Η Κυβέρνηση οφείλει να πατήσει δυνατά τον κάλο των …ολιγαρχών
που εμπαίζουν τόσο χυδαία την Ελληνική κοινωνία !!
Σε μια πολύ σημαντική αποκάλυψη προέβη ο πρώην Οικονομικός Εισαγγελέας Σπύρος Μουζακίτης.
Μιλώντας στην εκπομπή Fair Play της ΝΕΡΙΤ, ο κ. Μουζακίτης είπε ότι 18 μεγαλοοφειλέτες χρωστάνε στο δήμοσιο... 58 δισ. ευρώ. «18 ή 20 οφειλέτες
είχαν οφειλές αξίας 58 δισ ευρώ» ανέφερε χαρακτηριστικά.
http://olympia.gr/
Διώρυγα της Κορίνθου: Επαναλειτουργία με στρατηγικό σχέδιο 10ετίας και
ψηφιακό μετασχηματισμό
-
Μετά την ολοκλήρωση των έργων σταθεροποίησης, το ιστορικό τοπόσημο
επιστρέφει στην κανονικότητα, στοχεύοντας στην ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και
την τουρισ...
Πριν από 12 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου