Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ...ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ (-νικος)


Και αναρωτιόταν μετά, γιατί τον κορόιδευαν οι άλλοι και γιατί τον κράζαμε εμείς
Η είδηση είναι παλιά, αλλά έχει πολύ γέλιο
Είναι η εποχή που όλοι οι υποψήφιοι «καλλικρατικοί» δημάρχοι Μεσολογγίου δήλωναν «είμαι και εγώ εδώ παιδιά».
Μεταξύ αυτών και ο δικός μας, όπως θυμόσαστε, νίκος – νίκος

Για διαβάστε την είδηση:

Πληθώρα υποψηφιοτήτων ..να μου το θυμηθείτε θα υπάρξει στο δήμο Μεσολογγίου σ' αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Λέτε στην λίστα να προστεθεί και ο δήμαρχος Αιτωλικού Νίκος Γαλάνης;;
Διαβάστε τώρα και τα επιχειρήματα
Γιατί όχι;
Αφού όπως δηλώνει και ο ίδιος μεγάλωσε στο Μεσολόγγι,
20 χρόνια υπηρεσία στη ΔΕΗ, επίσης στο Μεσολόγγι...
ενώ όλοι τον φωνάζουν με το μικρό του όνομα!!!!!


Τι τα θες ρε ... πούστη μου, άμα είναι γεννημένος πολιτικός ο άλλος, άμα είναι ρήτορας, άμα έχει επιχείρημα, πάει και τελείωσε, σε κολλάει στον τοίχο

Μπράβο νίκο – νίκο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ, ΠΩΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ πα.σο.κ. ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ ΝΑ ΤΟΥ ΦΥΓΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ «ΕΧΡΙΣΕ» ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟΨΑΡΑΚΗ.
Τέτοια στραβομάρα πια το κόμμα;

Το βρήκα στο http://inagrinio.blogspot.com, δεν είχε δικό της σύνδεσμο η ανάρτηση, σας πάει όμως εκεί ο σύνδεσμος της ημερομηνίας (εδώ)

αν τυχόν για κάποιο λόγο δεν λειτουργήσει ο σύνδεσμος, πηγαίνετε στο blog και αναζητήστε τις αναρτήσεις με ημερομηνία 31 Μαρτίου 2010



Τειρεσίας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΜΙΚΡΟ ΤΟΝ ΞΈΡΩ ?
- ΔΑΜΟΚΛΕΙΟΣ ΣΠΑΘΗ-