Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ;;

Επειδή, θα το έχετε καταλάβει, δεν είμαι και πολύ του τυπικού και της συντήρησης, δεν έχω και πολύ-πολύ σχέση με την τακτική διαδικασία διαφόρων εορτών, εκδηλώσεων, τελετών και λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων, μου είχε διαφύγει ένα πραγματάκι, που δεν θα το πρόσεχα καν, αλλά επειδή έχω έναν φίλο που είναι πολύ της διαδικασίας (ο οποίος βέβαια δεν γνωρίζει ότι είμαι Μ.Ε.Π. αλλιώς δεν θα με έκανε παρέα) με έβαλε στη διαδικασία να κοιτάξω και να εντοπίσω το παρακάτω αστείο;; Μου δείχνει ένα δίφυλλο πρόγραμμα και μου λέει με μια ελαφριά χαιρεκακία οφείλω να ομολογήσω:
_Για ρίξε μια ματιά.
Ε, ρίχνω και εγώ μια ματιά, ήτανε το πρόγραμμα του διημέρου για την επέτειο της Μάχης του Ντολμά, (η οποία έχουμε πει ότι πέρασε, αλλά ξεπουλήθηκε στους Εν Αθήναις Αιτωλικιώτες, έναντι ολίγων ψήφων) και του το δίνω πίσω.
_Τι είδες; με ρωτάει....

_Τι είδα; του απαντάω.
_Όχι να μου πεις τι παρατήρησες, με ξαναρωτάει.
_Τι παρατήρησα; τον ξαναρωτάω.
_Δεν παρατήρησες τίποτα; ξανά μανά με ρωτάει αρχίζοντας να εκνευρίζεται.
_Τι έπρεπε να παρατηρήσω; του ξανά μανά απαντάω –αρχίζοντας και εγώ να εκνευρίζομαι- και συνεχίζω
_Παρατήρησα ότι αυτά που λένε ότι τάχα είναι εκδηλώσεις, είναι μάλλον ανέκδοτο και θυμίζει, άντε παιδιά γράψτε δυο τρίχες στο πρόγραμμα να περάσει η μέρα να πάει στο διάολο να πάει γιατί δεν αντέχω άλλο ξεφώνημα.
_Δηλαδή δεν παρατηρείς τίποτα άλλο, συνεχίζει ακόμα πιο εκνευρισμένος.(ξέχασα να σας πω ότι αυτός ό φίλος μου ώρες-ώρες είναι εκνευριστικά επίμονος).
_Μα τι το κέρατο μου μέσα έπρεπε να παρατηρήσω τελικά; Του λέω με τα νεύρα μου σχεδόν τσατάλια.
_Ρε, μου λέει, δεν έχουνε τελετάρχη.
Μένω κόκκαλο, ακριβώς όπως μείνατε εσείς, με την άγνωστη αυτή σε εμένα λέξη.
_ΤΙ δεν έχουνε; Ρωτάω λίγο διστακτικά, γιατί τον βλέπω ότι έχει φορτώσει και κοντεύει να ξεφύγει.
_Τελετάρχη ρε, μου λέει, επιμένοντας να χρησιμοποιεί την ίδια άγνωστη λέξη.
_Τι ακριβώς κάνει ένας τελετάρχης, ρωτάω ολίγον φοβισμένα οφείλω να ομολογήσω, διότι κοντεύει να φτάσει στα όρια του.
Σχεδόν με εγκεφαλικό επεισόδιο από την άγνοια μου, μου εξηγεί ότι ο τελετάρχης είναι αυτός που σε μια επίσημη εκδήλωση, έχει ένα μικρόφωνο και αναλαμβάνει να περιγράφει το τι συμβαίνει κάθε στιγμή της εκδήλωσης ή τι θα συμβεί μετά κλπ. π.χ. «ακολουθεί κατάθεση στεφάνου από τον κύριο τάδε», ή «τώρα θα βγάλει λόγο η κυρία ταδεπούλου» ή, το καλύτερο, «παρακαλούνται οι παρευρισκόμενοι να περάσουν στον πλούσιο μπουφέ να πάρουν ένα γαύρο» και άλλα τέτοια ωραία.
Εγώ για να σας είμαι ειλικρινής, δεν είχα παρατηρήσει ότι έτσι γίνεται, ούτε είχα προσέξει ποτέ ότι βάζουν ένα ή μια και (τους) ξεφωνίζει πριν κάνουν κάτι τόσο σπουδαίο, όπως είναι η κατάθεση στεφάνου. Αλλά τέλος πάντων, εγώ δεν είμαι και το μέτρο.
Έτσι λοιπόν, χαμηλόφωνα και δισταχτικά για να μην τον εκνευρίσω κι άλλο, τον ρωτάω.
_Και είναι τόσο σπουδαίο αυτό;
_Ρε μου ξαναλέει. Δεν καταλαβαίνεις. Δεν βρήκαν έναν, ούτε έναν που να δεχτεί να γίνει τελετάρχης. Από τους 10,000 δημότες, δεν βρήκαν ούτε έναν να θέλει να είναι μαζί τους.
Κάνω καινούρια ανόητη κατά του γνώμη του ερώτηση.
_Καλά, ποιος γίνεται τελετάρχης;
(κοντεύει να πέσει σε κώμα)
_Αυτός που διοργανώνει την κάθε επίσημη εκδήλωση, καλεί κάποιον που θεωρείται άξιος, να αναλάβει αυτή τη θέση. Καταλαβαίνεις τώρα μου λέει. Είναι τιμητικό να είσαι τελετάρχης σε μια επίσημη εκδήλωση, και σχεδόν σε παραλήρημα συνεχίζει, και αυτοί δεν βρήκαν ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ.
Αυτή ήταν και η τελευταία κουβέντα που μπόρεσε να ψελλίσει. Αμέσως μετά ξεψύχησε από πολύ βαρύ εγκεφαλικό.
Αλήθεια δήμαρχε, έτσι είναι; Δεν βρήκες ούτε έναν να θέλει να σταθεί πλάι σου; Τόσο πολύ χαμηλά είσαι πλέον;
Λοιπόν η δικιά μου καλοπροαίρετη πρόταση, είναι να κάνεις εσύ τη δουλειά. Έτσι κερδίζεις δυο πράγματα. Πρώτον δεν υποχρεώνεσαι σε κανέναν παλιοκερατά να έρθει και μετά να σου ζητάει κι αυτός οικόπεδο και δεύτερον μιλάς και σε μικρόφωνο, που δεν σου δίνουν οι άλλοι. Βέβαια εάν δεν σου αρέσει αυτή η ιδέα έχω και δεύτερη. Να βάλεις τελετάρχη τον Μάκη τον Σαραντάρα, τώρα που έγινε στέλεχος του δημαρχείου με διοργανωτικό ρόλο στις εκδηλώσεις σου. Ξέρεις βέβαια την καλή γνώμη που έχει ο Μάκης για σένα και τι καλά λόγια λέει. Πιστεύω από το βάθος της καρδιά μου ότι θα τις λατρέψεις τις ιδέες μου.


Τειρεσίας
στην αποκλειστική φωτό που δημοσιεύουμε (paparazzi) ο δήμαρχος χτυπάει διπλό μεροκάματο και τελετάρχης και χαλβαδοπωλητής, γιατί τελευταία στιγμή δεν πήγε ούτε ο Μάκης .

Δεν υπάρχουν σχόλια: