Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Αααα, Εεεεε, Οοοοο

Γενικώς είναι ακατανόητο. Θυμίζει μικρό μαθητή, που πήγε στο σχολείο αδιάβαστος, λέει ότι του κατέβει και όταν προσπαθεί να θυμηθεί κάτι ακόμα, αρχίζει τα ααααα,εεεε,οοοο.



Στο 2,50 λεπτό, πιάνει και τον βιολογικό, λέει κάτι μπούρδες και σκάει το παραμύθι. ¨προσπαθούμε....μπλα, μπλα, μπλα, ώστε τα νερά να είναι καθαρά. Δηλαδή μέχρι σήμερα ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΤΑ ΝΕΡΑ; Και το έργο που έχει γίνει; Ο αγωγός που καταλήγει στο Ντολμά; Η δεξαμενή καθίζησης; Όλα αυτά κόστισαν λεφτά. Έτσι δεν είναι...... δήμαρχε;
Τώρα πάνε στα σκουπίδια; ή εμείς δεν καταλάβάμε κάτι. Μετά συνεχίζονται οι ασυναρτησίες, αααα, εεεεε, οοοοο, και μετά μας δίνει τις οριστικές ημερομηνίες. Η τελευταία είναι τον 12το του 2009. Άρα σε λίγες ημέρες, πάει τέλειωσε, όλες οι μελέτες πια θα είναι στα χέρια του μεγάλου Νικολέοντος. Μετά θα δημοπρατηθούν τα έργα, θα γίνουν ενστάσεις, θα επανεξετασθούν οι μελέτες, θα ξανακατατεθούν, και πάει λέγοντας. Περίμενε 7 χρόνια δήμαρχος, για να μας πει λίγες ημέρες πριν φύγει, μερικές αοριστίες για μελέτες.
Να τον χαιρόμαστε, οι που τον ψηφίσαμε.
Έχω και δύο παρατηρησούλες του Δημοσιογράφου
1. Προσέξτε τον τίτλο του ρεπορτάζ. "Δήμος Αιτωλικού" και όχι "Δήμαρχος Αιτωλικού", φαντάζομαι ότι αυτό έγινε, διότι αυτοί του lepanto, μετά από τόσα ααααα, εεεεε και οοοο, πίστεψαν ότι έχουν απέναντί τους, ίσως κανέναν κλητήρα, πάντως σίγουρα ΟΧΙ τον δήμαρχο.
2. Ακούσατε να λέει για κανένα έργο; Γιατί εγώ άκουσα ΜΟΝΟ για μελέτες και για ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ. Εμένα στο δικό μου αυτί, μου ακούγεται σαν χορός από μίζες. Και όταν λέω μίζες, δεν εννοώ μίζες αυτοκινήτων. Ακούσατε κάτι για το νερό μας; Ακούσατε κάτι που θα κάνει καλύτερη τη ζωή αυτής της πόλης; Εγώ ΟΧΙ
Απολαύστε τον, τον ρήτορα.
http://www.youtube.com/watch?v=aVinRjDlGDg&feature=related


Κασσάνδρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: