Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

Φαίνεται ότι η προσπάθεια μας να συνδράμουμε τον δήμαρχο στην αποκάλυψή μας (στο άρθρο του Τειρεσία ΛΙΣΤΑ ΥΠΟΠΤΩΝ), άναψε φωτιές σε ανυποψίαστους μέχρι αυτή την ώρα συνδημότες μας.
Έτσι ένα νέο εισερχόμενο μήνυμα βρήκα στη θυρίδα με τίτλο ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Ένας συνδημότης μας, δηλώνει ανήσυχος εάν θα συμπεριληφθεί στην λίστα υπόπτων που ήδη συντάσσεται, και μας ρωτά να εξετάσουμε την περίπτωση του.
Έχει τέσσερα παιδιά, που τα τρία ζουν εκτός Αιτωλικού, και ένα που πηγαίνει στο λύκειο. Επίσης φιλοξενεί προσωρινά ένα ανεψιό του φαντάρο που υπηρετεί στο Μεσολόγγι.
Μας ρωτά λοιπόν τα εξής:
Το μήνυμα:
Έχω έναν παλιό υπολογιστή, ο οποίος όμως δεν δουλεύει, ΑΛΛΑ…….
έχω στο σπίτι μου τηλεφωνική σύνδεση. Έχω υπολογιστή στην δουλειά μου, αλλά δεν έχω σύνδεση στο διαδίκτυο.
Όμως ο μπατζανάκης του έχει τηλεφωνική σύνδεση στο σπίτι του, άλλα δεν έχει Η/Υ , έχει όμως Η/Υ στο γραφείο του, και τηλέφωνο και σύνδεση στο διαδίκτυο.
Το ένα παιδί μου, δουλεύει σε γραφείο το οποίο διαθέτει Η/Υ και σύνδεση στο διαδίκτυο και έχει και υπολογιστή σπίτι του, αλλά δεν έχει τηλέφωνο (στο σπίτι του), όμως θα μπορούσε να έχει ασύρματη σύνδεση.
Το δεύτερο παιδί μου, δουλεύει σε internet café, αλλά δεν έχει ούτε υπολογιστή σπίτι του ούτε τηλέφωνο, ΑΛΛΑ έχει κινητό που συνδέεται στο internet.
Το τρίτο παιδί μου σπουδάζει στο Πανεπιστήμιο, όπου φυσικά έχουν και Η/Υ, και τηλέφωνο, και σύνδεση στο διαδίκτυο, αλλά έχει και δικό του υπολογιστή στο σπίτι που μένει, όμως εκεί δεν έχει τηλέφωνο.
Το τελευταίο μου παιδί που πηγαίνει στο λύκειο εδώ του Αιτωλικού, έχει μπει τρεις φορές στο γραφείο του λυκειάρχη και εκεί υπάρχει υπολογιστής συνδεδεμένος στο internet, όμως το ίδιο το παιδί δεν τον έχει χρησιμοποιήσει, εκτός από μια φορά που σε ένα μάθημα φυσικής ιστορίας μαζί με όλη την τάξη και ένα καθηγητή, παρουσία του λυκειάρχη, ψάξανε για κάποιες πληροφορίες σχετικές με το μάθημα.
Αυτό όμως το παιδί έχει και δύο φίλους που συχνάζουν κάθε Τετάρτη και Παρασκευή στο internet café από τις 6 έως τις 8 το απόγευμα.
Ο ανεψιός μου τώρα, που υπηρετεί φαντάρος και τον φιλοξενώ προσωρινά όπως σας είπα, όταν δεν έχει δουλειά εκεί στο στρατόπεδο, συχνάζει στο ΚΨΜ, όπου υπάρχει ένας παλιός Η/Υ που είναι συνδεδεμένος στο internet και μπορεί να τον χρησιμοποιήσει όποιος θέλει. Βέβαια, εγώ τον έβαλα και ορκίστηκε στα κόκκαλα της Αλίκης Βουγιουκλάκη, ότι δεν τον έχει χρησιμοποιήσει ποτέ ο ίδιος, αλλά με τα παιδιά δεν είσαι ποτέ σίγουρος.
Τέλος το παιδί της γειτόνισσας, είναι internet maniac, αλλά η μαμά του διαφωνεί, ο δε μπαμπάς του είναι μπεκρής.
Βάσει αυτών των ειδικών συνθηκών, σας παρακαλώ να μου πείτε εάν θα είμαι στην λίστα υπόπτων και εκτός αυτού ποιος άλλος θα είναι, διότι καταλαβαίνετε ανησυχώ για τα παιδιά μου.
1. Εγώ ο ίδιος
2. Το αφεντικό μου
3. Ο μπατζανάκης μου
4. Το αφεντικό του μπατζανάκη μου
5. Το ένα μου παιδί που δουλεύει στην εταιρεία
6. Το αφεντικό του παιδιού μου (και επειδή είναι δύο συνέταιροι, θα είναι και οι δύο;)
7. Το άλλο μου παιδί που δουλεύει στο internet café
8. Ο ιδιοκτήτης του internet café που δουλεύει το άλλο μου παιδί μαζί με τον dj γιατί βάζει μουσική από το internet
9. Το τρίτο μου παιδί που πηγαίνει στο Πανεπιστήμιο
10. Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου
11. Ο υπουργός παιδείας
12. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που μένει.
13. Ο θυρωρός της πολυκατοικίας.
14. Το παιδί μου που πάει στο λύκειο
15. Ο καθηγητής φυσικής ιστορίας
16. Ο Δελβινιώτης (επειδή είναι λυκειάρχης)
17. Οι δύο φίλοι του, που συχνάζουν στο internet café κάθε Τετάρτη και Παρασκευή 6 με 8.
18. Ο ιδιοκτήτης του internet café που συχνάζουν οι φίλοι του παιδιού μου.
19. Η καθαρίστρια του internet café που συχνάζουν οι φίλοι του παιδιού μου.
20. Ο καφετζής που διατηρεί καφενείο απέναντι από το εν λόγω κατάστημα.
21. Ο ανεψιός μου
22. Ο διοικητής του στρατοπέδου
23. Ο υπουργός εθνικής αμύνης
24. Ο καψιμιτζής
25. Ο βοηθός του μάγειρα του στρατοπέδου, γιατί πέρυσι πήγε δύο (2) φορές στο ΚΨΜ.
26. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη.
27. Το παιδί της γειτόνισσας
28. Η γειτόνισσα
29. Ο μπεκρής
30. Η συνυφάδα της γειτόνισσας
31. Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου που πήγαμε το καλοκαίρι διακοπές στο Γύθειο, διότι μόλις τώρα θυμήθηκα ότι είχε τηλέφωνο και μάλλον είχε και σύνδεση στο internet.
(σε αυτή την περίπτωση θα συμπεριληφθεί στη λίστα και ο εξάδελφος της γυναίκας μου; Γιατί είχαμε πάει μαζί διακοπές, και εάν συμπεριληφθεί θα είναι και τα δύο ανήλικα παιδιά του, ειδικά το μικρό 4,5 μηνών, είχε πλησιάσει τον υπολογιστή του ξενοδόχου την ώρα που ήταν συνδεδεμένος στο internet, σε απόσταση μικρότερη των 80 εκατοστών).
32. (κάηκα) ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

Σας παρακαλώ πολύ βοηθήστε με διότι όπως βλέπετε είμαι πολύ ΕΞΙΔΕΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ και όπως αντιλαμβάνεστε πολύ σπάνια.
Σας ευχαριστώ , συνδημότης σας.

Η απάντηση των Μ.Ε.Π.
Αγαπητέ μας φίλε, μελετήσαμε την περίπτωσή σου με τους νομικούς μας συμβούλους και καταλήξαμε ότι η σωστή απάντηση είναι η τελευταία.
Θα συμπεριληφθούν στην λίστα υπόπτων όλοι οι παραπάνω (εκτός της περιπτώσεως 29, διότι δεν θα είναι σε θέση να καταθέσει και θα τους σπάσει τα νεύρα), γι αυτό αύριο το πρωί, πρέπει να περάσεις από το γραφείο του ανακριτή, προκειμένου να καταθέσεις για τα ειδεχθή εγκλήματα, της κριτικής της δημοτικής αρχής, της κατοχής και χρήσης Η/Υ, και της εισόδου δικής σου, συγγενών σου και της γειτόνισσας στο internet.

Τι γελάτε ρε, αυτά είναι σοβαρά θέματα. Έχει το πρόβλημά του ο άνθρωπος.

Περιμένουμε και τις δικές σας ΕΞΙΕΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ για να τις εξετάσει το νομικό μας τμήμα.


Ο Γραμματοσυλλέκτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: