…ευτυχώς που δεν γιναμε Αργεντινη να μπούμε στο στόχαστρο τυχόν επίθεσης εξωγήινων. Ε κύριε Γιάννη;
Την Πέμπτη η Αργεντινή εκτόξευσε τον ARSAT-1, τον αργεντινικο δορυφορο 100% κατασκευασμένο στην χωρα. Ειναι ο πρώτος δορυφόρος που εκτοξεύει λατινοαμερικανική χωρα παρα τις διαβεβαιώσεις του Mega, του ΣΚΑΪ κλπ οτι η Αργεντινη χρεοκόπησε.
Και η Ελλαδα κύριε;
Η Ελλαδα πούλησε νύχτα τον ΟΤΕ στους Γερμανούς οι οποίοι με την σειρά τους έβγαλαν στο σφυρί τον ...Hellasat. Στοχεύοντας πάντα στην αναπτυξη. Της Γερμανιας.
http://olympia.gr
ΗΠΑ-Ιράν: Επικίνδυνη κλιμάκωση – Οι ΗΠΑ επιτέθηκαν στο Ιράν – Με αντίποινα
«απάντησε» η Τεχεράνη
-
Ένα βήμα πριν καταρρεύσει η η εκεχειρία.
Το άρθρο ΗΠΑ-Ιράν: Επικίνδυνη κλιμάκωση – Οι ΗΠΑ επιτέθηκαν στο Ιράν – Με
αντίποινα «απάντησε» η Τεχεράνη εμφαν...
Πριν από 17 δευτερόλεπτα



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου