Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Ο άχρΙστος και ο άχρΗστος

Υπάρχει και σε σχόλιο η παρακάτω ανάρτηση στην προηγούμενη ανάρτησή μας «τι εννοεί ο ποιητής», πλην όμως επειδή, όπως έχω ξαναγράψει, σας έχω κόψει λίγο τεμπέληδες και δεν πολυδιαβάζετε τα σχόλια και επιπλέον επειδή μου άρεσε και πολύ, αποφάσισα να το κάνω και ανάρτηση.
Διαβάστε, με μερικές δικές μου επισημάνσεις στις παρενθέσεις με τα έντονα γράμματα.

Σήμερα το μεσημέρι κατά τις 2 (εννοεί χθες Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου) σε κοσμική ταβέρνα-εστιατόριο του Αιτωλικού καθόταν ο άχρΙστος ποιητής (επειδή το σχόλιο γίνεται σε ανάρτηση που αφορά τον άχριστο μουρκούση, ευθύς αμέσως καταλαβαίνουμε ότι εννοεί αυτόν τον άχριστο και κανέναν άλλο από τους υπόλοιπους άχρηστους) στον οποίο αναφέρεστε, με προσωπικότητα του Αιτωλικού, που ασχολείται και με τα κοινά και τα έλεγαν. Και εκεί που τα έλεγαν είπε ο άχρΙστος (ο μουρκούσης) ότι τελικά ο Κοντός αρνήθηκε οριστικά να κατεβεί, (και ποοολύ καλά έκανε) και ότι η νομαρχιακή της ΝΔ έχει βγει στη γύρα μπας και βρεθεί κάνας υποψήφιος για να κατεβάσει. (άντε με το καλό)
Και εκεί που συζητούσαν αυτά τα φαιδρά, τσούπ, να σου και ο δικός μας ο άχρΗστος (φαντάζομαι, όπως και εσείς νομίζω, ότι εννοεί τον δήθεν δήμαρχο, νίκο-νίκο) από παρέα συνοδευόμενος, και με το που συναντιούνται ο άχρΙστος με τον άχρΗστο, (δύο οι άχρΙΗστοι – ο καθένας από το δικό του μετερίζι) αφού χαιρετηθήκαν θερμά θα μπορούσα να... πω, λέει ο ένας (ο άχρΗστος)
έμαθα (έμαθε, τάχα μου κάπου το άκουσε, εδώ έχει βουίξει ο τόπος, αυτός απλά άκουσε. Διάβαζε πιο πολύ τους Μ.Ε.Π. να ενημερώνεσαι, άχρηστε) κατεβαίνεις, καλή επιτυχία»
σε ευχαριστώ, είναι βέβαιη» ο άλλος (σιγουριά όμως ο άχρΙστος)
ΣΗΜ του αποστολέα: Για την ακρίβεια ειπώθηκε το έξης
"αν δεν βγω πρώτος, τουλάχιστον θα είμαι ρυθμιστής του δεύτερου γύρου".
(πως τους κάνει έτσι η εξουσία ρε παιδιά, να είναι λέει ρυθμιστής, να τον παρακαλάνε, να είναι στην επιφάνεια, να κάνει συναλλαγή, να δώσει και να πάρει, κάβλα που την έχουνε, οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ)

(Πάμε και στα ωραία τώρα)

Και εγώ έχω προτάσεις (και προτάσεις κιόλας, όχι ΠΡΟΤΑΣΗ, σκοτώνονται οι υποψήφιοι περιφερειάρχες ποιος θα τον πρωτοπάρει, ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ) για υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος (λέει ο άχρηστος)
ΣΗΜ του αποστολέα: που ο Θεός να μας φυλάει, (μωρέ να μας φυλάει, αλλά αλήθεια υπάρχει κανείς σοβαρός άνθρωπος να πιστεύει ότι θα έκανε οποιοσδήποτε πρόταση στον άχρηστο να είναι περιφερειακός σύμβουλος;)
-«και βέβαια να κατεβείς" απαντάει ο άλλος, (ο άχριστος) γιατί από δήμαρχος, να πας δημοτικός σύμβουλος είναι υποβιβασμός" (και βέέέέβαια είναι υποβιβασμός, με τέτοια προσόντα, τέτοιες σπάνιες ικανότητες, τι λέμε τώρα) και να τα ακούει η πηγή μου και να νομίζει πως μιλάνε για άλλη περιφέρεια και για άλλο δήμο έτσι που τα άκουγε και όχι για εδώ...!!!
αναγνώστης



για την αντιγραφή
ο Γραμματοσυλλέκτης
για τα σχόλια
Τειρεσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: