίσεις».


https://www.pentapostagma.gr/ygeia/7081371_ipa-ereynites-anakalypsan-ena-neo-typo-kyttaroy-ston-anthropino-pneymona-me

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Από ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ του εμβολίου στο νοσοκομείο ο Κοντοζαμάνης;;; Κούβελας: Να υποβληθεί κίτρινη κάρτα





Τριπλά εμβολιασμένος ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας...

Ο καθηγητής Κλινικής Φαρμακολογίας Δημήτρης Κούβελας με ανάρτηση του στο facebook αναφέρει ότι ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Βασίλης Κοντοζαμάνης, πρέπει να συμπληρώσει κίτρινη κάρτα, καθώς η πνευμονική εμβολή μπορεί να είναι ανεπιθύμητη ενέργεια του εμβολίου.

...

Η ανάρτηση του καθηγητή:

Εύχομαι ολόψυχα στον κ. Βασίλη Κοντοζαμάνη περαστικά!

Γνωριζόμαστε από την εποχή της Προεδρίας του, στον ΕΟΦ, και ακόμη θυμάμαι τις ζωντανές συζητήσεις μας για την Φαρμακοεπαγρύπνηση.

Δεν μπορώ λοιπόν να αποφύγω τη σύσταση, για άλλη μια φορά, συμμόρφωσης με τις οδηγίες Φαρμακοεπαγρύπνησης του ΕΟΦ, του ΕΜΑ και όλων των ανάλογων Οργανισμών, για την αναγκαιότητα ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ.

Φαντάζομαι ότι ο τ. Υπουργός έχει υποβληθεί και σε αναμνηστική δόση, οπότε είναι πιθανό η εμβολή να αποτελεί ανεπιθύμητη δράση φαρμακευτικού προϊόντος, σε αλληλεπίδραση ή όχι και με πρόσφατη νόσηση. Πιστεύω ότι δεν έχει ανάλογο ιστορικό, δεν είναι καπνιστής, παχύσαρκος κλπ.

Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΙΤΡΙΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ!

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Παυλάκης Σε Πορτοσάλτε: «Σας Είπα Να Μην Λέτε Πως Οι Διασωληνωμένοι Είναι Ανεμβολίαστοι»! ΧΑΜΟΣ Στον ΣΚΑΪ, Vid




Καυγάδισαν στον «αέρα»! Αυξάνονται ΡΑΓΔΑΙΑ οι εμβολιασμένοι στις ΜΕΘ και δεν ξέρουν που να κρυφτούν...

Μετά τους 130 νεκρούς Έλληνες σε ΕΠΙΣΗΜΑ στοιχεία του ΕΟΦ και την παραδοχή για σοβαρές παρενέργειες μετά το εμβόλιο, το οποίο έκαναν και υποχρεωτικό στην Ελλάδα για τους άνω των 60, νέα βόμβα έπεσε στον «αέρα».

...


Με τους διασωληνωμένους εμβολιασμένους ναυ αυξάνονται και πλέον να μην να μπορούν να το κρύψουν , όπως τότε που κατέβαζαν ντοκουμέντα που ανέβαζε το ΕΛ, ο γιατρός και ερευνητής στις ΗΠΑ, Γιώργος Παυλάκης, έψεξε τον δημοσιογράφο, Α. Προτοσάλτε λέγοντας:


«Σας έλεγα κύριε Πορτοσάλτε να μην λέτε για τους διασωληνωμένους ότι είναι ανεμβολίαστοι γιατί θα το βρείτε μπροστά σας».


Πήγε να αντιδράσει τότε ο Πορτοσάλτε και του ξαναείπε ο κ. Παυλάκης: «Για τα εμβόλια λέγατε να κόψουν τον λαιμό τους όσοι δεν τα έκαναν, δεν πάει έτσι»


Γλέντι χωρίς σταματημό…


Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...

Πέμπτη 7 Απριλίου 2022

Πρεπει Να Εισαι Πολλα Κιλα Μ@Λ@Κ@Σ Για Να Φερεις Στην Βουλη Και Να Δωσεις Βημα Στον ΤΑΜΤΑΚΟ Του Αζοφ !




ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΝΕΙΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΜΕΛΟΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΖΩΦ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ
ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ Ο ΖΕΛΕΝΣΚΥ, ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΑ.

Σαν να μην μας έφτανε το ατόπημα της ελληνικής κυβέρνησης, που κάλεσε το γελωτοποιό Ζελένσκυ να μιλήσει στην ελληνική βουλή, για να γίνει αρεστή η κυβέρνηση από τους Δυτικούς ΔΗΘΕΝ συμμάχους της, είχαμε επι πλέον και ένα ακόμη πιο ντροπιαστικό γεγονός.

Ο Ζελένσκυ επωφελήθηκε και έβγαλε να μιλήσει στην ελληνική βουλή μέσω τηλεδιάσκεψης, ένας εκπρόσωπος του νεο-ναζιστικού τάγματος Αζώφ, που βαρύνεται με άπειρα όσα εγκλήματα εις βάρος αμάχων.
...


Την ίδια στιγμή που η Ελλάδα προχωρούσε σε απελάσεις Ρώσων διπλωματών, χωρίς να έχουν δώσει οι άνθρωποι αυτοί κάποια αφορμή, γεγονός που αποτελεί άλλη μία πράξη εχθρότητας προς έναν παραδοσιακά φιλικό λαό,
Κανείς πια δεν έχει απορίες για τις εγκληματικές προθέσεις των Ουκρανικών αρχών εις βάρος των Ρώσων στο Ντονμπάς.


Η μόνες απορίες που μπορεί κάποιος να έχει είναι:


- πόσο περισσότερο ακόμη θα μας ντροπιάζει ετούτη η κυβέρνηση που έχουμε
- πόσο ακόμη θα μας στρέφει σε εχθρότητα προς μία χώρα με την οποία δεν είχαμε ποτέ εμπόλεμη κατάσταση και
- για πόσο ακόμη θα μας εκθέτει σε κίνδυνο αντιποίνων, ΧΩΡΙΣ να είμασταν καν υποχρεωμένοι ποτέ να εκτεθούμε.
_______________________________________


ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ


Εκτός από το ΚΚΕ, που προς τιμήν του αρνήθηκε να καθήσει στη Βουλή να ακούσει τον Ζελένσκυ, (δηλώνοντας ότι η συμπαράστασή του προς τον Ουκρανικό λαό σε καμία περιπτωση δεν μπορεί να ερμηνευτεί σαν στήριξη του Ζελένσκυ) ΟΛΑ τα άλλα κόμματα κάθησαν μέσα με θρησκευτική ευλάβεια, για να ακούσουν τον αχυράνθρωπο.

Μόνο όταν βγήκε ο νεο-ναζιστής του αιμοσταγούς τάγματος Αζώφ και ΜΟΝΟ τότε, μερικούς τους έπιασαν οι ...ντροπούλες και έκαναν σαν αφελείς κορασίδες που τάχα δεν περίμεναν ότι ο "ευπρεπής κύριος Ζελένσκυ" στον οποίο άνοιξαν την πόρτα τους, θα τους έφερνε μαζί και τον παρακρατικό εγκληματία να πει τα δικά του!


Είναι αυτά που λέγαμε προχτές...

Στην Ουκρανία, το κράτος έχει συγχωνευτεί με το παρακράτος.

Δεν διακρίνονται πια τα όρια, που τελειώνει το κράτος και αρχίζει το ναζιστικό παρακράτος.
Είναι σκέτη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ αυτό που έκαναν μερικοί βουλευτές, που τάχα "σοκαρίστηκαν" από την εμφάνιση του νεο-ναζιστή στη Βουλή. Υποκρίνονται πως δεν ήξεραν ποιούς έχει ο Ζελένσκυ για συνεργάτες.

_____________________________________________

ΟΙ ΕΥΛΑΒΙΚΟΙ "ΑΚΡΟΑΤΕΣ" ΤΟΥ ΖΕΛΕΝΣΚΥ


1) Οι βουλευτές της Ν.Δ

2) Εκτός από την ανεκδιήγητη πια Ν.Δ, στη Βουλή έμειναν και τον καμάρωσαν και βουλευτές του ΚΙΝΑΛ (ο κατήφορος τέλος δεν έχει...).

3) Ο ΣΥΡΙΖΑ, αν και με αρκετές απουσίες, παραβρέθηκε!
Μόνο όταν άρχισε να μιλάει ο παρακρατικός νεο-ναζιστής και μόνο τότε, αποχώρησαν 4 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ (Θοδωρής Δρίτσας, Νίκος Φίλης, Γιάννης Γκιόλιας και Γιώργος Βαρεμένος).


4) Η Ελληνική Λύση του Βελόπουλου δεν παραβρέθηκε, για ... διαδικαστικούς λόγους και όχι γιατί διαφωνούσε με το όλο εγχείρημα.

Απλά έθεσε το ζήτημα ότι ο τρόπος της πρόσκλησης προς τον Ζελένσκυ παραβίαζε τον κανονισμό της Βουλής όσον αφορά "την διαδικασία πρόσκλησης ενός αρχηγού κράτους".


5) Το ΜΕΡΑ25 είχε έναν εκπρόσωπο, που έμεινε στην ομιλία Ζελένσκυ και αποχώρησε μόνο όταν βγήκε ο νεο-ναζί...


6) Για το ΚΚΕ είπαμε και πιο πάνω, ότι ήταν το μόνο κόμμα που αρνήθηκε να καθήσει και να παρακολουθήσει το τραγελαφικό μονόπρακτο που παίχθηκε....


Konstantinos Arvanitis

Διαβάστε περισσότερα... Διαβάστε περισσότερα...